TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar WEEKEND
Monday Bar WEEKEND
Premi�r fredag 31 januari!
Efter 10 �r varje m�ndag �r det dags f�r en riktigt bra helgklubb.
Att f� ta �ver dansgolvet p� Stockholms b�sta klubblokal, Sturecompagniet har varit lite lite av en dr�m som nu blir sann.
Fredagen den 31 januari har vi stor premi�r f�r v�r nya fredagssatsning Monday Bar WEEKEND. Tung klubbmusik och sk�na m�nninskor varje fredag 22-05. Sj�lvklart kommer du som Monday Bar-medlem in till l�gre entr�. Inbjudan samt lineup till premi�ren kommer i brevl�dan inom kort. F�rk�p till premi�rkv�llen kommer �ven att sl�ppas.
"Monday Bar Original" (som Coca-Cola skulle uttryckt det) kommer
dock tillbaka under v�ren i lite mindre format veckovis p� m�ndagar
samt med j�mna mellanrum med specialfester med tunga utl�ndska
dj-bes�k.
Ahhh YES ... har v�ntat p� att Monday Bar skulle sl�ppa nyheter om detta.... Det h�r ska jag dra p� fast inte den 31a dock f�r d� ska ju jag p� annat h�ll...
Hmmm... jobbigt n�r Dave Seaman spelar p� Stacys... Stures efter den festen helt enkelt! B�rjar nog p� stures, drar till stacys o sen tillbaka till stures??? Fan m�ste allt h�nda samma dag???
Fast jag kanske inte beh�ver bry mig eftersom jag kanske inte ens �r i Sverige d�...
| quote: |
| Originally posted by Gaby Hmmm... jobbigt n�r Dave Seaman spelar p� Stacys... Stures efter den festen helt enkelt! B�rjar nog p� stures, drar till stacys o sen tillbaka till stures??? Fan m�ste allt h�nda samma dag??? Fast jag kanske inte beh�ver bry mig eftersom jag kanske inte ens �r i Sverige d�... |
SEB FONTAINE
is coming ... 
Ass�, tror faktiskt det blir Seb ist�llet f�r Dave Seaman...k�nns som Seb blir b�ttre..
N�gon som har tips p� bra Seaman set respektive Fontaine? S� man kan bilda sig en uppfattning om vad man ska g� p�, 
F�rresten tog precis reda p� att det �r 23 p� Sture p� helgerna f�r vanliga svenssons. Oss coola Monday Bar medlemmar kommer in om vi �r �ver 20, yaay, 
Jag skulle nog tro att Dave kan vara mer �verraskande �n Seb... men jag vet inte, jag diggar verkligen b�de Dave och Seb ... Suck att allt ska h�nda samma dag! Tyv�rr s� blir det nog Stacys f�srt och sen Stures... Missar nog Seb ifall han inte k�r ett l�ngre set 
Johnny Boy kommer k�ra efter Seb och hans set p� b�ten KN�CKTE!! M�ste s�ga ifall han k�r liknande set s� kn�cker han faktiskt Dave och Seb...
SEB FONTAINE
Sturecompagniet m�ndag 30 april, 2001
D� var det dags igen...
SEB FONTAINE
Sturecompagniet fredag 31 januari, 2003
Premi�r f�r Monday Bar WEEKEND
Stockholms nya fredagsklubb f�r tung dansmusik
Sturecompagniet, fredag 31 januari 21-05
Entr�: 150kr (vanliga kv�llar kommer entr�n att ligga p� 80kr f�r medlemmar)
F�rk�p: 150kr p� Pitch, Gamla Brogatan 27 (rekommenderas!)
�lder: 20 �r med medlemskort
00-03 - Seb Fontaine
03-05 - David (Antiloop) & Johnny Boy (-g�r samma avslutningsset som p� luciakryssningen �r det t�nkt...)
JIPPY!!!!!!!!!

Vad h�nder 21-00? CD-v�xlare? 
Jag l�r vara d�r iaf! 
22-00 Henrik L�wenhamn (Sheriffen)
00-03 Seb Fontaine
03-05 Davis Westerlund & Johnny Boy
Tackar Partyqueen! 
Fan, du har ju lika snedvriden dygnsrytm som jag! Hehehe
| Originally posted by Kraith Tackar Partyqueen! ![]() Fan, du har ju lika snedvriden dygnsrytm som jag! Hehehe |
| Originally posted by Gaby he he he jo, jag lever ju p� n�tterna |
Monday Bar WEEKEND - Fredag 31 jan
Premi�r med Seb Fontaine
Oj... det h�r hade vi inte riktigt r�knat med. Chansen att f�rboka
biljett till valborgskryssen p� festen har resulterat i att vi formligen
dr�nkts i brev om vad som g�ller. Vissa �r s� upphetsade att dom
s�ger att dom ska t�lta utanf�r Sture...
))
En representant fr�n Silja Line kommer allts� att sitta p� Stures
�verv�ning och ta emot f�rhandsreservationer p� hytter i b�rjan
p� kv�llen. Du kan boka max tv� hytter per person, men m�ste
d� ha ett namn och personnummer p� varje.
P� m�ndag och tisdag 3-4 februari kommer sedan Silja Line att
kontakta dig per telefon d� du slutgiltigt bokar respektive hytt
och l�mnar namnen p� de som ska bo i dem. Sedan har man ca
en m�nad p� sig att betala. Officiellt sl�pper vi sedan m�jligheten
att boka hytter via Silja Lines bokningskontor onsdag kl 08. Vi sl�pper
bara h�lften denna m�nad och resten en m�nad innan avg�ng n�r
sponsorerna har g�tt ut med en massiv reklamkampanj f�r kryssningen.
Det g�ller allts� att passa p�. All info om kryssningen kommer att
komma upp p� v�r hemsida samt i n�sta nyhetsbrev under n�sta vecka.
Det enda raka f�r att vara s�ker p� att komma in och vara f�rst i k�n,
�r att k�pa biljett till festen i f�rv�g. Fr�n och med fredag 24 januari
finns dom att k�pa p� Pitch p� Gamla Brogatan 27. Biljetterna
kostar bara 150 kronor och vi sl�pper ca 500 st och resten i d�rren.
S� h�r ser kv�llen ut:
22-23 Silja Lines representant tar emot bokningar
DJs och tider:
22-00 Henrik L�wenhamn
00-03 Seb Fontaine
03-05 Johnny Boy & David Westerlund (Antiloop)
Monday Bar WEEKEND
Fredagar p� Sturecompagniet
Premi�r Fredag 31 januari 22-05
�lder: 20+
Entr� denna kv�ll: 150kr
F�rk�p: 150kr (rekommenderas!) p� Pitch, Gamla Brogatan 27
Entr� vanliga kv�llar: 80kr f�r medlemmar innan 01. 120kr sedan.
Seb Fontaines set kommer att spelas in av P3 Live och s�ndas
tisdag 11 februari kl 21.
gnnnr
| Originally posted by Gaby Monday Bar WEEKEND - Fredag 31 jan Premi�r med Seb Fontaine Oj... det h�r hade vi inte riktigt r�knat med. Chansen att f�rboka biljett till valborgskryssen p� festen har resulterat i att vi formligen dr�nkts i brev om vad som g�ller. Vissa �r s� upphetsade att dom s�ger att dom ska t�lta utanf�r Sture... )) En representant fr�n Silja Line kommer allts� att sitta p� Stures �verv�ning och ta emot f�rhandsreservationer p� hytter i b�rjan p� kv�llen. Du kan boka max tv� hytter per person, men m�ste d� ha ett namn och personnummer p� varje. P� m�ndag och tisdag 3-4 februari kommer sedan Silja Line att kontakta dig per telefon d� du slutgiltigt bokar respektive hytt och l�mnar namnen p� de som ska bo i dem. Sedan har man ca en m�nad p� sig att betala. Officiellt sl�pper vi sedan m�jligheten att boka hytter via Silja Lines bokningskontor onsdag kl 08. Vi sl�pper bara h�lften denna m�nad och resten en m�nad innan avg�ng n�r sponsorerna har g�tt ut med en massiv reklamkampanj f�r kryssningen. Det g�ller allts� att passa p�. All info om kryssningen kommer att komma upp p� v�r hemsida samt i n�sta nyhetsbrev under n�sta vecka. Det enda raka f�r att vara s�ker p� att komma in och vara f�rst i k�n, �r att k�pa biljett till festen i f�rv�g. Fr�n och med fredag 24 januari finns dom att k�pa p� Pitch p� Gamla Brogatan 27. Biljetterna kostar bara 150 kronor och vi sl�pper ca 500 st och resten i d�rren. S� h�r ser kv�llen ut: 22-23 Silja Lines representant tar emot bokningar DJs och tider: 22-00 Henrik L�wenhamn 00-03 Seb Fontaine 03-05 Johnny Boy & David Westerlund (Antiloop) Monday Bar WEEKEND Fredagar p� Sturecompagniet Premi�r Fredag 31 januari 22-05 �lder: 20+ Entr� denna kv�ll: 150kr F�rk�p: 150kr (rekommenderas!) p� Pitch, Gamla Brogatan 27 Entr� vanliga kv�llar: 80kr f�r medlemmar innan 01. 120kr sedan. Seb Fontaines set kommer att spelas in av P3 Live och s�ndas tisdag 11 februari kl 21. |
Monday Bar WEEKEND Strul p� Sture.
Vi tar en paus
Det blev bara tv� g�nger med Monday Bar Weekend denna v�ndan.
Tyv�rr strular lite v�l mycket p� Sturecompagniet just nu, ljud,
n�dutg�ngar mm vilket g�r att vi inte tycker det �r n�gon id� att
forts�tta under nuvarande omst�ndigheter. Lite synd, tycker vi,
eftersom klubbkonceptet blivit v�ldigt positivt mottaget av g�ster
och personal p� Sture. Vi har ocks� f�tt mycket bra respons att
eventuellt k�ra klubben p� M�nchenbryggeriet, men det �r tyv�rr
en lite f�r dyr lokal f�r att k�ra veckovis.
Tillsvidare laddar vi batterierna inf�r v�rens stora fester.