TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הממ בקשר לעלה ירוק...
הממ בקשר לעלה ירוק...
עכשיו קראתי משו מעניין בפורום של האתר אטרף..
והעלה בי תהיות לגבי עלה ירוק..אולי בכל זאת אני יצביע שינוי??
רציתי להעתיק את הפוסט מהפורום של אטרף, אבל זה מעתיק לי את הכל בהפוך..
טוב אז בקיצור תכנסו לכתובת הזאת
http://www.atraf.co.il/forums/forum...id=1&mid=113802
ותלחצו על הנושא
"האם להצביע עלה ירוק"
תקראו ותגידו מה אתם חושבים!
אם ההתלבטות שלך ביניהם לשינוי אז
תצביע שינוי!@#$%^*&
כן גם אני קראתי ..
אין לי מושג אם זה נכון...
כנראה שיש מישהו שממש שונא את עלה ירוק...
| quote: |
| Originally posted by nargila-man כן גם אני קראתי .. אין לי מושג אם זה נכון... כנראה שיש מישהו שממש שונא את עלה ירוק... |
| quote: |
| Originally posted by nesher בואנה, הבן-אדם הזה אובייקטיבי לגמרי, הוא אוהב לעשן סמים בעד הרעיון של לגליזציה וכל הדברים האלה והוא כל כך אוהב את זה , עד שהוא הלך ובדק כמה עלה ירוק באמת טובים רק תקרא את מה שהוא כתב להגיד שהוא שונא אותם זה בדיוק כמו לצעוק היידה ביבי ולא לדעת בכלל מה הולך. בוא אני יגיד לך עוד משהו את מה שהוא אמר על העו"ד הזה, גם אני ראיתי אותו בטלויזיה אז הוא לא שיקר ובאמת , הם מפלגה של שמאל קיצוני ואת זה ידעתי עוד הרבה לפני שהוא אמר את זה אני בטוח שרשמתי את זה איפשהו פה לא נורא תבדוק בעמצך אם אתה לא מאמין למה שהוא רשם במקום לרשום מישהו שונא את עלה ירוק חחח |
| quote: |
| Originally posted by nargila-man טוב מצטער שאני לא מהנדס פיתות כמוך |
| quote: |
| Originally posted by nesher והקשר הוא ? תרגע, אני לא בא להתקיף אותך חס וחלילה, אני פשוט אומר שבמקום להגיד באמונה עיוורת , הוא שונא אותם תבדוק בעצמך מה רע בזה? |
| quote: |
| Originally posted by nargila-man מצטער אחי הבנתי אותך לא נכון.. אני יקרא שוב נראה אולי אני יראה את מה שהוא כותב אחרת... שולם? |
(מת עליכם אחים שלי
איזה משפחה מאוחדת אנחנו
(כולל אחות
קיצר,
לא חידש לי כלום...
עלה ירוק - פלוס : מצב כלכלי משופר
מינוס : הידרדרות המצב הכלכלי בתכל'ס של המעמדות הנמוך והבינוני נמוך, שמאל קיצוני, דימוי נמוך ומוסר מצומצם.
אוי נו חארטה
גם המכתב
וגם כל המפלגה הזאת
הוא כתב שם מלא שטויות
אבל תכלס אם הם יקבלו ואני אופטימי - 2 מנדטים
אז מי אמר שהם יצליחו להעביר כזה חוק בכלל
סתם שטויות כל המפלגות הקטנות רק לוקחות קולות ואין להם סיכוי בכלל\
קיצר כל הבחירות האלה זה חארטה
סתם רצו דרך לבזבז מאות מליוני שקלים...
אהה עכשיו נציג ממפלגת עלה ירוק שלח תגובה ל"סטלן הקפדן"
כנסו ל
http://ale-yarok.org.il/home/1043108613
נ.ב. דרור לא הבנתי את ההודעה שלך, נא הסבר את עצמך בבקשה..
נ.ב.2 איזה מפחידות הפרסומות של אסקייפ!!!!

| quote: |
| Originally posted by Trance man נ.ב.2 איזה מפחידות הפרסומות של אסקייפ!!!! |

איזה בולשיט הוא כתב שם אלוהים
חצי מהדברים שם אפילו ילד בן שש יודע שלא נכונים
וקראתי את התשובה של עלה ירוק
אחלה תשובה ... מזל שהוא שם לב
אני חייב לציין רק משהו אחד
ESC
הגזימו
היום בתוכנית של אדיר מילר או פיספוסים
היה פרסומות
פרסומת ראשונה ל
ESC
פרסומת שניה למכונית
JAZZ
פרסומת חמודה, רק שבמקום הספר שהיא מחזיקה, הייתה בובה קטנה של הגמדים המכוערים מהפרסומת של
ESC
וגם עוד איזה דמות כזאתי הייתה על המסך מתישהו
ואז הכי גדול
בפרסומת הבאה שהייתה עם האורגיה של הכוסית ליס
אז בסוף נכון יש כזה את העיגול של יס והיא מופיעה בו ואומרת
YES
וכמעט גומרת, אז היה שם את הגמד
ואז היה פרסומת אחרת ל
ESC
הם השתגעו. הם יפשטו רגל, כמה כסף הלך להם על זה
ד"א אחה פרסומת למכשיר של רונן ! נראה דווקא חמוד בטלוזיה
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני חייב לציין רק משהו אחד ESC הגזימו היום בתוכנית של אדיר מילר או פיספוסים היה פרסומות פרסומת ראשונה ל ESC פרסומת שניה למכונית JAZZ פרסומת חמודה, רק שבמקום הספר שהיא מחזיקה, הייתה בובה קטנה של הגמדים המכוערים מהפרסומת של ESC וגם עוד איזה דמות כזאתי הייתה על המסך מתישהו ואז הכי גדול בפרסומת הבאה שהייתה עם האורגיה של הכוסית ליס אז בסוף נכון יש כזה את העיגול של יס והיא מופיעה בו ואומרת YES וכמעט גומרת, אז היה שם את הגמד ואז היה פרסומת אחרת ל ESC הם השתגעו. הם יפשטו רגל, כמה כסף הלך להם על זה ד"א אחה פרסומת למכשיר של רונן ! נראה דווקא חמוד בטלוזיה |
לא יודע
הסטלן שכנע אותי..
כי גם אם הם מקבלים 2 מנדטים ככה מה זה יעזור? איפה בדיוק הם יקבלו רוב בשביל להעביר חוק שיתן לעשן גראס?
אם מישהו מכם קרא את המצע של עלה ירוק הוא ממש עלוב
מה זה עזרה למכורים לסמים? אין לנו דברים יותר חשובים על הפרק עכשיו מאשר איזה עלוב נפש שמזריק לעצמו כל הזמן?
והעובדה שהם שמאלנים קיצוניים גם לא עוזרת להם ממש
קיצר
הצבעה לעלה ירוק= בזבוז קולות
| quote: |
| Originally posted by NyKoN לא יודע הסטלן שכנע אותי.. כי גם אם הם מקבלים 2 מנדטים ככה מה זה יעזור? איפה בדיוק הם יקבלו רוב בשביל להעביר חוק שיתן לעשן גראס? אם מישהו מכם קרא את המצע של עלה ירוק הוא ממש עלוב מה זה עזרה למכורים לסמים? אין לנו דברים יותר חשובים על הפרק עכשיו מאשר איזה עלוב נפש שמזריק לעצמו כל הזמן? והעובדה שהם שמאלנים קיצוניים גם לא עוזרת להם ממש קיצר הצבעה לעלה ירוק= בזבוז קולות |
אלון באמת אני לא מבין את הדעה שלך והיא ממש מטומטמת
לפי מה שאתה אומר, אין צורך במלגות קטנות
לך תדע מה אומרים עכשיו החכים על סמים
הקטע של עלה ירוק זה בכלל לעשות את ההצבעה, וד"א זה לא כזה חוק מסובך להעביר כי זה לא מבטל שום חוק קיים או בלה בלה
אז לדעתי הם יכולים להעביר את זה בקלות
אבל זה לא בזבוז מקומות בכנסת?
אולי אם הם יעבירו את החוק הזה אז מה? אין להם תכלית יותר..
ו odrori שאני לא יודע את השם האמיתי שלך
זה מזה בולשיט להתחיל לקחת עכשיו כסף שיכול לעזור בשיקום הכלכלה ולתת אותו לבולשיט כזה...
בעזרת השם שהמדינה הזאת תהיה על הרגליים ושיעור האבטלה יהיה ממוצע ולכסף לא יהיה כזה שימוש גדול וקבוע אז נוכל.. כרגע במצב של היום לעלה ירוק אין מקום בכנסת- סתם בזבוז של מקומות
חן עוד משהו
תראה את האמריקאים
אין להם מפלגות קטנות
רק 2 גדולות- הרפובליקנים והדמוקרטים
אני אישית לא רואה בעיות בממשל שלהם- כל הקטע של המפלגות הקטנות לא עוזר במיוחד, אולי אתה מראה שיש דמוקרטיה ושיש יותר יצוג של שכבות אבל במצב הזה כל מפלגה מושכת את החבל לכיוון שלה ונוצר חרא
| quote: |
| Originally posted by NyKoN ו odrori שאני לא יודע את השם האמיתי שלך זה מזה בולשיט להתחיל לקחת עכשיו כסף שיכול לעזור בשיקום הכלכלה ולתת אותו לבולשיט כזה... בעזרת השם שהמדינה הזאת תהיה על הרגליים ושיעור האבטלה יהיה ממוצע ולכסף לא יהיה כזה שימוש גדול וקבוע אז נוכל.. כרגע במצב של היום לעלה ירוק אין מקום בכנסת- סתם בזבוז של מקומות |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN חן עוד משהו תראה את האמריקאים אין להם מפלגות קטנות רק 2 גדולות- הרפובליקנים והדמוקרטים אני אישית לא רואה בעיות בממשל שלהם- כל הקטע של המפלגות הקטנות לא עוזר במיוחד, אולי אתה מראה שיש דמוקרטיה ושיש יותר יצוג של שכבות אבל במצב הזה כל מפלגה מושכת את החבל לכיוון שלה ונוצר חרא |
אני החלטתי - אני לא מצביע שינוי ...
מצביע ישראל אחרת
לא אכפת לי אם יש להם סיכוי או לא קראתי את
המצע שלהם והוא הכי טוב שיש מבין
המצעים - וקראתי אשכרה את כולם ...
מי שמעוניין
WWW.DISRAEL.CO.IL ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני החלטתי - אני לא מצביע שינוי ... מצביע ישראל אחרת לא אכפת לי אם יש להם סיכוי או לא קראתי את המצע שלהם והוא הכי טוב שיש מבין המצעים - וקראתי אשכרה את כולם ... מי שמעוניין WWW.DISRAEL.CO.IL ... |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN איכס ישראל אחרת.. אתה יודע מה מורן... אתה כל הזמן קורא לי צעיר ואומר שאני לא מבין.. היו"ר שלהם, בועז נול.. פגשתי אותו.. הוא חתיכת אידיוט הוא היה בכלל פעיל עבודה- הוא מדבר על שחיתות? הוא הכי מושחת בעולם להצביע להם זה לא להבין.. עם כל הכבוד |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.