TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ingen att åka med på kryssningen?


Posted by Gaby on Jan-17-2003 16:32:

Ingen att åka med på kryssningen?

Jag tänkte att jag kan boka och samla alla som inte har någon att åka med i en hytt så ingen missar kryssningen av den anledningen...

Vad tycker ni? NI kommer att ha nån att åka med + lära känna andra med samma musiksmak...

Ni som är intresserade skicka PM asap så fixar jag det


Posted by Gaby on Jan-18-2003 22:43:

Öööh??? Va det inget bra?


Posted by dbl on Jan-18-2003 22:50:

skulle gärna ha joinat på det eftersom jag inte skulle haft nån att åka med, men eftersom jag gör lumpen och det e så långt kvar så har jag inte en anning om jag e ledig och har vi grön tjänst så kan jag inte få ledigt, så det e ingen idé ens för mig att försöka få biljett och så *gråter*


Posted by reveal on Jan-19-2003 00:56:

jag har folk att åka med


Posted by Connector on Jan-19-2003 12:04:

ska fixa det förbannade körkortet först. Jobbigt att lifta
Eller om någon kommer och hämtar mig


förresten, tog truckkort idag!! Inte för att jag har någon användning av det... men va fan


Posted by Gaby on Jan-20-2003 09:43:

quote:
Originally posted by Connector
ska fixa det förbannade körkortet först. Jobbigt att lifta
Eller om någon kommer och hämtar mig


förresten, tog truckkort idag!! Inte för att jag har någon användning av det... men va fan


Siljabussen???


Posted by Connector on Jan-20-2003 11:19:

quote:
Originally posted by Gaby
Siljabussen???



ah, finns det sånt med? Ska kolla upp det



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.