TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part II
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Check die Films!!! - Part II
de andere thread raakte nogal vol dus tijd voor nieuwe draad, gooi hier je films in die je gezien hebt en er iets over kwijt wilt.
heb net road to perdition gezien, erg mooie film met paul newman, tom hanks en jude law.. erg aan te raden bij iedereen..
andere goede films die ik laatst gezien heb, boondock saints, ze hebben volgens mij bij de matrix ook naar deze film gekeken, niet super maar wel aan te raden, mooie muziek en actie scenes..
en ga zo de dvdscreener van the two towers kijken..
Ik hoop dat iedereen nu naar The Green Mile aan het kijken is op SBS6
Een van de beste films die ik ooit heb gezien. Ook met Tom Hanks net als in Road To Perdition en nog een paar goeie acteurs. Ik ga maar weer verder kijken 
grtz
Catch me if you can...
Wel een aardige film met Leonardo di Caprio en vele andere goede acteurs, of een 'meesteroplichter'. Geregisseert door Steven Spielberg. 2 uur en 2 minuten. Wel oke, maar niet SUPER bijzonder.
Die another Day (James Bond)
Typische james bond film, maar de stunts enzo sucken, pluse de gadgets zijn niet veel bijzonder. Niet kijken dus.... Maareh, Hale Berry is wel lekker!
Gangs of New York
Onderhoudende film over het oude New York, over de strijd van de Ieren met de natuurlijke amerikaanse bewoners. Wedeorm met Leonardo di Caprio. Wel oke, onderhoudend, maar het einde SUCKS. 2 uur en 40 minuten lang!!
Mijn aanraders zijn:
The Salton Sea & Donnie Darko
Die 2 moet je gezien hebben... ik zeg er niets over, kijk maar op imdb.com
| quote: |
| Originally posted by ryo Ik hoop dat iedereen nu naar The Green Mile aan het kijken is op SBS6 Een van de beste films die ik ooit heb gezien. Ook met Tom Hanks net als in Road To Perdition en nog een paar goeie acteurs. Ik ga maar weer verder kijken ![]() grtz |

| Originally posted by SnuggLe The Salton Sea & Donnie Darko Die 2 moet je gezien hebben... ik zeg er niets over, kijk maar op imdb.com |
) dat donnie darko een geniale film is moet salton sea nog kijken,..
| Originally posted by TimeportE green mile is wel goed alleen vin ik einde niet zo goed, btw ss redemption blijft altijd beter imo! |
| Originally posted by TimeportE btw ss redemption blijft altijd beter imo! |
en nu heb ik em nog steeds niet gezien. Toch maar es huren dan
Nou zou de auto alles goedmaken voor mij, maar dan verpest die nieuwe uitvinding het weer (kzal maar niet zeggen wat precies voor mensen die hem nog willen zien). Ach ja, ik heb ook slechtere Bonds gezien
nou dat doe ik ik lekker wel, een onzichtbare auto!!
er zijn gewoon te veel dingen die ik zelfs voor een bond film "te" vind, komop een cabrio in ijsland das toch nie meer normaal!! sommige scenes zijn daarentegen wel weer de moeite waard, maar vin met pierce nog steeds golden-eye het beste vinden.. sean blijft natuurlijk de beste! 
| Originally posted by TimeportE sean blijft natuurlijk de beste! |
From Russia With Love en Goldfinger blijven m'n favorieten, On her majesty's secret service had daar ook bij gehoord als Sean daarin had gespeeld. Over de nieuwe films, met die nieuwe technieken met filmen heb ik het idee dat ze steeds verder over the top gaan en nu kunnen ze niet meer terug naar iets realistischere bond films, de volgende film zal de laatste toch weer moeten overtreffen qua stunts etc. Vind ik persoonlijk jammer. Op zich doet Pierce het zeker niet slecht...
ik vond The Green Mile niet echt wat... had m op een zondagmiddag in mijn eentje zitten kijken en zo indrukwekkend en goed vond ik hem niet... en over James Bond, ik hoop echt op Robbie Williams als de toekomstige James Bond
| Originally posted by SnuggLe Gangs of New York Onderhoudende film over het oude New York, over de strijd van de Ieren met de natuurlijke amerikaanse bewoners. Wedeorm met Leonardo di Caprio. Wel oke, onderhoudend, maar het einde SUCKS. 2 uur en 40 minuten lang!! |
Vooral dat brute hakken erin... Beetje spooky sfeertje vonnik... lekker
Ik kreeg wat tips toen ik in China was van een gozer die echt HONDERDEN films had gezien, en echt iedere 2 dagen een andere keek.
Hij raadde me de volgende films aan:
Pitch Black
High Fidelity
Boiler Room
Signs
Insomnia
Kent iemand hier wat van (behalve Signs, ken ik wel maar nog niet gezien)??? En kan iemand me tips geven?
Ik ga nu Changing Lanes kijken, want ik ben wel fan van Samuel L. Jackson.
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by SnuggLe Kent iemand hier wat van (behalve Signs, ken ik wel maar nog niet gezien)??? En kan iemand me tips geven? Ik ga nu Changing Lanes kijken, want ik ben wel fan van Samuel L. Jackson. |
gangs of new york heb ik gister ook ff gezien, top filmpje!
wist niet eeens dat leo daarin meespeelde
| Originally posted by TimeportE Green mile is wel goed alleen vin ik einde niet zo goed, btw ss redemption blijft altijd beter imo! |
| Originally posted by SnuggLe Ik kreeg wat tips toen ik in China was van een gozer die echt HONDERDEN films had gezien, en echt iedere 2 dagen een andere keek. Hij raadde me de volgende films aan: Pitch Black High Fidelity Boiler Room Signs Insomnia Kent iemand hier wat van (behalve Signs, ken ik wel maar nog niet gezien)??? En kan iemand me tips geven? Ik ga nu Changing Lanes kijken, want ik ben wel fan van Samuel L. Jackson. Greetz, SnuggLe |
CONFESSIONS OF A DANGEROUS MIND

Genre: Drama / Comedy / Action
User Rating: 7.2/10
IMDB: http://us.imdb.com/Title?0290538
Directed by George Clooney
Met o.a.
Sam Rockwell
George Clooney
Drew Barrymore
Julia Roberts
-----------------------------------------------------
CATCH ME IF YOU CAN

Genre: Adventure / Crime / Comedy / Drama / Thriller
User Rating: 7.8/10 (4,692 votes)
IMDB: http://us.imdb.com/Title?0264464
Directed by Steven Spielberg
Met o.a.
Leonardo DiCaprio
Tom Hanks
ABOUT SCHMIDT

Genre: Drama
User Rating: 8.1/10 (2,002 votes)
IMDB: http://us.imdb.com/Title?0257360
Met o.a.
Jack Nicholson
Allemaal toppers die binnenkort in de bios draaien 
about schmidt is al in de bios! 
mijn ma vond em erg erg droevig..
Krijg morgen de Goonies op dvd van een collega. Echt jeugdsentiment, die film 
| Originally posted by MaGiK54 Krijg morgen de Goonies op dvd van een collega. Echt jeugdsentiment, die film |

)
Gister Gangs of NY gekeken, indrukwekkend filmpje hoor. poeh poeh.
Beste scenes: De scene dat je die gebeden van 3 verschillende kanten hoort, beetje moeilijk uit te leggen maar echt meesterlijk. En de allerlaatste scene dat je New York ziet groeien en die graven ziet ondergroeien. Echt prachtig in beeld gebracht.
Tis een redelijk lange zit met 2 uur en 45 minuten maar hij is het zeker waard.
GreetZ, DC
Ik heb net de Jackass film gezien! Een film is het eigenlijk niet, het is gewoon een aflevering zoals altijd alleen dan ongeveer 80 minuten! Boeit niet, het gaat om de stunts die ze uithalen...
Vooral het stukje met Paper Cuts is tof! 
| Originally posted by !_PeTrUs_! CATCH ME IF YOU CAN ![]() Genre: Adventure / Crime / Comedy / Drama / Thriller User Rating: 7.8/10 (4,692 votes) IMDB: http://us.imdb.com/Title?0264464 Directed by Steven Spielberg Met o.a. Leonardo DiCaprio Tom Hanks |
| Originally posted by T.H.C. Thnx for tha tip dude! Erg mooie film, ik had niet zo hoge verwachting, maar dit is echt een topper. |
zeker petrus!!!
erg goede film..
een van de betere van de laatste tijd..
vondt 8 mile trouwens ook nog wel een aardig filmpie (Y)
ik had op snuggles aanraden eff salton sea gekeken en hij beviel me wel, mooie film met eigenlijk twee kanten! 
moet nog steeds the pianist kijken, doe ik dit weekend wel.. hehe