TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Massive zag er echt saai uit!!
om effe terug te komen op de uitzending van Massive afgelopen zaterdag op TMF........
-----------------------------------------------------
Ik had zaterdag nog naar Massive gekeken.Maar het zag er niet echt boeiend uit.Er leek wel helemaal geen vette sfeer te zijn ofzo.Je zag amper mensen dansen,johan gielen stond een beetje rare moves te maken voor die draaitafels.en die liedjes die ze uitzonden waren niet echt wat je zegt:WOW.Nee toen ik het zag was ik echt blij dat ik naar Qontact was geweest.
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Bellie om effe terug te komen op de uitzending van Massive afgelopen zaterdag op TMF........ ----------------------------------------------------- Ik had zaterdag nog naar Massive gekeken.Maar het zag er niet echt boeiend uit.Er leek wel helemaal geen vette sfeer te zijn ofzo.Je zag amper mensen dansen,johan gielen stond een beetje rare moves te maken voor die draaitafels.en die liedjes die ze uitzonden waren niet echt wat je zegt:WOW.Nee toen ik het zag was ik echt blij dat ik naar Qontact was geweest. GREETZ!! |
Ja Bellie ik heb het ook gezien, gaan ze allemaal van die lompe mensen filmen. Film dan gewoon een paar lekkere wijven. Nee gaan ze van die wijven filmen die alleen maar geil naar de camera kijken, maar er weer niet uitzien. Misschien heb je ze gezien twee van die meisjes, beetje aan de mollige kant die helemaal de vingers in de bek stopten enzo.
Het enige positieve van die uitzending vond ik het stuk met Marco v. Die gast vond ik dan wel ff leuk draaien.
Mzzl
hehe ja video opnames waren niet echt super..
zoals gezegd sfeer was redelijk maar nogal veel stilstaande mensen..........
Hee ik ga een voorspelling doen, ik denk dat sensation precies zo wordt. Een zaal met stilstaande mensen.
Mzzl 








| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Hee ik ga een voorspelling doen, ik denk dat sensation precies zo wordt. Een zaal met stilstaande mensen. Mzzl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |







dat vond ik het vorig jaar trouwens ook al:
veel stilstaande mensen op sensation zelfs zo erg..
ik stond redelijk vooraan tijdens tiesto en ik stond lekker uit mijn dak tegaan stond er zo'n gozertje voor mij echt helemaal stil mij alleen maar aan te kijken???????????
echt die gozer stond niet eens met zijn kop te bewegen alleen maar nors kijken ben na 10 minuten gewoon weggelopen khad daar geen zin.
Goh
Ben ik dan zon uitzondering die dan een uur of 7 (moet ook drinken en alles) me kapot heeft staan dansen?????? Ik heb het er namelijk WEL gezellig gehad en de muziek was ook okeej (naar mijn id)
ik heb 5 minuten van massive gezien, wvg en ik vroegen ons al af wat het was waar we naar zaten te kijken, het klonk eigenlijk best goed vond ik
| quote: |
| Originally posted by Blik ik heb 5 minuten van massive gezien, wvg en ik vroegen ons al af wat het was waar we naar zaten te kijken, het klonk eigenlijk best goed vond ik |
Ik heb de uitzending nog niet gezien dus ik kan er nog niks over de filmbeelden zeggen.
op het balkon en aan de rand stonden inderdaag veel mensen stil... maar ik het midden was het toch wel feest dacht ik 
Massive SAAI ?!?
Op TV zag het er misschien saai uit, maar ik vond het een van de beste feesten ooit...Op Johan Gielen na waren er gewoon alleen maar goeie Dj's...en ik heb de hele nacht op de dansvloer rondgesprongen....
Heeft iemand trouwen de livesets opgenomen, 1.5 week terug op 538???
Re: Massive SAAI ?!?
| quote: |
| Originally posted by Mirnakz Op TV zag het er misschien saai uit, maar ik vond het een van de beste feesten ooit...Op Johan Gielen na waren er gewoon alleen maar goeie Dj's...en ik heb de hele nacht op de dansvloer rondgesprongen.... Heeft iemand trouwen de livesets opgenomen, 1.5 week terug op 538??? |
Re: Re: Massive SAAI ?!?
| quote: |
| Originally posted by M5 ja dat heeft idd iemand gedaan.... |
zaterdag starlight he???lekker stampen
Re: Re: Re: Massive SAAI ?!?
| quote: |
| Originally posted by Akira shit hendrik je word erg bijdehand met je opmerkingen haahahaha zaterdag starlight he???lekker stampen |
Ben zelluf ook naar Massive geweest...in tegenstelling wat TMF liet zien waszut echt wel een goeie party. Op teevee lijkt Johan Gielen een commerciele dwaas, maar hij was wel de man die de sfeer heeft gemaakt vindtik. Grzzzz
| quote: |
| Originally posted by K.nattick Ben zelluf ook naar Massive geweest...in tegenstelling wat TMF liet zien waszut echt wel een goeie party. Op teevee lijkt Johan Gielen een commerciele dwaas, maar hij was wel de man die de sfeer heeft gemaakt vindtik. Grzzzz |
Sorries idd....K.nattick is m'n naam...kga helemaal loss op Tiesto, Lucien Foort, Ferry Corsten en Marco V. ...doe geen drugs, wel NRG drinxx & maak boswandelingen. Vorige feest was Massive...volgende wordt Qlimax. MzzzzzzzL
| quote: |
| Originally posted by Akira shit hendrik je word erg bijdehand met je opmerkingen haahahaha zaterdag starlight he???lekker stampen |

| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Samen met john em moreno! |
| quote: |
| Originally posted by K.nattick Sorries idd....K.nattick is m'n naam...kga helemaal loss op Tiesto, Lucien Foort, Ferry Corsten en Marco V. ...doe geen drugs, wel NRG drinxx & maak boswandelingen. Vorige feest was Massive...volgende wordt Qlimax. MzzzzzzzL |
Het zag er inderdaad niet spectaculair uit op TV. Ik ben d'r zelf geweest en dat was beter. Veel mensen die stil stonden waren er wel ja(zeker de eerste keer op zo,n feestje)! De sfeer was verder wel goed(zeer relaxed)!
| quote: |
| Originally posted by M5 hehe ik weet het ik ben irritant... ![]() ik hoop dat die jon echt bruut hard draait .....dat je er gewoon van staat te kijken ... |










| quote: |
| Originally posted by D�eame� Het zag er inderdaad niet spectaculair uit op TV. Ik ben d'r zelf geweest en dat was beter. Veel mensen die stil stonden waren er wel ja(zeker de eerste keer op zo,n feestje)! De sfeer was verder wel goed(zeer relaxed)! |


Ja het zag er wel saai uit, maar klonk zeker niet saai, vooral marco V en Scott Bond rulen hard. echt geweldige sets.
| quote: |
| Originally posted by moogwai Ferry Corsten: 1. Trisco - Musak (Steve Lawner? Remix) 2. System F - Needlejuice |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.