TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings 25 Augustus

Posted by Jukx on May-12-2001 12:00:

Be Cool!

Zo heb je dit wel is gezien!?!??!?! Dit ziet er wel heeeeel erg heftig uit dit hoor!! Er staat alleen niet bij waar het is... hoop dat ik het wel goed heb begrepen, deze line-up is namelijk een beetje te mooi om waar te zijn..!

Festival
25 Augustus

Adam Beyer
Ben Sims
Cari Lekebusch
Chris Liebing &
Steve Rachmad
Estroe
Gayle San
Jay Denham
Jerome
Kenny Larkin
Laidback Luke Leftfield (dj-set)
Marco Bailey
Miss Djax
Misstress Barbara
Mr. C.
Monika Kruse
Remy
Rolando
dj Rush
Samuel l.Session
Seutek

LATERZZ

Posted by Bellie on May-12-2001 15:04:

klopt.wordt gehouden in spaarnwoude!!
hier wil ik absoluut ook naartoe!! (helemaal voor miss djax nu )

GREETZ!!

Posted by Jukx on May-12-2001 15:22:

quote:
Originally posted by Bellie
klopt.wordt gehouden in spaarnwoude!!
hier wil ik absoluut ook naartoe!! (helemaal voor miss djax nu )

GREETZ!!

Ohhh daar heb ik iets over gehoord ja... het is ook een Outdoor Evenement toch??
Ja daar wil ook zeker heen man! Echt een meesterlijke line-up is dit!!! Hoe duur zijn de kaartjes, weet je dat??

Posted by Robvef on May-12-2001 16:38:

Die staat genoteerd in mijn party agenda!!!!

Posted by Bellie on May-12-2001 17:09:

ja het is buiten.volgens mij gewoon op dezelfde locatie waar dancevalley wordt gehouden.kaartjes zijn 70 of 80 piek.ben effe vergeten.het is wel gewoon overdag.niet 's avonds.

GREETZ!!

Posted by Dwingo on May-12-2001 17:35:

Overdag is ook veel leuker
(vind ik)
Bovendien kan ik dan mijn vriendin zo ver krijgen dat ze mee gaat, want gewone feestjes die s'avonds beginnen en s'ochtends eindigen vind ze niet zo leuk. Om 3 uur begint ze al te jammeren dat ze moe is, maar aangezien de eerste trein dan pas vertrekt om een uur of 7 is het nog 4 uur afzien.

Eerlijk gezegd ken ik de meeste namen uit de line-up niet, maar ik ben langzamerhand aan wat harders toe. Dus als jullie zeggen dat dit goed is, neem ik daar jullie woord voor.

Posted by M5 on May-12-2001 17:45:

quote:
Originally posted by Dwingo
(vind ik)
Bovendien kan ik dan mijn vriendin zo ver krijgen dat ze mee gaat, want gewone feestjes die s'avonds beginnen en s'ochtends eindigen vind ze niet zo leuk. Om 3 uur begint ze al te jammeren dat ze moe is, maar aangezien de eerste trein dan pas vertrekt om een uur of 7 is het nog 4 uur afzien.

Eerlijk gezegd ken ik de meeste namen uit de line-up niet, maar ik ben langzamerhand aan wat harders toe. Dus als jullie zeggen dat dit goed is, neem ik daar jullie woord voor.

zou je dat je vriendin wel aandoen ?? zulke muziek !!

Posted by cenobite on May-12-2001 17:50:

quote:
(vind ik)

tis gewooneen zeikwijf! :P

Posted by Dj Lex on May-12-2001 18:06:

Talking

Hey sorry jongens, misschien een beetje domme vraag, sorry dan, maar zijn dit allemaal techno dj's ofzo, want ik ken er namelijk geen 1. Ik luister dan ook vooral trance.

Mzzl Alex

Posted by Jukx on May-13-2001 01:50:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey sorry jongens, misschien een beetje domme vraag, sorry dan, maar zijn dit allemaal techno dj's ofzo, want ik ken er namelijk geen 1. Ik luister dan ook vooral trance.

Mzzl Alex

yep.... en niet de minste!!

Posted by moogwai on May-13-2001 12:25:

quote:

Mzzl Alex

Ik ken ook de meeste namen niet... ben ook niet zo'n Techno liefhebber om het maar eens zwak uit te drukken

Alleen de Remy... is dat geen progressive DJ ?

Posted by Dj Lex on May-13-2001 19:18:

Talking

Ja ben niet echt liefhebber van Techno. Zeg nu misschien weer iets heel stoms ( maak me niet af jongens aub ) Maar ik heb een keer een cd van Michel de heij geluyisterd en ik pleurde bijna in slaap en aangezien ik wel is hoor dat hij 1 van de beste techno dj's van Nederland is waag ik me maar niet aan die andere. Heb ik gelijk of klets ik uit me nek? Ik vond michel de Heij helemaal nix.

Mzzl

Posted by Jukx on May-13-2001 23:53:

quote:
Ja ben niet echt liefhebber van Techno. Zeg nu misschien weer iets heel stoms ( maak me niet af jongens aub ) Maar ik heb een keer een cd van Michel de heij geluyisterd en ik pleurde bijna in slaap en aangezien ik wel is hoor dat hij 1 van de beste techno dj's van Nederland is waag ik me maar niet aan die andere. Heb ik gelijk of klets ik uit me nek? Ik vond michel de Heij helemaal nix.

Mzzl

Je pleurde in slaap?? Dat lijkt me onmogelijk... als je bedoelt dat je het best wel "saai" vond dan kan ik het begrijpen want techno is vrij monotoom en je moet wel een beetje een "geoefend oor" hebben om het te kunnen waarderen.

Maar ik vind techno echt veel vetter, beter, cooler, gaafer, volwassener, wreder etc. dan trance/hardtrance/hardhouse enzovoorts!!!
Maar je moet het inderdaad wel een beetje leren waarderen, tijdje terug luisterde ik ook alleen maar trance en vond ik techno niks... nu is het omgekeerd!

LATERZ

Posted by Bellie on May-14-2001 07:12:

Thumbs up

quote:
Originally posted by Jukx

Maar ik vind techno echt veel vetter, beter, cooler, gaafer, volwassener, wreder etc. dan trance/hardtrance/hardhouse enzovoorts!!!
Maar je moet het inderdaad wel een beetje leren waarderen, tijdje terug luisterde ik ook alleen maar trance en vond ik techno niks... nu is het omgekeerd!

LATERZ

Same here
Eerst vond ik ook alleen trance vet.Maar sinds I LOVE TECHNO vorig jaar ben ik echt een vette technoliefhebber geworden.En na SHOCKERS is techno mijn favoriete muziek.
Mijn 2 vetste feesten zijn dan ook alleen technofeesten.op 1 dus I LOVE TECHNO en op 2 SHOCKERS.En wie op I LOVE TECHNO is geweest weet waar ik het over heb.OMFG wat een feest.

GREETZ!!

Posted by Robvef on May-14-2001 07:34:

quote:

Same here
Eerst vond ik ook alleen trance vet.Maar sinds I LOVE TECHNO vorig jaar ben ik echt een vette technoliefhebber geworden.En na SHOCKERS is techno mijn favoriete muziek.
Mijn 2 vetste feesten zijn dan ook alleen technofeesten.op 1 dus I LOVE TECHNO en op 2 SHOCKERS.En wie op I LOVE TECHNO is geweest weet waar ik het over heb.OMFG wat een feest.

GREETZ!!

Op 10 november mogen we weer!!!!

Posted by Dj Lex on May-14-2001 16:16:

Talking

quote:
Originally posted by Jukx

Je pleurde in slaap?? Dat lijkt me onmogelijk... als je bedoelt dat je het best wel "saai" vond dan kan ik het begrijpen want techno is vrij monotoom en je moet wel een beetje een "geoefend oor" hebben om het te kunnen waarderen.

LATERZ

Jij weet precies hoe ik me voel. Jij spreekt uit ervaring dat zie ik wel weer. Je hebt gelijk ik viel niet in slaap, maar het is gewoon te monotoon voor mijn ongeoefende oortjes. Misschien vind ik het over een tijdje ook wel helemaal te gek, maar nu ben ik nog in mijn trancefase.

laterzzzz

Posted by Jukx on May-17-2001 21:23:

Jahtogggggggg!!! Heb net gehoord dat SPEEDY J en JOHANNES HEIL ook nog aan de line-up zijn toe gevoegd!!!! Ohja, Shindedoe en Steven de Peven (draait Electro) komen er ook nog bij. Zo als dit geen feestje wordt!!!!!!
Echt een mega line-up is dit hoor jongens!! Om van te kwijlen gewoon!

Wat ook wel gaaf is is dat ze niet alleen de doorsnee techno-djs hebben geboekt, die op heel veel feesten draaien, maar ook de wat techno-djs die wat minder aan bod komen. (geen kwaad wordt trouwens over die "doorsnee" techno-djs hoor!)

Voltallige line-up is dus:

Adam Beyer
Ben Sims
Cari Lekebusch
Chris Liebing &
Steve Rachmad
Estroe
Gayle San
Jay Denham
Jerome
Johannes Heil
Kenny Larkin
Laidback Luke Leftfield (dj-set)
Marco Bailey
Miss Djax
Misstress Barbara
Mr. C.
Monika Kruse
Remy
Rolando
dj Rush
Samuel l.Session
Seutek
Shinedoe
Speedy J
Steven de Peven

Hier ga ik echt heeeeeeeeeen!!!

MZZL

Posted by Bellie on May-17-2001 22:09:

100 FOKKING % dat ik daar aanwezig ben!!

OMFG!!Dit is echt een techno droom line up!!

EN moet je nagaan...I LOVE TECHNO moet nog komen...Dit jaar kan voormij echt niet meer stuk..

GREETZ!!

Posted by Akira on May-18-2001 00:32:

quote:

dit is gewoon keihard stampen op techno maar dan moet je er zeker wel van houden hoor !!want als je techno echt niks vind dan lijkt echt alles opelkaar...

Posted by Akira on May-18-2001 00:40:

quote:

Mzzl

Shit he daar zeg je het al michel de hey die vind ik ook dus niet echt goed.Heb hem een paar keer aan het werk gezien en was inderdaad net als jij echt letterlijk in slaap gedonderd in de pacha(Salou)...ik weet niet wat ie draaide maar het was echt kut met peren jezus wat slecht zeg.Maar ja mischien moet je mannen als adam beyer,umek,sven vath,miss djax,bill nasty etc aan het werk zien die krijgen mij ook aan het dansen terwijl ik niet eens echt een techno liefhebber ben

Posted by Bellie on May-21-2001 20:43:

quote:
Originally posted by Akira

.Maar ja mischien moet je mannen als adam beyer,umek,sven vath,miss djax,bill nasty etc aan het werk zien die krijgen mij ook aan het dansen terwijl ik niet eens echt een techno liefhebber ben

hahaha das te merken ja dat je geeen techno liefhebber bent...

Ik wist niet dat Miss Djax een man was....zou wel zonde zijn.Rofl

GREETZ!!

Posted by Jukx on May-21-2001 23:56:

Ben Sims is trouwens vervangen door Pascal F.E.O.S. !

Posted by Akira on May-22-2001 00:03:

quote:

hahaha das te merken ja dat je geeen techno liefhebber bent...

Ik wist niet dat Miss Djax een man was....zou wel zonde zijn.Rofl

GREETZ!!

ach ik noem me nou niet echt een techno liefhebber....vind trance nog altijd beter.Maar sommige TECHNO DJ's die blazen echt het dak eraf...Ik luister ook nooit techno thuis maar op feesten vind ik het gewoon echt zwaar VET..

oooh is MISS DJAX dan geen man