TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qontact Party - 29th of April
Qontact Party - 29th of April
TRANCE.NU -- A new Qontact party is set on the 29th of April, but this one is going to be very special...
Written by: Tim van Waard, aka Afterhourpower
Qontact is a Dutch party-concept from Q-dance and the upcoming Qontact party is going to be very special, because it is going to be held at three locations all over Holland! On the 29th of April 2003, the Qontact party will be held on these locations:
-Beursgebouw (Eindhoven)
-Heineken Music Hall (Amsterdam)
-Silverdome (Zoetermeer)
The line-up on all the locations will be almost the same and the three locations will be in qontact with each other through a sattelite-connection. The style of music that is going to be played will be the more powerfull trance and to bring these sounds to you, some top dj's have been invited to play. The line-up is not yet available, but we will keep you updated about this Qontact 3D event.
Tickets are already available for �40
more info: http://www.q-dance.nl
Judge Jules komt ook weer
All die feesten zijn pas over 3 mnd!
Dan leef ik waarschijnlijk niet eens meer...
| quote: |
| Originally posted by Biohazard Judge Jules komt ook weer |
| quote: |
Originally posted by !_PeTrUs_! All die feesten zijn pas over 3 mnd!Dan leef ik waarschijnlijk niet eens meer... |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE lol kan wel maar ik dacht ik laat dit eff weten voor degene die het niet al wisten, dit is ook niet bedoeld als wie komt er naar dit feest draad. dit soort threads zijn van alle feesten gemaakt (innercity, trance energy) dus snap niet wat er mis mee is.. |
hmmm..voor mij geen Qontact meer. Als de groep niet zo geweldig cool was geweest (jullie weten wie ik allemaal bedoel), dan was ik gelijk na 12 uur al naar Multigroove gerend 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus hmmm..voor mij geen Qontact meer. Als de groep niet zo geweldig cool was geweest (jullie weten wie ik allemaal bedoel), dan was ik gelijk na 12 uur al naar Multigroove gerend |
hahah
Daag je me uit Lex?
EN GARDE!!!
(post mag verwijderd worden als t moet hoor...)
EDIT:
Petrus zegt: Nou schat, nu mag je hard tegen hard gaan. Ben benieuwd...
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus hahah Daag je me uit Lex? Nee schat, nu mag je hard tegen hard gaan. Ben benieuwd...[/SIZE] |
Mja, volgens Q-dance zal de lineup van de 3 locaties niet veel verschillen (NEEEEEEEEEE GEEN JEAN! 
) maar goed, op zich wel fijn, want dan mis je dus niet een DJ omdat ie dus alleen op de andere lokatie draait,
conclusie: HMH HERE I COME! w00t 
nou, op drie plaatsen tegelijkertijd zijn kan niet. Via een satelietverbinding? Net zoiets als naar TMF kijken maar dan in het groot? Tja... misschien is dat best leuk ja. Nog nooit gedaan. En met koninginnenacht zal ik het ook niet doen. Helaas ben ik dan op een ouderwets feest met live dj's. En dan nog niet eens bekend. Geen satelietverbinding voor mij dus.
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz nou, op drie plaatsen tegelijkertijd zijn kan niet. Via een satelietverbinding? Net zoiets als naar TMF kijken maar dan in het groot? Tja... misschien is dat best leuk ja. Nog nooit gedaan. En met koninginnenacht zal ik het ook niet doen. Helaas ben ik dan op een ouderwets feest met live dj's. En dan nog niet eens bekend. Geen satelietverbinding voor mij dus. |
Jep, Astrid zal bijv dus eerst in Eindhoven draaien.. daarna naar zoetermeer rijden, dan daar draaien, en daarna naar de HMH en daar bijv afsluiten..
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus EN GARDE!!! |
I hoop toch wel dat de DJ's op alle 3 de lokaties live draaien.
Want naar een scherm of weet ik wat staatn te kijken is toch altijd minder dan live he 
En als ik er heen ga, wordt het eindhoven voor mij. Dat is het dichtste bij. ~20 km, dus dat is goed te doen
| quote: |
| Originally posted by Flippe I hoop toch wel dat de DJ's op alle 3 de lokaties live draaien. Want naar een scherm of weet ik wat staatn te kijken is toch altijd minder dan live he ![]() En als ik er heen ga, wordt het eindhoven voor mij. Dat is het dichtste bij. ~20 km, dus dat is goed te doen |
Mjah, ik laat Qontact schieten.
Reden 1) Nexus is ook op dezelfde dag
Reden 2) Mayday is de dag erna, en dat is ook DUUR.
Ik moet zeggen dat Qontact wel goed zijn best doet om geen bezoekers te verliezen aan Nexus (3 feesten, dj's per heli laten vliegen, etc)
Snap ik wel. Ze hebben natuurlijk ook gehoord van die Teqnology-kaartjes die ongebruikt bij Nexus werden ingeleverd in november, en dachten 'dat kunnen we niet hebben'.

Hi all,
The Judge Won't Budge!!!


Wooo, mocht deze held verschijnen in de line up dan zit Blighty op zijn verjaardag in de Heineken Music Hall 
Greetings,
Blighty
Jaja dan ga ik ook weer eens spacen 
En natuurlijk HMH 
Line-up in de HMH moet wel heel erg super worden wil ik hier naartoe gaan.... Zal wel weer Astrid, Jean, Gielen en Judge Jules worden; mij niet gezien. Voel meer voor Nexus diezelfde avond in Utreg! 
juist blighty.. my point exactly! 
w03t
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.