TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gudrun har gjort bort sig igen
Pages (2): [1] 2 »
Gudrun har gjort bort sig igen
Hur mkt ska man kunna g�ra innan ens f�rtroende f�rsvinner?
(F�r er som missat detta s� kan ni l�sa varsomhelst, eller kolla p� nyheterna)
"MITT PARTI �R F�R MER SKATTER, MEN JAG VILL INTE BETALA SKATT."

Hon kan ju knappast forts�tta som pertiledare f�r det �r v�l ingen som har f�rtroende f�r henne vilket �r mycke viktigt inom politiken...
aldrig gillar varken henne eller hennes parti, och jag kan ju heller inte s�ga att det h�r g�r det n� b�ttre! 
| quote: |
Originally posted by dj_hysterix |
L�t se... Vad kan dra av p� h�r n�st?
En annan bild som st�mmer bra in p� situationen

Hmmmm....
Nu f�r hon v�l i enlighet med V�nsterpartiets partiledar-tradition ta till flaskan ett tag, s� kan Svensson tycka synd om henne. Nykter alkis efter 4 dagar och 5% mer i SIFO.
Empati-tricket har alltid funkat.
Suck
NL

Grrrr
| Originally posted by reveal jag har f�r mig att sipowitz verkligen �lskar denna bilden? |
hehe det kan nog inte vara s� m�nga som kan lita p� henne 
f�r hon sitta kvar nu �r det inget annat �n en pr�ktig skandal...
hela bunten �r likadan....
�re inte en v�nsterpartist eller milj�partist �r det en moderat eller sosse.
alla f�rsnillar v�ra pengar....hoppas utredningen de ska g�ra nu visar det. tror inte alla riksdagsm�n granskas dock, men det borde dem.
vad som �r riktig skandal �r att man l�ter en militant feminist leda ett komunistparti i dagens moderna sverige 
Sl�ng ut v�nsterpartiet helt !

det som ox� var illa var att man uppt�ckt att fusket var omsorgsfullt, ja n�stan professionellt utf�rt....utstuderat fr�n Gudruns sida �ven om det l�ter galet.
tv� saker hon gjort avdrag f�r som n�stan tar priset var dels Austalien-NyaZeeland resan som hon betalat 457 kr (eurobonus) f�r och som hon ville dra av typ 17000 kr f�r...samt n�r hon l�t skicka sin handv�ska fr�n Mora till �stersund med taxi, eftersom hon gl�mt den!
Sen ville hon inte �ka Arlanda express f�r hon ville inte prata me fyllon...d�rf�r hon �kte taxi HELA tiden.
suck.. 
JAG tycker iaf hon e bra!
hon e koool, och hennes anledningar tycker jag ar ganska bra, alltsa, jag skulle ocksa skicka efter min vaska om jag trodde jag hade rad med det... hehe o taxi, tja varfor inte.. varfor knoka bland massa labbiga folk nar man kan aka mer komfortabelt..
fast iiooooofs. sa skulle hon da sta for detta SJALV..
aja.. kanske andrar mig dara!
Nu �r det s� att Arlanda Express inte direkt �r billigt att �ka med s� jag tror nog att fyllon hellre skulle �ka med kommunal trafik f�r att spara sina sm� pengar till sprit...
Schyman avg�r!
hon har gjort s� m�nga tabbar..
Fan va sk�nt 
p� tiden... s� mkt skit som hon hittat p� genom �ren
Tycker att Moderater och Sussarna s�skilt Moderater borde rensa i sina egan led med tanke p� vilka uttalade som gjordes under val kampanjen.
Tycker inte att Gudrun borde avg� pga ett s�dant misstag.
----------------------
UPP TILL KAMP!
| Originally posted by Feant Tycker att Moderater och Sussarna s�skilt Moderater borde rensa i sina egan led med tanke p� vilka uttalade som gjordes under val kampanjen. Tycker inte att Gudrun borde avg� pga ett s�dant misstag. ---------------------- UPP TILL KAMP! |
| Originally posted by Feant UPP TILL KAMP! |
killen bara plojar 
| Originally posted by NordLight Upp till kamp f�r planekonomi och diktatur? NL out... |
*host* sovjet *harkel*
de s�ger v�l allt?