TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 00:57:

Hello! Nya Poi videon...Eld trance och eld

Nu �ntligen �r den f�rdig... lagom tr�tta jag och steve var ig�r natt kan jag s�ga efter redigeringen
Blev iaf v�ldigt lyckat tycker jag.
Inspelad i Stockholm, 3 olika scener + 1 bonus som �r filmad i annan stad kommer i slutet.

Som sagt j�vligt najs att jag fick r�ttigheterna till l�ten ox�

Sonorous - Protonic (Ronski speed mix)

s� detta �r allts� en fullt laglig film. Sprid den i b�sta m�n ni kan, och bes�k g�rna www.tricster.tk som �r min sida jag lagt upp. Den �r l�ngt ifr�n f�rdig men jag beh�ver bes�kare f�r att beh�lla dom�nen

Alla kommentarer �r uppskattade!

102 MB version SVCD
20 MB version WMV

Alla med ok uppkoppling b�r ladda hem den stora versionen Mycket fetare

Tack o hej leverpastej!

Posted by Rikard on Jan-26-2003 01:02:

otroligt fin video grabbar! keep up the good work!!

s�g till n�sta ggn (om det blir n�n) jag kan hj�lpa med kamera och dubbla kameravinklar � id�er

Posted by reveal on Jan-26-2003 01:08:

ok, fin uppkoppling iaf, drog hem svcd-vesionen p� 1:30

h�ftigast var n�r du lirade inne i stan verkade som om lite folk samlades och kollade, coolt

om man f�r komma med lite kritik, s� tycker jag att man inte hann se s� mkt poiande, s� fort man "kommit in i det", s� byttes kameranvinkeln, eller platsen, s� b�rjade det om liksom...

annars mkt bra arbete grabbar

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2003 01:08:

Fan jag �r heln�jd med denna video... dom sena timmarna och ett antal utbrott med schitsofreni som f�ljd gav utdelning...

Ett par tipps till dig som ska se filmen �r att vrida p� med bra volym... Spela g�rna SVCD versionen i Power DVD f�r det blir b�ttre bild, en del f�r ofta problem med SVCD i windows "monopol" media player 7...

Tjo fl�jt... / Steve me loiden

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 01:10:

quote:
Originally posted by reveal
om man f�r komma med lite kritik, s� tycker jag att man inte hann se s� mkt poiande, s� fort man "kommit in i det", s� byttes kameranvinkeln, eller platsen, s� b�rjade det om liksom...

jag h�ller med p� detta omr�de, tyckte sj�lv att man ska bibeh�lla sj�lva l�ngden p� uptr�dandet utan att g�ra det f�r intensivt....tror steve va lite f�r det flashiga vi �r b�da n�jda med den iaf...det kommer fler videos..detta �r mer som en musikvideo...funderar p� flera l�nga grejer....

Posted by x-dream on Jan-26-2003 01:26:

F�r ta � tanka denna imorgon...Datorn beh�ver vila lite nu k�nner jag....

S� �terkommer med kommentarer imorgon....

Posted by Vizay on Jan-26-2003 01:41:

rysningar....ruggigt sk�n video kennyponken...mer s�nt i framtiden! skitbra jobbat, bra editat � tjae...allt st�mde helt enkelt

AJ LAJK

Posted by P4z! on Jan-26-2003 02:15:

laddar ner nu, ska bli kul och se det h�r

edit: appl�der! Den d�r var ju riktigt bra! Spelade ni upp Protonic l�ten n�r ni stod utanf�r Filmstaden?

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 08:37:

quote:
Originally posted by P4z!
laddar ner nu, ska bli kul och se det h�r

edit: appl�der! Den d�r var ju riktigt bra! Spelade ni upp Protonic l�ten n�r ni stod utanf�r Filmstaden?
'

Det var bara vid statyn vi hade m�jlighet till det tyv�rr....vi k�rde i steves trancemobil..och den v�gade vi inte ta ut p� torget
Hade freestyle p� torget och scenen f�r att h�lla j�mn takt..det gick juh som det gick, blev lite skevt ibland...men det vart ok

Posted by Endre on Jan-26-2003 09:00:

man skulle kunna tro att det �r den riktiga videon till den l�ten, r�tt grymt

Posted by fede on Jan-26-2003 09:38:

skitbra!
tycker den va j�ttebra, snyggt redigerat

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2003 09:45:

Har precis visat videon f�r morsan (55 �r)... �ven hon tyckte den var hel bra.... he he...

Ska bli kul � se vad Eupohonic Records s�ger n�r vi skickat domen kopia...

ps. Videon finns �ven att ta hem via min FTP

tranz.mine.nu
poi
4ever
7171

Posted by RebeL9 on Jan-26-2003 10:39:

nice jobbat!
gillade slutet med de snabba klippen mellan de olika tagningarna

Posted by robstar on Jan-26-2003 16:24:

Thumbs up

Grym film!
Good work grabbz!
Bra klippning oxo, m�ste ha vart jobbigt � klippa i takt till trumman!

Ta!

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 16:32:

quote:
Originally posted by RebeL9
nice jobbat!
gillade slutet med de snabba klippen mellan de olika tagningarna

min favvis ox� kolla noga p� dom..la in lite kul grejer..p� en hoppar jag upp i luften och p� andra svingar jag dom under benen.

Vi b�rjade redigera klockan halv 7 ungef�r. Och sen la vi ner klockan 4 p� natten. D� fanns inte eftertexterna.... S� det �r 8 timmars non stop redigering om man r�knar in v�ra sm� break :P

Posted by P4z! on Jan-26-2003 18:16:

verkar vara roligt att filma och redigera s�na d�r filmer! Vi ska b�rja h�lla p� med s�nt i plugget snart..

Posted by Nyx on Jan-26-2003 18:50:

..tankar ner svcd'n nu..

Posted by RebeL9 on Jan-26-2003 18:58:

i nian gjorde jag och polaren en kortfilm d�r vi anv�nde oss av n�gra trancel�tar. tex Legend B - Lost in love etc.
Resultatet var s� bra att v�r l�rare nu fortfarande anv�nder v�r film som visningsfilm f�r sina nya klasser =)))))

Posted by reveal on Jan-26-2003 19:10:

quote:
v�r l�rare nu fortfarande anv�nder v�r film som visningsfilm f�r sina nya klasser =)))))

bara att hoppas att eleverna f�r upp �gonen f�r trance d� ju

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 19:28:

quote:
i nian gjorde jag och polaren en kortfilm d�r vi anv�nde oss av n�gra trancel�tar. tex Legend B - Lost in love etc.
Resultatet var s� bra att v�r l�rare nu fortfarande anv�nder v�r film som visningsfilm f�r sina nya klasser =)))))

najs
t�nkte l�mna in denna som bidrag i klassen musikvideo p� skolans SMOMP gala d�r dom delar ut priser f�r olika arbeten som elever gjort...om denna blir nominerad s� k�r dom den i aulan p� v�rsta feta duken med asfett ljudsystem

Posted by dbl on Jan-26-2003 19:34:

blev ju hel ball

e det inte jobbigt att h�lla p� med dem???

men var e alla misstagen d�? brukar ju vara med i sluten?
e hel s�ker p� att du minst en g�ng tappade en och tr�ffade steve i huvudet
och n�gra br�nder ms�te ju ha uppst�tt.. eller???

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2003 20:29:

quote:
Originally posted by dbl
blev ju hel ball

e det inte jobbigt att h�lla p� med dem???

men var e alla misstagen d�? brukar ju vara med i sluten?
e hel s�ker p� att du minst en g�ng tappade en och tr�ffade steve i huvudet
och n�gra br�nder ms�te ju ha uppst�tt.. eller???
Nej efterom jag stog p� betryggande avst�nd s� klarade jag mig, dock s� tog en pension�r eld och vi tangerade d�rmed den fortast springande pensin�r n�gonsin...

Faktiskt s� var det inga feta tabbar mer �n ett par men som bara mindshooter sj�lv skulle m�rka... allts� inga tabbar !

Posted by dbl on Jan-26-2003 20:36:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nej efterom jag stog p� betryggande avst�nd s� klarade jag mig, dock s� tog en pension�r eld och vi tangerade d�rmed den fortast springande pensin�r n�gonsin...

Faktiskt s� var det inga feta tabbar mer �n ett par men som bara mindshooter sj�lv skulle m�rka... allts� inga tabbar !

och hur mycket fick du f�r att s�ga s�???

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2003 20:52:

quote:
Originally posted by dbl
och hur mycket fick du f�r att s�ga s�???
En klunk gr�n lampolja

Posted by cviper on Jan-26-2003 20:59:

J�kligt fett!

Sj�lv skulle jag nog bara br�nna av mig byxorna eller ngt, menmen... Hur l�nge har du tr�nat med det d�r?

Pages (4): [1] 2 3 4 »