TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 7 Feb ATB in Index (Dld)
7 Feb ATB in Index (Dld)
ok wie heeft er zin in?
voor degenen die Index niet kennen, het is een zeer goeie club net over de grens bij Oldenzaal. het geluid staat altijd erg hard, maar ook erg zuiver, dus weinig piepen in de oren de volgende dag 
maybe kom ik nog wel, hangt er vanaf of dr nog meer mensjes voor te porren zijn. voor ATB hoef je niet te komen trouwes, want vorig jaar april zette die echt een ZUIGSET neer, maar dat kwam volgens mij ook omdat de hele opzet van dat feest wazig was (2 liveacts... welke waren dat ook alweer... deedee en hum, nog zon wazig iets), korte set van kai tracid (uurtje maar
), korte set van ATB, werd toen ook uitgezonden op de TV.
MAAR als ie nou gewoon de kans krijgt om zn ding te doen EN als ik terugdenk aan die heeeeeerlijke sets van de residents, dan krijg ik wel zin om te gaan eigenlijk
, ook omdat ik een die periode wat feessies moet laten schieten
.
kortom, maybe ga ik nog wel (kuipers, wordt weer es tijd
)
p.s. alleen voor de vrouwen is het al de moeite daar naartoe te rijden 
volgens mij wil index een beetje van het dance imago af want dit is het enige dance achtige dat ze hebben staan in de agenda voor de komende tijd!! maar dit trekt mij dus helemaal niet! index is een mooie tent maar het is nog wel weer een stukje reiden en het zal wel uitlopen op een commercieel breazah feesie 
| quote: |
| Originally posted by franzelare volgens mij wil index een beetje van het dance imago af want dit is het enige dance achtige dat ze hebben staan in de agenda voor de komende tijd!! maar dit trekt mij dus helemaal niet! index is een mooie tent maar het is nog wel weer een stukje reiden en het zal wel uitlopen op een commercieel breazah feesie |
| quote: |
| Originally posted by franzelare volgens mij wil index een beetje van het dance imago af want dit is het enige dance achtige dat ze hebben staan in de agenda voor de komende tijd!! maar dit trekt mij dus helemaal niet! index is een mooie tent maar het is nog wel weer een stukje reiden en het zal wel uitlopen op een commercieel breazah feesie |
ja maar als ik dan breazah drikend volk wil zien loop ik hier in enschede de apreskihut wel in dan ga ik geen 25 minuten met de auto tuffen!
ik zal eens kijken kolkie of ik wat anders kan vinden 
Ik kan me nog een gruwelijke set van hem herinneren op Trance Energy ( wie herinnert zich niet Mirko Milano - Stopp & Go 
)
Dit zou mij zowaar weer bewegen richting Index te trekken
Doe ik toch al zowat iedere 2weken (gemiddeld)
Dus maar is ff de snikkel weer in de champagne hangen daaro als ik mn maten mee krijg... zal wel lukken 
Greetz,
Glaniskanis
hmmm ik kan alleen maar terug denken aan toen Mauro Picotto in Index moest draaien, godver wat heb ik toen staan springen zeg. die vent is gewoon meesterlijk.
en nog zo'n nummer waardoor ik compleet van de plaat ging, Kai Tracid - Destiny's Path, kwas een keer zo leip, bij zo'n break in dat nummer kickt ineens de melodie erin, en ze hadden het licht uit gedaan, en precies op dat moment lieten ze van die paarswitte lampen branden, het had net zo'n effect als bliksem dat in de wolk blijft hangen, zo fucking onwijs was dat gewoon, ik kreeg kippevel van hier tot tokyo, en ik stond er bij en keek er naar, zo verbouwereerd was ik.
staat in me geheugen gegrifd als het allerlekkerste gevoel dat ik ooit op een feest heb gehad
Hehe Kolkie we moeten zekerz weer eens naar Index 
Kan me idd die 2 keer Kai Tracid nog wel herrineren ja.
Jammer dat Tracid Traxxx laatst beetje tegen viel...
Maareh 7 feb wordt lastig..., heb 8 februari al Hard Bass in de planning 
Index is trouwens wel een heel erg vette tent!