TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ingen att åka med på kryssningen?
Ingen att åka med på kryssningen?
Jag tänkte att jag kan boka och samla alla som inte har någon att åka med i en hytt så ingen missar kryssningen av den anledningen...
Vad tycker ni? NI kommer att ha nån att åka med + lära känna andra med samma musiksmak...
Ni som är intresserade skicka PM asap så fixar jag det 
Öööh??? Va det inget bra?
skulle gärna ha joinat på det eftersom jag inte skulle haft nån att åka med, men eftersom jag gör lumpen och det e så långt kvar så har jag inte en anning om jag e ledig och har vi grön tjänst så kan jag inte få ledigt, så det e ingen idé ens för mig att försöka få biljett och så
*gråter*
jag har folk att åka med 
ska fixa det förbannade körkortet först. Jobbigt att lifta 
Eller om någon kommer och hämtar mig 
förresten, tog truckkort idag!! Inte för att jag har någon användning av det... men va fan 
| quote: |
| Originally posted by Connector ska fixa det förbannade körkortet först. Jobbigt att lifta ![]() Eller om någon kommer och hämtar mig ![]() förresten, tog truckkort idag!! Inte för att jag har någon användning av det... men va fan |
| quote: |
| Originally posted by Gaby Siljabussen??? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.