TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gezocht: CDJ-100's of betere :)
Gezocht: CDJ-100's of betere :)
jaja ik weet het, daar is een speciale sectie voor, maar aangezien ik het alleen van een nederlander wil kopen, post ik em hier 
ik wil namelijk beginnen met mixen, en aangezien ik verrekte veel cd's heb, is mijn keuze gevallen op een CDJ. nou zoek ik iemand die er toevallig nog 2 te koop heeft voor een schappelijke prijs. wie biedt? 
kijk hier eens 
Ik denk dat als je nu nog wil beginnen er goed aan doet om met cd's te beginnen.
Hier de reactie van Tiesto in zn laatste interview:
| quote: |
DJ Times: Are you using CDs that much? I thought you were more about vinyl. Ti�sto: True, but after that CD player from Pioneer, I started to use more CDs. It�s easier to use more CDs because you can get stuff through e-mail from people and burn them on CDs. You get a lot sent, which is cheaper than vinyl. So CDs are taking over a bit. And it�s 2002, so it�s about time that vinyl leaves. It�s a difficult thing for me to say, but the technology is developing. It�s going to happen anyway, sooner or later. |
Zo zie je maar weer.......Tiesto is een vooruitstrevende DJ!! Hij kan nog wel een paar jaartjes mee!!
Btw Michel de Heij met z'n Final Scratch opstelling is ook l33t om te zien!!!
Ja, kwam ik laatst ook tegen, die Final scratch (klik hier voor url) dat is ook wel lache..
Het komt erop neer dat je je puter aansluit op je draaitafels.. je kiest een aantal mp3s, je start je tafels, en die mp3 begint te spelen, met pitchen werkt het precies hetzelfde, het programma op computer reageert op de draaitafels commando's (dus pitch control, 45/33rpm etc) wel geinig 
| Originally posted by Teal'k Ja, kwam ik laatst ook tegen, die Final scratch (klik hier voor url) dat is ook wel lache.. Het komt erop neer dat je je puter aansluit op je draaitafels.. je kiest een aantal mp3s, je start je tafels, en die mp3 begint te spelen, met pitchen werkt het precies hetzelfde, het programma op computer reageert op de draaitafels commando's (dus pitch control, 45/33rpm etc) wel geinig |

| Originally said by Ti�sto And it�s 2002, so it�s about time that vinyl leaves. It�s a difficult thing for me to say, but the technology is developing. It�s going to happen anyway, sooner or later. |

| Originally posted by Ding Chavez Dit vind ik dus een enorme bullshit opmerking... Waarom zou het nu het 2002 (of een paar jaar later) is ineens vinyl gaan verdwijnen. Ik blijf erbij dat met CDtjes draaien geen kunst is vergeleken bij met vinyl. En het gebrek-aan-kwaliteit argument is ook onzin, ik hoef iig niet kristalhelder geluid op een set te hebben, vinyl maakt het juist warmer en "menselijker". En tja, als je lui bent dan is CD idd een stuk makkelijker om je nummertjes op te branden. Vinyl forever! ![]() GreetZ, DC |
Naar aanleiding van zijn interview met Barend en Van Dorp toen ze hem vroegen waarom hij nog met ouderwetse "LP's" draaide in plaats van CD's
ghehe 
| Originally posted by Ding Chavez Dit vind ik dus een enorme bullshit opmerking... Waarom zou het nu het 2002 (of een paar jaar later) is ineens vinyl gaan verdwijnen. Ik blijf erbij dat met CDtjes draaien geen kunst is vergeleken bij met vinyl. En het gebrek-aan-kwaliteit argument is ook onzin, ik hoef iig niet kristalhelder geluid op een set te hebben, vinyl maakt het juist warmer en "menselijker". En tja, als je lui bent dan is CD idd een stuk makkelijker om je nummertjes op te branden. Vinyl forever! ![]() GreetZ, DC |
| Originally posted by tango Maar het heeft ook nadelen, denk maar aan chris liebing op Sensation Black, toen liep zijn Final Scratch volledig vast. En de dj's moeten dus al hun platen thuis rippen naar mp3, waar zoals we allemaal weten ook wel wat tijd in gaat zitten ![]() |
whahah hoor ze praten, cd's zijn kil.
jongens, die mp3's die jullie downloaden enzo klinkt net zo verknaakt.
en elektronische stijlen hebben geen warmte, want het bestaat maar uit een paar tonen.
als je dus vinyl wilt, moet je klassiek luisteren 
| Originally posted by Switch whahah hoor ze praten, cd's zijn kil. jongens, die mp3's die jullie downloaden enzo klinkt net zo verknaakt. en elektronische stijlen hebben geen warmte, want het bestaat maar uit een paar tonen. als je dus vinyl wilt, moet je klassiek luisteren |
lol ze hebben het voornamelijk over de frequenties die je niet kunt horen maar wel voelen
lol ze hebben het voornamelijk over de frequenties die je niet kunt horen maar wel voelen
en ik luister niet naar de verkeerde tracks, ik ben dikke fan van justin timberlake, backstreet boys...... 
He nurd, 1x posten is voldoende jah 
SHHHHHHH 
cdj
ik heb zelf 2 pioneers in combi met cdm nix mis mee ook niet met grote speakers... let wel op als je ze koopt dat de lader (frontlader) niet een raar geluid maakt als je er (voorzichtig) een cd instopt.
ah goeie tip, thanx