TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club Audio 2003-01-29 (Sthlm)
Club Audio 2003-01-29 (Sthlm)
Club Audio @ Riddark�llaren
2003-01-29 22:00-03:00
Live:
- Hux Flux (Spiral Trax)
DJ's:
- Haze (Ajunca Prod.)
- Faceless (Kalimax, Moonflower)
Plats: Riddark�llaren, S�dra riddarholmshamnen 19
Stad: Stockholm
Pris: 100 SEK Inget f�rk�p. Kom tidigt!
�lder: 18
�r det bara jag osm b�rjar totalt hata 030129?
Varf�r ska allt h�nda samtidigt?
Och dessutom p� en dag d� jag ej kan n�rvara vid n�got av evengemangen
EDIT: Ah... Fan ocks�. heh
| quote: |
| Originally posted by AC. �r det bara jag osm b�rjar totalt hata 020129? Varf�r ska allt h�nda samtidigt? Och dessutom p� en dag d� jag ej kan n�rvara vid n�got av evengemangen |
F�rl�t, var bara tvungen...
| Originally posted by AC. �r det bara jag osm b�rjar totalt hata 030129? Varf�r ska allt h�nda samtidigt? Och dessutom p� en dag d� jag ej kan n�rvara vid n�got av evengemangen EDIT: Ah... Fan ocks�. heh |
hux flux...aj lajk aj lajk...gaby hur stor e chansen att man kommer in om man e under 18 � e d�r tidigt osv? 
| Originally posted by Vizay hux flux...aj lajk aj lajk...gaby hur stor e chansen att man kommer in om man e under 18 � e d�r tidigt osv? |
jag upprepar....jag hatar mitt liv *g�r � g�mmer sig i ett h�rn tills 2004*
| Originally posted by Vizay jag upprepar....jag hatar mitt liv *g�r � g�mmer sig i ett h�rn tills 2004* |
| Originally posted by reveal som liten tr�st kanske jag kan s�ga att vi ALLA som nu �r �ver 20 �r har varit under 18 ocks� |
| Originally posted by reveal som liten tr�st kanske jag kan s�ga att vi ALLA som nu �r �ver 20 �r har varit under 18 ocks� |
| Originally posted by AC. Du gl�mmer oss 19�ringar! Det �r bara kul att vara 18 ett halv�r tills du tr�ttnar p� de klubbar fr�n 18�r (med vissa undantag f�rst�ts) |