TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qontact Party - 29th of April


Posted by TimeportE on Jan-18-2003 12:17:

Qontact Party - 29th of April

TRANCE.NU -- A new Qontact party is set on the 29th of April, but this one is going to be very special...

Written by: Tim van Waard, aka Afterhourpower
Qontact is a Dutch party-concept from Q-dance and the upcoming Qontact party is going to be very special, because it is going to be held at three locations all over Holland! On the 29th of April 2003, the Qontact party will be held on these locations:

-Beursgebouw (Eindhoven)
-Heineken Music Hall (Amsterdam)
-Silverdome (Zoetermeer)

The line-up on all the locations will be almost the same and the three locations will be in qontact with each other through a sattelite-connection. The style of music that is going to be played will be the more powerfull trance and to bring these sounds to you, some top dj's have been invited to play. The line-up is not yet available, but we will keep you updated about this Qontact 3D event.
Tickets are already available for �40

more info: http://www.q-dance.nl


Posted by Biohazard on Jan-18-2003 12:23:

Judge Jules komt ook weer


Posted by eXos on Jan-18-2003 12:29:

All die feesten zijn pas over 3 mnd!

Dan leef ik waarschijnlijk niet eens meer...


Posted by Menno on Jan-18-2003 12:29:

quote:
Originally posted by Biohazard
Judge Jules komt ook weer


Beter, die draaide echt een wereldset vorig jaar in de HMH. Hoop dat de line-up net zo goed is als vorig jaar want ik vond Qontact echt een wereldfeest. Armin was echt superrrrrrrrr toen.


Posted by TimeportE on Jan-18-2003 12:33:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
All die feesten zijn pas over 3 mnd!

Dan leef ik waarschijnlijk niet eens meer...


lol

kan wel maar ik dacht ik laat dit eff weten voor degene die het niet al wisten, dit is ook niet bedoeld als wie komt er naar dit feest draad. dit soort threads zijn van alle feesten gemaakt (innercity, trance energy) dus snap niet wat er mis mee is..


Posted by eXos on Jan-18-2003 13:04:

quote:
Originally posted by TimeportE
lol

kan wel maar ik dacht ik laat dit eff weten voor degene die het niet al wisten, dit is ook niet bedoeld als wie komt er naar dit feest draad. dit soort threads zijn van alle feesten gemaakt (innercity, trance energy) dus snap niet wat er mis mee is..


Nix mis mee heur, moest t ff kwijt...


Posted by Miss Proximus on Jan-18-2003 13:17:

hmmm..voor mij geen Qontact meer. Als de groep niet zo geweldig cool was geweest (jullie weten wie ik allemaal bedoel), dan was ik gelijk na 12 uur al naar Multigroove gerend


Posted by Dj Lex on Jan-18-2003 14:35:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
hmmm..voor mij geen Qontact meer. Als de groep niet zo geweldig cool was geweest (jullie weten wie ik allemaal bedoel), dan was ik gelijk na 12 uur al naar Multigroove gerend



Leuk hoor Proximus om Qontact weer zo af te zeiken, dit vraagt om een FLAMEWAR en dat weet je net zo goed als ik!




Posted by Miss Proximus on Jan-18-2003 14:38:

hahah Daag je me uit Lex?





EN GARDE!!!





(post mag verwijderd worden als t moet hoor...)


EDIT:

Petrus zegt: Nou schat, nu mag je hard tegen hard gaan. Ben benieuwd...


Posted by Dj Lex on Jan-18-2003 15:16:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
hahah Daag je me uit Lex?

Nee schat, nu mag je hard tegen hard gaan. Ben benieuwd...[/SIZE]



/me krabbelt terug in het stoffige hoekje waar hij even uitgekropen was



Posted by Teal'k on Jan-18-2003 15:54:

Mja, volgens Q-dance zal de lineup van de 3 locaties niet veel verschillen (NEEEEEEEEEE GEEN JEAN! ) maar goed, op zich wel fijn, want dan mis je dus niet een DJ omdat ie dus alleen op de andere lokatie draait,
conclusie: HMH HERE I COME! w00t


Posted by Eye-Riz on Jan-18-2003 16:16:

nou, op drie plaatsen tegelijkertijd zijn kan niet. Via een satelietverbinding? Net zoiets als naar TMF kijken maar dan in het groot? Tja... misschien is dat best leuk ja. Nog nooit gedaan. En met koninginnenacht zal ik het ook niet doen. Helaas ben ik dan op een ouderwets feest met live dj's. En dan nog niet eens bekend. Geen satelietverbinding voor mij dus.


Posted by eXos on Jan-18-2003 16:20:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
nou, op drie plaatsen tegelijkertijd zijn kan niet. Via een satelietverbinding? Net zoiets als naar TMF kijken maar dan in het groot? Tja... misschien is dat best leuk ja. Nog nooit gedaan. En met koninginnenacht zal ik het ook niet doen. Helaas ben ik dan op een ouderwets feest met live dj's. En dan nog niet eens bekend. Geen satelietverbinding voor mij dus.


Nee, gewoon op 3 feesten verschillende DJ's. Alleen de Allergrooste Namen zullen op alle 3 de locaties draaien.


Posted by Teal'k on Jan-18-2003 16:24:

Jep, Astrid zal bijv dus eerst in Eindhoven draaien.. daarna naar zoetermeer rijden, dan daar draaien, en daarna naar de HMH en daar bijv afsluiten..


Posted by Opti on Jan-18-2003 16:36:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
EN GARDE!!!



je bent wel veranderd sinds Qontact zeg


Posted by Flippe on Jan-18-2003 17:44:

I hoop toch wel dat de DJ's op alle 3 de lokaties live draaien.
Want naar een scherm of weet ik wat staatn te kijken is toch altijd minder dan live he

En als ik er heen ga, wordt het eindhoven voor mij. Dat is het dichtste bij. ~20 km, dus dat is goed te doen


Posted by Dj Lex on Jan-18-2003 19:19:

quote:
Originally posted by Flippe
I hoop toch wel dat de DJ's op alle 3 de lokaties live draaien.
Want naar een scherm of weet ik wat staatn te kijken is toch altijd minder dan live he

En als ik er heen ga, wordt het eindhoven voor mij. Dat is het dichtste bij. ~20 km, dus dat is goed te doen




LOL
Wees gerust jongen, ze zullen ''live'' zijn. Gaaf he!

Ik denk dat ik wel weer naar de HMH ga, altijd reuze gezellig en heb me de laatste twee keren super vermaakt. Enne als Judge Jules komt is het zkr topavond. Was DE man van e avond in april


Posted by SnuggLe on Jan-19-2003 14:44:

Mjah, ik laat Qontact schieten.

Reden 1) Nexus is ook op dezelfde dag
Reden 2) Mayday is de dag erna, en dat is ook DUUR.


Posted by Eye-Riz on Jan-19-2003 18:38:

Ik moet zeggen dat Qontact wel goed zijn best doet om geen bezoekers te verliezen aan Nexus (3 feesten, dj's per heli laten vliegen, etc)
Snap ik wel. Ze hebben natuurlijk ook gehoord van die Teqnology-kaartjes die ongebruikt bij Nexus werden ingeleverd in november, en dachten 'dat kunnen we niet hebben'.


Posted by blighty on Jan-19-2003 19:12:

Hi all,

The Judge Won't Budge!!!

Wooo, mocht deze held verschijnen in de line up dan zit Blighty op zijn verjaardag in de Heineken Music Hall

Greetings,
Blighty


Posted by Dr. Kuipers on Jan-20-2003 14:45:

Jaja dan ga ik ook weer eens spacen

En natuurlijk HMH


Posted by Bouma-Bros on Jan-20-2003 16:09:

Line-up in de HMH moet wel heel erg super worden wil ik hier naartoe gaan.... Zal wel weer Astrid, Jean, Gielen en Judge Jules worden; mij niet gezien. Voel meer voor Nexus diezelfde avond in Utreg!


Posted by Teal'k on Jan-20-2003 21:14:

juist blighty.. my point exactly!
w03t



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.