TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Tiesto In Concert.........

Posted by Bouma-Bros on Jan-14-2003 13:16:

KarateKid DJ Tiesto In Concert.........

In de maand mei gaat DJ Tiesto een semi concert geven, hij doet dit live met een band en Tiesto zelf zal plaats nemen achter de draaitafels. Tiesto die op dit moment ook druk bezig is met produceren voor grote supersterren in de VS, Engelans en Nederland, laat daarmee zijn grote droom werkelijkheid worden.

Bron: Radio 3FM (Stendersvroeg)

Opinions?

Posted by tijs08 on Jan-14-2003 13:24:

mwwaahhh

lijkt me wel gaaf... als het maar wel in de TRANCE sfeer blijft.. want Tiesto = trance.. no matter what!!

Hoop dus dat hij zijn eigen ding blijft doen en niet doordat hij het hoogst haalbare nu heeft bereikt een hele andere kant op zal gaan...

maar wie weet.. maybe he will surprise us all

Posted by tango on Jan-14-2003 13:25:

Jammer dat het pas in mei is, anders hadden ze het op 03-03-03 kunnen doen

Maar uiteraard ben ik erbij, als het maar half zo goed is als Dutch Dimension is het nog een top feest.

grtz,
TNG

Posted by basd on Jan-14-2003 13:48:

Lijkt me wel gaaf eerlijk gezegd, het is in ieder geval weer eens heel iets anders dan alleen maar platen draaien

Een tijdje geleden was er ook zoiets regelmatig op TMF.. Ik weet niet meer hoe het heet maar het was (duh) iets met 'crossover', daarin werden bijvoorbeeld saxofoons, fluiten etc. begeleid door iemand die platen stond te draaien (roog een keer, erick e, bekende dj's in ieder geval).. dat was ook altijd wel grappig om te luisteren, lekker rielekst in ieder geval..

Posted by tango on Jan-14-2003 13:53:

quote:
Originally posted by basd
Lijkt me wel gaaf eerlijk gezegd, het is in ieder geval weer eens heel iets anders dan alleen maar platen draaien

Een tijdje geleden was er ook zoiets regelmatig op TMF.. Ik weet niet meer hoe het heet maar het was (duh) iets met 'crossover', daarin werden bijvoorbeeld saxofoons, fluiten etc. begeleid door iemand die platen stond te draaien (roog een keer, erick e, bekende dj's in ieder geval).. dat was ook altijd wel grappig om te luisteren, lekker rielekst in ieder geval..

Ja dat heette 'Barcley Dance Blend'. Ik kan me zelfs nog herrineren dat Ferry Corsten daar een keer aan meegedaan heeft, en dat klonk erg lekker. Met een vocalist en zo'n gastje op trommels.

Ik kan me ook nog Andain op Impulz outdoor herrineren, het is dat er toen technische problemen waren, maar anders is dat volgens mij best leuk zo'n vocalist en gitarist erbij......

Maar toch denk ik niet dat het erg 'trancy' zal zijn.

grtz,
TNG

Posted by basd on Jan-14-2003 14:39:

quote:
Originally posted by tango
Ja dat heette 'Barcley Dance Blend'.

[aha-erlebnis]

Dat was het inderdaad

[/aha-erlebnis]
quote:

Maar toch denk ik niet dat het erg 'trancy' zal zijn.

Dat denk ik eerlijk gezegd ook niet, zeker gezien het feit dat op In My Memory ook al veel verschillende stijlen door elkaar heen stonden.

Posted by JunKX on Jan-14-2003 15:17:

Nah, lijkt me niets. Die live dingen vallen meestal tegen, ik ben er niet een fan van. Misschien dat het met Tiesto anders is, maar ik heb zo mijn twijfels....

Posted by Ding Chavez on Jan-14-2003 15:20:

Als het in de stijl is zoals andain op impulz wordt het geweldig

GreetZ, DC

Posted by SnuggLe on Jan-14-2003 15:34:

Mjah ik weet het niet. Dat Barclay dance blend was wel oke, maar het kwam veel meer uit de verf bij clubDJ's.
Ik zie Tiesto daar niet zomaar staan met een orkest erbij. Ik ben benieuwd hoe hij dat ziet. Tis wel weer iets nieuws....

Posted by Raymond on Jan-14-2003 15:42:

Hij heeft een paar jaar geleden wel gezegt, dat hij zoiets als Faithless wilde doen.........
Vindt het een leuk idee!!!!!!!

Posted by TimeportE on Jan-14-2003 15:45:

magik journey met live concert.. woeiiiiii!

Posted by Chicane on Jan-14-2003 20:47:

Tiesto ft The London Orchestra - In My Memory zie je het al voor je? Ik bedoel, je komt er om een avondje te dansen en niet om een avondje te gapen naar een DJ en orkest, straks krijg je van die Metallica taferelen... nou heftug...

Posted by Ding Chavez on Jan-14-2003 21:03:

Sorry maar voor de muzikaal niet-onderlegden onder ons een band is niet hetzelfde als een heel orkest

GreetZ, DC

Posted by Rinus on Jan-14-2003 22:14:

Wel aardig maar hij moet het niet te vaak doen, laat hem maar gewoon lekker draaien

Posted by TimeportE on Jan-14-2003 22:45:

quote:
Originally posted by Chicane
straks krijg je van die Metallica taferelen... nou heftug...

s&m is anders een vet mooie cd, maar dat terzijde!

Posted by PCP2017 on Jan-15-2003 00:40:

Denk dat Tijs er wel wat leuks van gaat maken, ben erg benieuwd!
Met alleen Jan op DD vorig jaar was al te gek!! (al komt het minder goed over in de mp3set qua geluid vind ik)
Hoop dat het een beetje zoiets wordt als Kai Tracid - Liquid Skies (AudioLabRemix).
Dat vind ik echt een super "crossover" met die sax er doorheen!
Nog wat ander instrumenten/vocals erbij en dan heb je potentieel samen met Maestro Tiesto een meesterlijke tranceset ehh -optreden ehh -voorstelling!

Posted by SnuggLe on Jan-15-2003 07:14:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Sorry maar voor de muzikaal niet-onderlegden onder ons een band is niet hetzelfde als een heel orkest

GreetZ, DC

JOSTI-BAND!!!!

Posted by Ding Chavez on Jan-15-2003 15:13:

quote:
Originally posted by SnuggLe
JOSTI-BAND!!!!

Ja maar dat zijn mongolen, die snappen dat niet

Posted by SnuggLe on Jan-15-2003 16:06:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ja maar dat zijn mongolen, die snappen dat niet

Wat zeg je nou DC, zitten hier op TA een stelletje mongolen????

Posted by Remy D on Jan-15-2003 17:11:

Het lijkt me wel vet. En ik ga er ook zeker heen.

Posted by eieregooie on Jan-16-2003 02:48:

Hip!

Ben wel benieuwd! Barclay Dance Blend was iid ook errug relaxed