TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De PRE-Nexus Eet-meeting...
Pages (2): [1] 2 »
De PRE-Nexus Eet-meeting...
...en nee, deze keer geen SpareRibs!!
Voor Nexus, de 15e februari, willen we met wat lui gaan eten in Deventer. We verzamelen rond een uur of 19:30 op station Deventer, om dan daar in de stad rond een uur of 20:00 te gaan eten. Nexus begint rond een uur of 22:30-23:00 uur, dus hebben we tijd genoeg.
Wie gaan er allemaal mee?
* SnuggLe
* BasD
* Optimus
* New_Wave
* LTheseus
* Magrec
* ?TotalWooT
* Miss Proximus
* ?Timeport-E
Mensen, geef het even door.... dan kunnen we binnenkort even een reservering maken bij een Pizza/Shoarma/Grieks Restaurant ofzo.
Greetz,
SnuggLe
Geen spareribs?
Ik wil in ieder geval een bodem, dus liever gene sawarma 
Ik moet 's ochtends nog managertje spelen in t school-hotel, maar dat zal wel al om een uurtje of 2 klaar zijn.
Dan gooi ik wel vast m'n haar los, zodat Wouter goed grip heeft om me mee te slepen
(k)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik wil in ieder geval een bodem, dus liever gene sawarma ![]() Ik moet 's ochtends nog managertje spelen in t school-hotel, maar dat zal wel al om een uurtje of 2 klaar zijn. Dan gooi ik wel vast m'n haar los, zodat Wouter goed grip heeft om me mee te slepen (k) |
(..of anders grieks...).
ik wil shoarma!!!!!!!!
| Originally posted by Optimus ik wil shoarma!!!!!!!! |
lol
weeeeeeeeeee
Ik ben er niet bij.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik ben er niet bij. |
| Originally posted by Miss Proximus Wat ben jij ook een partypooper Maar wel een leuke |
mmm misschien, moet eerst eff kijken of ik wel zeker naar nexus ga..
maar is wel goede kans opzich 
| Originally posted by TimeportE mmm misschien, moet eerst eff kijken of ik wel zeker naar nexus ga.. maar is wel goede kans opzich |
| Originally posted by Miss Proximus tief op buitenlander lolshoarma in je reet kun je krijgen weeeeeeeeeee |

| Originally posted by Optimus kommaar kommaar kommaar |
Euhm ja haald die ? maar weg bij mijn naam.
Ik kom op de fiets trouwens 
eh nee met de auto.
klinkt gezwellig maar misschien heb ik ook een pre nexus meeting met vrienden die mee willen dus das nog eerst ff afwachten of zij mee gaan.
Ik heb voor 10 man gereserveerd bij een Steakhouse.
En we moeten komen.
Meteen 10 maal spicy-sparerib menu besteld.
Als we er 19:00 zijn staat het allemaal netjes klaar.
| Originally posted by New Wave Ik heb voor 10 man gereserveerd bij een Steakhouse. En we moeten komen. Meteen 10 maal spicy-sparerib menu besteld. Als we er 19:00 zijn staat het allemaal netjes klaar. |
| Originally posted by New Wave Ik heb voor 10 man gereserveerd bij een Steakhouse. En we moeten komen. Meteen 10 maal spicy-sparerib menu besteld. Als we er 19:00 zijn staat het allemaal netjes klaar. |
hier zijn wat replies verdwenen 
Edit: Haha ik zie dat de halve dag verdwenen is op het holland forum 
klinkt lekker tim 
me = er zeker bai
Grtz
WooT
ik kom nu ook bijna helemaal zeker.. nog wat regelen en dan komt het helemaal goed! 
ik ben erbai
neem ook een droge handdoek voor Josta mee

| Originally posted by T.H.C. hier zijn wat replies verdwenen ![]() Edit: Haha ik zie dat de halve dag verdwenen is op het holland forum |
het hele forum is een tijd down geweest denk dat er een crash is geweest en dat er een backup terug is gezet. 
maar ik laat nog wel even weten voor die tijd of ik van de party ben of niet.
Het zal die worm wel zijn, hadden meer servers gister last van.
Ik laat ook nog wel horen of mee ga, kan niet reserveren omdat ik nog niet weet met hoeveel en of we wel in deemter gaan eten.