TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mondaybar Forumet

Posted by WhiteRussian on Jan-15-2003 23:13:

Mondaybar Forumet

Allts�, e det n�gon mer �n jag som f�ljer dramatiken? V�rsta kriget mellan Fokused och Doghouseboys....

Posted by Gaby on Jan-15-2003 23:19:

No, please uppdate me...

Posted by SWE_TRANCE on Jan-15-2003 23:45:

Re: Mondaybar Forumet

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Allts�, e det n�gon mer �n jag som f�ljer dramatiken? V�rsta kriget mellan Fokused och Doghouseboys....

ja har l�st igenom tr�darna nu...
L�ter fan inget vidare..

Posted by reveal on Jan-15-2003 23:46:

n�n som �r sugen p� att sammanfatta?

Posted by SteveTranz4ever on Jan-15-2003 23:52:

Brukar h�nga d�r men har missat detta

Posted by WhiteRussian on Jan-16-2003 00:11:

Staffan och Monday Bar verkar ha lackat ut totalt p� Fokused f�r att de snott Tiesto. Tiesto skulle juh vara deras st�rsta namn till kryssningen och var namnet som skulle dra folk.

S� de funderar p� att byta till n�gon annan stor trance DJ.

Sen verkar det som om Monday Bar planerat "Trance Nation" den 28:e mars, samtidigt som Tiesto kommer till Fokused. S� d� konkurrerar Tiesto med n�gon annan stor DJ.

Helt sjukt att n�r det v�l h�nder n�t i bonn-landet h�nder allt samtidigt och de tv� st�rsta arrang�rerna f�rs�ker konkurrera ut varandra.

Slutar v�l med att de driver varandra til konkurs.

Posted by reveal on Jan-16-2003 00:14:

men... s� j�vla moget d�

Posted by robstar on Jan-16-2003 00:18:

Va ruttet!

Ingen av parterna kommer tj�na p� de heller, tv� fester samma dag(helg) av tv� olika arrang�rerna. Helt on�digt! :X

Posted by AC. on Jan-16-2003 01:48:

Jag m�ste dock s�ga att jag har full f�rst�ekse f�r hans reaktion

Pl�tsligt s� k�nns kryssningen inte lika aktuell och v�rd att l�gga enr besv�rt med att p� n�got s�tt f� tag p� biljetter i och med att jag bara �r 19, dessutom b�rjar den k�nns lite dyr ocks� med tanke p� att jag inte har n�gon riktig inkomst mer �n migg studiebidrag (vilket jag iofs inte �nnu ans�kt om)

Nog f�r att jag tror luciakryssningen kommer bli helt otroligt m�ktig s� har den ju faktiskt tappat lite av sin glans som han s�ger nu n�r de snor huvudnamnet en m�nad innan

EDIT: GAH J�VLA SKIT STAVNING! ORKAR FAN INTE �NDRA!!!! AAAAA

Posted by SteveTranz4ever on Jan-16-2003 07:48:

Jag tror fortfarande att kryssen blir as bra

Fattar inte varf�r dom ska lyckas l�gga all j�vla skit p� samma j�vla dag... Som sagt n�r det nu v�l h�nder n�t i festernas u-land.
Det �r ju fan skandal, s�kert �r det s� att alla vill l�gga p� en l�ning helg typ f�r att alla ska ha r�d att spendera s� mycke pengar som m�jligt, gammalt knep.

Bra ex. p� detta �r ju 31 Januari.... Dave Seaman p� ena h�llet & Seb Fontaine p� andra h�llet....

Posted by Kraith on Jan-16-2003 15:57:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fattar inte varf�r dom ska lyckas l�gga all j�vla skit p� samma j�vla dag... Som sagt n�r det nu v�l h�nder n�t i festernas u-land.
Det �r ju fan skandal...

H�ller med till 100%. Jag var fan tvungen att skriva p� forumet och fr�ga varf�r de tycker att det �r positivt att l�gga stora fester p� samma dag. K�nns som alla f�rlorar p� det, b�de g�ster och arrang�rer.

Posted by NordLight on Jan-16-2003 16:17:

Inst�mmer i tidigare inl�gg. Helt sinnesjukt att n�r �ntligen Stockholm b�rjar ta fart, krockar tv� fester. Vad �r oddsen f�r det??!!
Till er som �verv�ger att skippa kryssningen...
Jag har sett Ti�sto 4 g�nger tidigare och har aldrig varit besviken efter�t. DJ's som Ti�sto och PvD skulle jag kunna se varje helg om det vore m�jligt. Jag tycker inte kryssningen tappar glans...alternativet �r ju Las Ketchup runt Stureplan.

Greetz
NordLight

Posted by Ravesquad on Jan-16-2003 17:33:

Question

quote:

Bra ex. p� detta �r ju 31 Januari.... Dave Seaman p� ena h�llet & Seb Fontaine p� andra h�llet....

:

eh vaaaa? var n�r hur?

Posted by SteveTranz4ever on Jan-16-2003 18:54:

31 Januari.... b�gge lirar p� olika platser...

BTW: Forumet �r under omarbetning och

kommer att komma upp igen inom kort.

Posted by Ravesquad on Jan-16-2003 22:25:

Talking

quote:
31 Januari.... b�gge lirar p� olika platser...

jo s� mycket haja ja men spelar dom allts� b�da i Sverige o is� fall var n�r och? eller e det bara s� att dom f�tt f�r sig o lira p� olika st�llen f�r att dom oftast spelar ihop men kanske blivit lite osams eller n�tt?

Posted by Kraith on Jan-16-2003 23:03:

Krock 1, 2003-01-31:

Fokused p� Stacy
http://www.fokused.net/gui/upcomingevent_view1.asp
Monday Bar Weekend Premi�r p� Sture
http://www.mondaybar.com/

Krock 2, 2003-03-28:

Trance Nation, p� ok�nd plats (i Stockholm?)
Fokused n�gonstans med Ti�sto (kan gissa Stockholm d�r ocks�)

Fyll g�rna p�, eller korrigera mina eventuella misstag.

Posted by WhiteRussian on Jan-16-2003 23:11:

quote:
Originally posted by Kraith
Krock 1, 2003-01-31:

Fokused p� Stacy
http://www.fokused.net/gui/upcomingevent_view1.asp
Monday Bar Weekend Premi�r p� Sture
http://www.mondaybar.com/

Krock 2, 2003-03-28:

Trance Nation, p� ok�nd plats (i Stockholm?)
Fokused n�gonstans med Ti�sto (kan gissa Stockholm d�r ocks�)

Fyll g�rna p�, eller korrigera mina eventuella misstag.

Exakt s�, och helt st�rt.

Hoppas dem l�ser det...nu slutar jag fundera och r�ker en feting ist�llet.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-16-2003 23:15:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Exakt s�, och helt st�rt.

Hoppas dem l�ser det...nu slutar jag fundera och r�ker en feting ist�llet.
F�rbannat st�rt.... s� j�vla klantigt av dom...

Posted by Gaby on Jan-17-2003 16:47:

Fr�n ingenting till f�r mycket...

Posted by Gaby on Jan-20-2003 10:35:

http://thetribe.info/forum/ nu n�r MBs forum �r nere...

Posted by Gaby on Jan-29-2003 16:35:

mondaybar.com �r ig�ng igen

Posted by tommie on Jan-31-2003 08:45:

Monday bar har betett sig f�rbannat illa. Det var jag som bokade Tiesto f�r Fokused och varken Tijs eller hans Manager hade n�gon aning om M-bars bokning.

Kan f�rst� deras frustration �ver detta men inte hur dom agerade, f�rst�ra f�r andra �r bara barnsligt.

Att l�gga en bamsefest (som ifs inte alls �r speciellt bamse l�ngre) p� samma dag som Tiesto lirar i Sthlm �r d�-k�rt. Kommer bara sluta med att en (alt. b�da) fest g�r �t skogen. Och i slut�ndan f�rlorar vi, the audience, p� hela skiten.

Bah!

Posted by Sand Leaper on Jan-31-2003 08:49:

Jeg sier bare en ting: John Askew og J00f p� Monday Bar og Tiesto p� Fokused p� samme dag er skikkelig r�ttent gjort.

Posted by Gaby on Jan-31-2003 19:02:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Jeg sier bare en ting: John Askew og J00f p� Monday Bar og Tiesto p� Fokused p� samme dag er skikkelig r�ttent gjort.

Jobbigt eller hur???

Posted by Sand Leaper on Jan-31-2003 20:38:

quote:
Jobbigt eller hur???

� gjett da.Alts�,� tvinge noen til � velge mellom Tiesto og J00f er rett og slett galt.Tror likevel jeg ville g�tt for J00f og Askew (to kjempebra djs + at Tiesto har hatt en skikkelig downperiode i det siste.)