TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הממ בקשר לעלה ירוק...


Posted by Sm0keMachine on Jan-21-2003 03:20:

הממ בקשר לעלה ירוק...

עכשיו קראתי משו מעניין בפורום של האתר אטרף..
והעלה בי תהיות לגבי עלה ירוק..אולי בכל זאת אני יצביע שינוי??

רציתי להעתיק את הפוסט מהפורום של אטרף, אבל זה מעתיק לי את הכל בהפוך..


טוב אז בקיצור תכנסו לכתובת הזאת
http://www.atraf.co.il/forums/forum...id=1&mid=113802
ותלחצו על הנושא
"האם להצביע עלה ירוק"

תקראו ותגידו מה אתם חושבים!


Posted by Shahar on Jan-21-2003 11:47:

אם ההתלבטות שלך ביניהם לשינוי אז
תצביע שינוי!@#$%^*&


Posted by nargila-man on Jan-21-2003 11:52:

כן גם אני קראתי ..
אין לי מושג אם זה נכון...
כנראה שיש מישהו שממש שונא את עלה ירוק...


Posted by nesher on Jan-21-2003 12:43:

quote:
Originally posted by nargila-man
כן גם אני קראתי ..
אין לי מושג אם זה נכון...
כנראה שיש מישהו שממש שונא את עלה ירוק...


בואנה, הבן-אדם הזה אובייקטיבי לגמרי, הוא אוהב לעשן סמים
בעד הרעיון של לגליזציה וכל הדברים האלה
והוא כל כך אוהב את זה , עד שהוא הלך ובדק כמה עלה ירוק באמת טובים
רק תקרא את מה שהוא כתב
להגיד שהוא שונא אותם זה בדיוק כמו לצעוק היידה ביבי ולא לדעת בכלל מה הולך.
בוא אני יגיד לך עוד משהו
את מה שהוא אמר על העו"ד הזה, גם אני ראיתי אותו בטלויזיה אז הוא לא שיקר
ובאמת , הם מפלגה של שמאל קיצוני ואת זה ידעתי עוד הרבה לפני שהוא אמר את זה
אני בטוח שרשמתי את זה איפשהו פה
לא נורא
תבדוק בעמצך אם אתה לא מאמין למה שהוא רשם
במקום לרשום
מישהו שונא את עלה ירוק
חחח


Posted by nargila-man on Jan-21-2003 13:17:

quote:
Originally posted by nesher
בואנה, הבן-אדם הזה אובייקטיבי לגמרי, הוא אוהב לעשן סמים
בעד הרעיון של לגליזציה וכל הדברים האלה
והוא כל כך אוהב את זה , עד שהוא הלך ובדק כמה עלה ירוק באמת טובים
רק תקרא את מה שהוא כתב
להגיד שהוא שונא אותם זה בדיוק כמו לצעוק היידה ביבי ולא לדעת בכלל מה הולך.
בוא אני יגיד לך עוד משהו
את מה שהוא אמר על העו"ד הזה, גם אני ראיתי אותו בטלויזיה אז הוא לא שיקר
ובאמת , הם מפלגה של שמאל קיצוני ואת זה ידעתי עוד הרבה לפני שהוא אמר את זה
אני בטוח שרשמתי את זה איפשהו פה
לא נורא
תבדוק בעמצך אם אתה לא מאמין למה שהוא רשם
במקום לרשום
מישהו שונא את עלה ירוק
חחח



טוב מצטער שאני לא מהנדס פיתות כמוך


Posted by nesher on Jan-21-2003 13:21:

quote:
Originally posted by nargila-man
טוב מצטער שאני לא מהנדס פיתות כמוך


והקשר הוא ?
תרגע, אני לא בא להתקיף אותך חס וחלילה, אני פשוט אומר שבמקום להגיד באמונה עיוורת , הוא שונא אותם
תבדוק בעצמך
מה רע בזה?


Posted by nargila-man on Jan-21-2003 13:33:

quote:
Originally posted by nesher
והקשר הוא ?
תרגע, אני לא בא להתקיף אותך חס וחלילה, אני פשוט אומר שבמקום להגיד באמונה עיוורת , הוא שונא אותם
תבדוק בעצמך
מה רע בזה?


מצטער אחי הבנתי אותך לא נכון..
אני יקרא שוב נראה אולי אני יראה את מה שהוא כותב אחרת...

שולם?


Posted by nesher on Jan-21-2003 13:47:

quote:
Originally posted by nargila-man
מצטער אחי הבנתי אותך לא נכון..
אני יקרא שוב נראה אולי אני יראה את מה שהוא כותב אחרת...

שולם?




Posted by oDrori on Jan-21-2003 14:32:

(מת עליכם אחים שלי איזה משפחה מאוחדת אנחנו (כולל אחות

קיצר,
לא חידש לי כלום...

עלה ירוק - פלוס : מצב כלכלי משופר

מינוס : הידרדרות המצב הכלכלי בתכל'ס של המעמדות הנמוך והבינוני נמוך, שמאל קיצוני, דימוי נמוך ומוסר מצומצם.


Posted by yahel222 on Jan-21-2003 16:38:

אוי נו חארטה
גם המכתב
וגם כל המפלגה הזאת
הוא כתב שם מלא שטויות
אבל תכלס אם הם יקבלו ואני אופטימי - 2 מנדטים
אז מי אמר שהם יצליחו להעביר כזה חוק בכלל
סתם שטויות כל המפלגות הקטנות רק לוקחות קולות ואין להם סיכוי בכלל\

קיצר כל הבחירות האלה זה חארטה
סתם רצו דרך לבזבז מאות מליוני שקלים...


Posted by Sm0keMachine on Jan-22-2003 01:31:

אהה עכשיו נציג ממפלגת עלה ירוק שלח תגובה ל"סטלן הקפדן"
כנסו ל
http://ale-yarok.org.il/home/1043108613




נ.ב. דרור לא הבנתי את ההודעה שלך, נא הסבר את עצמך בבקשה..

נ.ב.2 איזה מפחידות הפרסומות של אסקייפ!!!!


Posted by DjChook on Jan-22-2003 13:04:

quote:
Originally posted by Trance man
נ.ב.2 איזה מפחידות הפרסומות של אסקייפ!!!!


וכמה פרסומות הם עשו החראות האלה
סעמק אני מנסה להזיז את העכבר המכוער הזה רץ אחרי

נשבע לך סיוטים
זה יותר מפחיד מתעתועי לילה



בקיצור, אבל זה נראה לי דבר מה זה חרא


Posted by luckystrike on Jan-23-2003 18:32:

איזה בולשיט הוא כתב שם אלוהים
חצי מהדברים שם אפילו ילד בן שש יודע שלא נכונים
וקראתי את התשובה של עלה ירוק

אחלה תשובה ... מזל שהוא שם לב


Posted by DjChook on Jan-25-2003 01:15:

אני חייב לציין רק משהו אחד

ESC

הגזימו
היום בתוכנית של אדיר מילר או פיספוסים
היה פרסומות

פרסומת ראשונה ל
ESC
פרסומת שניה למכונית
JAZZ
פרסומת חמודה, רק שבמקום הספר שהיא מחזיקה, הייתה בובה קטנה של הגמדים המכוערים מהפרסומת של
ESC
וגם עוד איזה דמות כזאתי הייתה על המסך מתישהו

ואז הכי גדול
בפרסומת הבאה שהייתה עם האורגיה של הכוסית ליס
אז בסוף נכון יש כזה את העיגול של יס והיא מופיעה בו ואומרת
YES
וכמעט גומרת, אז היה שם את הגמד
ואז היה פרסומת אחרת ל
ESC

הם השתגעו. הם יפשטו רגל, כמה כסף הלך להם על זה

ד"א אחה פרסומת למכשיר של רונן ! נראה דווקא חמוד בטלוזיה


Posted by Sm0keMachine on Jan-25-2003 11:25:

quote:
Originally posted by DjChook
אני חייב לציין רק משהו אחד

ESC

הגזימו
היום בתוכנית של אדיר מילר או פיספוסים
היה פרסומות

פרסומת ראשונה ל
ESC
פרסומת שניה למכונית
JAZZ
פרסומת חמודה, רק שבמקום הספר שהיא מחזיקה, הייתה בובה קטנה של הגמדים המכוערים מהפרסומת של
ESC
וגם עוד איזה דמות כזאתי הייתה על המסך מתישהו

ואז הכי גדול
בפרסומת הבאה שהייתה עם האורגיה של הכוסית ליס
אז בסוף נכון יש כזה את העיגול של יס והיא מופיעה בו ואומרת
YES
וכמעט גומרת, אז היה שם את הגמד
ואז היה פרסומת אחרת ל
ESC

הם השתגעו. הם יפשטו רגל, כמה כסף הלך להם על זה

ד"א אחה פרסומת למכשיר של רונן ! נראה דווקא חמוד בטלוזיה


כן אחי ראיתי את זה כבר לפני כמה ימים..שמע אני מבין את זה - זאת חברה חדשה שרוצה להיות מוכרת וככה חייבים להתחיל בשביל להפוך להיות מותג..
זאת חברה-בת של "פלאפון", ופלאפון מצליחים לא רע אז לא נראה לי שיש להם בעיות כספיות..

אגב הם גם מפרסמים את עצמם במועדונים בטירוף..הייתי שלשום באולטרסאונד והם חילקו מדבקות וחוברות וקעקועים להדבקה ועוד הרבה שטויות של אסקייפ לכל מי שרושם את השם והמס' טל' שלו (כנראה בשביל לנסות למכור לו יותר מאוחר מן הסתם)..


בקיצר..
יש לאן...


Posted by NyKoN on Jan-25-2003 19:21:

לא יודע
הסטלן שכנע אותי..
כי גם אם הם מקבלים 2 מנדטים ככה מה זה יעזור? איפה בדיוק הם יקבלו רוב בשביל להעביר חוק שיתן לעשן גראס?
אם מישהו מכם קרא את המצע של עלה ירוק הוא ממש עלוב
מה זה עזרה למכורים לסמים? אין לנו דברים יותר חשובים על הפרק עכשיו מאשר איזה עלוב נפש שמזריק לעצמו כל הזמן?
והעובדה שהם שמאלנים קיצוניים גם לא עוזרת להם ממש

קיצר
הצבעה לעלה ירוק= בזבוז קולות


Posted by oDrori on Jan-25-2003 19:41:

quote:
Originally posted by NyKoN
לא יודע
הסטלן שכנע אותי..
כי גם אם הם מקבלים 2 מנדטים ככה מה זה יעזור? איפה בדיוק הם יקבלו רוב בשביל להעביר חוק שיתן לעשן גראס?
אם מישהו מכם קרא את המצע של עלה ירוק הוא ממש עלוב
מה זה עזרה למכורים לסמים? אין לנו דברים יותר חשובים על הפרק עכשיו מאשר איזה עלוב נפש שמזריק לעצמו כל הזמן?
והעובדה שהם שמאלנים קיצוניים גם לא עוזרת להם ממש

קיצר
הצבעה לעלה ירוק= בזבוז קולות


מצטער על הסטייה מהנושא אבל הייתי חייב להגיב.
הקטע המודגש לדעתי לא נכון ומראה שיש לך עוד מה ללמוד. בלי קשר לזה שאתה "צעיר" וכו וכו כי לא היה איכפת לי גם אם הייתי בן עשרים ושמונה מאות. אנחנו צריכים לקחת דף מהספר של הולנד.


Posted by DjChook on Jan-25-2003 20:55:

אלון באמת אני לא מבין את הדעה שלך והיא ממש מטומטמת

לפי מה שאתה אומר, אין צורך במלגות קטנות

לך תדע מה אומרים עכשיו החכים על סמים

הקטע של עלה ירוק זה בכלל לעשות את ההצבעה, וד"א זה לא כזה חוק מסובך להעביר כי זה לא מבטל שום חוק קיים או בלה בלה

אז לדעתי הם יכולים להעביר את זה בקלות


Posted by NyKoN on Jan-25-2003 22:10:

אבל זה לא בזבוז מקומות בכנסת?

אולי אם הם יעבירו את החוק הזה אז מה? אין להם תכלית יותר..
ו odrori שאני לא יודע את השם האמיתי שלך
זה מזה בולשיט להתחיל לקחת עכשיו כסף שיכול לעזור בשיקום הכלכלה ולתת אותו לבולשיט כזה...
בעזרת השם שהמדינה הזאת תהיה על הרגליים ושיעור האבטלה יהיה ממוצע ולכסף לא יהיה כזה שימוש גדול וקבוע אז נוכל.. כרגע במצב של היום לעלה ירוק אין מקום בכנסת- סתם בזבוז של מקומות

חן עוד משהו
תראה את האמריקאים
אין להם מפלגות קטנות
רק 2 גדולות- הרפובליקנים והדמוקרטים
אני אישית לא רואה בעיות בממשל שלהם- כל הקטע של המפלגות הקטנות לא עוזר במיוחד, אולי אתה מראה שיש דמוקרטיה ושיש יותר יצוג של שכבות אבל במצב הזה כל מפלגה מושכת את החבל לכיוון שלה ונוצר חרא


Posted by oDrori on Jan-25-2003 23:10:

quote:
Originally posted by NyKoN
ו odrori שאני לא יודע את השם האמיתי שלך
זה מזה בולשיט להתחיל לקחת עכשיו כסף שיכול לעזור בשיקום הכלכלה ולתת אותו לבולשיט כזה...
בעזרת השם שהמדינה הזאת תהיה על הרגליים ושיעור האבטלה יהיה ממוצע ולכסף לא יהיה כזה שימוש גדול וקבוע אז נוכל.. כרגע במצב של היום לעלה ירוק אין מקום בכנסת- סתם בזבוז של מקומות

אוקיי זה כבר משהו אחר חשבתי ניסית לומר דבר אחר מזה, טעות שלי

quote:
Originally posted by NyKoN
חן עוד משהו
תראה את האמריקאים
אין להם מפלגות קטנות
רק 2 גדולות- הרפובליקנים והדמוקרטים
אני אישית לא רואה בעיות בממשל שלהם- כל הקטע של המפלגות הקטנות לא עוזר במיוחד, אולי אתה מראה שיש דמוקרטיה ושיש יותר יצוג של שכבות אבל במצב הזה כל מפלגה מושכת את החבל לכיוון שלה ונוצר חרא

זה נכון אבל אני מאמין שהחר'ה המריקאית הרבה פחות מפולגת מאיתנו... אי לך "תנועה דתית" , אין לך בעיה של עם שיושב אצלך (מה לעשות האמיש והאינדיאנים לא מתערבים) וכו וכו.

אצלם בעבר זה היה דרומים ויאנקים, היום זה רייש ודלת אבל תמיד רק שתי קבוצות גדולות ... תאר לך שאצלנו היו מנסים משהו כזה ... הרבה קבוצות שמתנדנדות היום לא היו מוצאות מקום, מה גם שהיית נגיד מוצא שמאלנים קיצוניים ומתונים, כנ"ל לגבי ימנים, באותה מפלגה.


Posted by luckystrike on Jan-26-2003 18:04:

אני החלטתי - אני לא מצביע שינוי ...

מצביע ישראל אחרת

לא אכפת לי אם יש להם סיכוי או לא קראתי את
המצע שלהם והוא הכי טוב שיש מבין
המצעים - וקראתי אשכרה את כולם ...

מי שמעוניין
WWW.DISRAEL.CO.IL ...


Posted by NyKoN on Jan-27-2003 20:13:

quote:
Originally posted by luckystrike
אני החלטתי - אני לא מצביע שינוי ...

מצביע ישראל אחרת

לא אכפת לי אם יש להם סיכוי או לא קראתי את
המצע שלהם והוא הכי טוב שיש מבין
המצעים - וקראתי אשכרה את כולם ...

מי שמעוניין
WWW.DISRAEL.CO.IL ...



איכס
ישראל אחרת..

אתה יודע מה מורן... אתה כל הזמן קורא לי צעיר ואומר שאני לא מבין..

היו"ר שלהם, בועז נול.. פגשתי אותו.. הוא חתיכת אידיוט
הוא היה בכלל פעיל עבודה- הוא מדבר על שחיתות? הוא הכי מושחת בעולם
להצביע להם זה לא להבין.. עם כל הכבוד


Posted by luckystrike on Jan-30-2003 18:22:

quote:
Originally posted by NyKoN
איכס
ישראל אחרת..

אתה יודע מה מורן... אתה כל הזמן קורא לי צעיר ואומר שאני לא מבין..

היו"ר שלהם, בועז נול.. פגשתי אותו.. הוא חתיכת אידיוט
הוא היה בכלל פעיל עבודה- הוא מדבר על שחיתות? הוא הכי מושחת בעולם
להצביע להם זה לא להבין.. עם כל הכבוד


צ'ונגי , אם כל הכבוד , אני מכיר בועז הוא היה ממקימי תנועת התעוררות
תנועה שאני מזכיר לך שהייתה לא פוליטית ובלי שום אינטרסים
ועשתה הד גדול בישראל ...
אח"כ שהוא קיבל סטירת לחי כפעיל ממה שקורה במפלגה שלו
הוא ועוד 3 צעירים אחרים שלכל אחד מהם יש עבר שמראה על
פעילות גדולה יותר מכל חבר כנסת שאתה מכיר למען ישראל , וביחד
הם הקימו את ישראל אחרת .
בתור מצביע אני ישים רק פתק שאני שלם איתו , והמצע
של ישראל אחרי שקראתי את כל המצעים הוא המצע
שאני הכי מאמין לו - אני לא מצביע לפי סקרים אני
מצביע עם מה שאני שלם איתו ...

מה שבטוח ששחיתות אין במפלגה הזאת (חחחח הצחיק אותי שאמרת את
זה - היא בקושי מפלגה במה היא תהיה מושחתת ??!?) וגם
שיעקב פרי ראש השב"ק לשעבר תמך בהם ורצה להצטרף ושיישרינו
לו מקום כדי להביא בוחרים הם לא רצו כי הם אמרו שאו שהוא ייבחר
לשם בדרך דמוקרטית או שהוא לא ייבחר בכלל כי הם לא רוצים שום קשר
לזה שאצלם יהיה מושחת ומשוריין כמו שבשאר המפלגות שמשריינים מקומות
והם טענו בצדק שזה לא דמוקרטי למרות שזה היה עוזר להם מאוד ...

וכנ"ל לגבי יוסי מיימון - המיליונר שערוץ 10 בבעלותו והם לא רצו לצרף אותו למרות שהוא היה מריץ המון כסף עליהם ... וכנ"ל לגבי בילסקי
וכנ"ל לגבי אלי עמיר הסופר שראה שהם לא משריניים לא מקום ועבר
כמו אפס לעבודה ... והינה הוא לא בכנסת ...

אם כל הכבוד אחי לא אתה הצעיר שיגיד לי שישראל אחרת מושחתת
הסיבה היחידה שהיא לא נבחרה זה האי-מושחתות שלה ...

לך תצביע לפי הסקרים אחי - תרגיש טוב ...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.