TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Push aka M.I.K.E aka Plastic Boy @ Gorgeous.dk den 12e februari
Push aka M.I.K.E aka Plastic Boy @ Gorgeous.dk den 12e februari
...ska bli aktuellt... 
-�hhhh
(hoho sitter � slickar mig om munnen...Plastic Boy =))
Hmm, jag hara bara h�rt 2 st set av m.i.k.e. I det ena spinner han enbart prog house hela igenom och under det andra ganska d�lig uplifting trance. Ja, det ska bli kul att h�ra vad han erbjuder denna g�ng ????
Om ngn �r intresserad kan ni f� ngt av seten av mig, har �ven ett gammalt set fr�n TE d�r han lirar synth rakt igenom med endast egna produktioner. S� j�vla bra !!!
hmmm.. fr�gan �r vad han kommer att lira nu... man borde h�ra med n�n som h�rt asm�nga set av honom 
"Heineken Sundance Mixed by Push" �r iaf helt ok:
1) Push - Trancy State Of Mind
2) Dj Ti�sto - The Tube
3) Airwave - Another Dimension
4) Yves Deruyter - Music Non-Stop
5) Plastic Boy - Silverbath
6) Fire & Ice - Souvenir de Chine
7) Dj Fire - Jetlag
8) Planisphere - Teardrop
| quote: |
| Originally posted by reveal hmmm.. fr�gan �r vad han kommer att lira nu... man borde h�ra med n�n som h�rt asm�nga set av honom ![]() "Heineken Sundance Mixed by Push" �r iaf helt ok: 1) Push - Trancy State Of Mind 2) Dj Ti�sto - The Tube 3) Airwave - Another Dimension 4) Yves Deruyter - Music Non-Stop 5) Plastic Boy - Silverbath 6) Fire & Ice - Souvenir de Chine 7) Dj Fire - Jetlag 8) Planisphere - Teardrop |
ah bara massa lightningtrance. kan inte bli mycket b�ttre 
Hoppas han inte "hastigt insjuknar" den h�r g�ngen....
det l�ter inte fel han ligger ju bakom halva trance v�rlden den killen hade varit kul att se han spela live kan bara t�nka mig hur bra det skulle bli