TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Tiesto In Concert.........
DJ Tiesto In Concert.........
In de maand mei gaat DJ Tiesto een semi concert geven, hij doet dit live met een band en Tiesto zelf zal plaats nemen achter de draaitafels. Tiesto die op dit moment ook druk bezig is met produceren voor grote supersterren in de VS, Engelans en Nederland, laat daarmee zijn grote droom werkelijkheid worden.
Bron: Radio 3FM (Stendersvroeg)
Opinions? 
mwwaahhh
lijkt me wel gaaf... als het maar wel in de TRANCE sfeer blijft.. want Tiesto = trance.. no matter what!!
Hoop dus dat hij zijn eigen ding blijft doen en niet doordat hij het hoogst haalbare nu heeft bereikt een hele andere kant op zal gaan...
maar wie weet.. maybe he will surprise us all
Jammer dat het pas in mei is, anders hadden ze het op 03-03-03 kunnen doen 
Maar uiteraard ben ik erbij, als het maar half zo goed is als Dutch Dimension is het nog een top feest.
grtz,
TNG
Lijkt me wel gaaf eerlijk gezegd, het is in ieder geval weer eens heel iets anders dan alleen maar platen draaien 
Een tijdje geleden was er ook zoiets regelmatig op TMF.. Ik weet niet meer hoe het heet maar het was (duh) iets met 'crossover', daarin werden bijvoorbeeld saxofoons, fluiten etc. begeleid door iemand die platen stond te draaien (roog een keer, erick e, bekende dj's in ieder geval).. dat was ook altijd wel grappig om te luisteren, lekker rielekst in ieder geval..
| quote: |
| Originally posted by basd Lijkt me wel gaaf eerlijk gezegd, het is in ieder geval weer eens heel iets anders dan alleen maar platen draaien ![]() Een tijdje geleden was er ook zoiets regelmatig op TMF.. Ik weet niet meer hoe het heet maar het was (duh) iets met 'crossover', daarin werden bijvoorbeeld saxofoons, fluiten etc. begeleid door iemand die platen stond te draaien (roog een keer, erick e, bekende dj's in ieder geval).. dat was ook altijd wel grappig om te luisteren, lekker rielekst in ieder geval.. |
| Originally posted by tango Ja dat heette 'Barcley Dance Blend'. |

Maar toch denk ik niet dat het erg 'trancy' zal zijn. |
Nah, lijkt me niets. Die live dingen vallen meestal tegen, ik ben er niet een fan van. Misschien dat het met Tiesto anders is, maar ik heb zo mijn twijfels....
Als het in de stijl is zoals andain op impulz wordt het geweldig 
GreetZ, DC
Mjah ik weet het niet. Dat Barclay dance blend was wel oke, maar het kwam veel meer uit de verf bij clubDJ's.
Ik zie Tiesto daar niet zomaar staan met een orkest erbij. Ik ben benieuwd hoe hij dat ziet. Tis wel weer iets nieuws....
Hij heeft een paar jaar geleden wel gezegt, dat hij zoiets als Faithless wilde doen.........
Vindt het een leuk idee!!!!!!! 
magik journey met live concert.. woeiiiiii! 
Tiesto ft The London Orchestra - In My Memory
zie je het al voor je? Ik bedoel, je komt er om een avondje te dansen en niet om een avondje te gapen naar een DJ en orkest, straks krijg je van die Metallica taferelen... nou heftug...
Sorry maar voor de muzikaal niet-onderlegden onder ons
een band is niet hetzelfde als een heel orkest 
GreetZ, DC
Wel aardig maar hij moet het niet te vaak doen, laat hem maar gewoon lekker draaien 
| Originally posted by Chicane straks krijg je van die Metallica taferelen... nou heftug... |
Denk dat Tijs er wel wat leuks van gaat maken, ben erg benieuwd!
Met alleen Jan op DD vorig jaar was al te gek!! (al komt het minder goed over in de mp3set qua geluid vind ik)
Hoop dat het een beetje zoiets wordt als Kai Tracid - Liquid Skies (AudioLabRemix).
Dat vind ik echt een super "crossover" met die sax er doorheen!
Nog wat ander instrumenten/vocals erbij en dan heb je potentieel samen met Maestro Tiesto een meesterlijke tranceset ehh -optreden ehh -voorstelling! 
| Originally posted by Ding Chavez Sorry maar voor de muzikaal niet-onderlegden onder ons een band is niet hetzelfde als een heel orkest ![]() GreetZ, DC |
| Originally posted by SnuggLe JOSTI-BAND!!!! |
| Originally posted by Ding Chavez Ja maar dat zijn mongolen, die snappen dat niet |
Het lijkt me wel vet. En ik ga er ook zeker heen.
Hip! 
Ben wel benieuwd! Barclay Dance Blend was iid ook errug relaxed