TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- waarheen?
Mysteryland, Sensation, DV, Qlimax, Impulz?
Mysteryland, Impulz en Sensation.
MAURO PICOTTO wordt gezellig!!!!! Qlimax dus, maar eigenlijk moest ik meer stemmen, want ik ga nl. ook naar Mysteryland (werken) en Sensation (werken)! En waarschijnlijk ook nog DanceValley! (en FFWD, Love Parade etc...het kan allemaal niet op dit jaar!
)
Maareee......wie gaat d'r nog meer naar Qlimax? Bellie? Petrus? Akira? Nastra? Henkie?.......anyone????? 
Helaas ik kan niet. Heb een verjaardag van een vriend van me. Had eerst wel willen gaan. Ik had Kai Tracid ook wel eens willen horen. Dan maar naar die andere feesten toe.
Misschien een meeting op Mysteryland??
yesss edit die poll ff... ik ga wel naar meerdere alst mag hoor 
REMINDER 2 MESELF: NU kaartjes voor mysteyland kopen.. owkay morgen dan.. maar wel snel..
ook bidden dat t niet gaat regenen..
alhoewel..
Oproep aan alle vrouwen/chickies draag dunne witte kleren.
Mazzel
Ik ga zo mijn kaartjes halen voor Mystery land, Qlimax, Sensation, I love Trance en Dancevalley.. 

Oja en Dreamc=dance dat is een leuk feestje in de Waakzaamheid vrijdag 
In de poll koos ik voor Qlimax omdat dat het eerst is..
Picotto RULEZZZZZZZZZZ 

| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Ook bidden dat t niet gaat regenen.. alhoewel.. Oproep aan alle vrouwen/chickies draag dunne witte kleren. |

en dan inderdaad veel regen.
DANCEVALLEY!!!!!!!!! HERE I COME!!!

ik denk dat ik impulz ga inruilen voor extrema
daarnaast denk ik
ml, dv,extrema, qlimax niet te hard
, sensation?
| Originally posted by Miss Proximus MAURO PICOTTO wordt gezellig!!!!! Qlimax dus, maar eigenlijk moest ik meer stemmen, want ik ga nl. ook naar Mysteryland (werken) en Sensation (werken)! En waarschijnlijk ook nog DanceValley! (en FFWD, Love Parade etc...het kan allemaal niet op dit jaar! )Maareee......wie gaat d'r nog meer naar Qlimax? Bellie? Petrus? Akira? Nastra? Henkie?.......anyone????? |
| Originally posted by Miss Proximus MAURO PICOTTO wordt gezellig!!!!! Qlimax dus, maar eigenlijk moest ik meer stemmen, want ik ga nl. ook naar Mysteryland (werken) en Sensation (werken)! En waarschijnlijk ook nog DanceValley! (en FFWD, Love Parade etc...het kan allemaal niet op dit jaar! )Maareee......wie gaat d'r nog meer naar Qlimax? Bellie? Petrus? Akira? Nastra? Henkie?.......anyone????? |

Mysteryland!!!!!!!!
man ik heb vier jaar lang meerdere keren per maand gefeest, ik wil nu wel s �n feesten �n geld verdienen! mooi meegenomen toch?

| Originally posted by Miss Proximus man ik heb vier jaar lang meerdere keren per maand gefeest, ik wil nu wel s �n feesten �n geld verdienen! mooi meegenomen toch? |
count me in 4 Qlimax .....wordt echt fet hard gaan daaro !! 100% zeker weten..
ok� dan maak ik nu ff een thread over Qlimax, want ik wil echt gewoon s zien hoe iedereen eruit ziet! (raar maar waar
)
Impulz: daar ga ik zeker weten heen!!
Mysteryland: lijkt me eigenlijk niet zo boeiend (tis ook vlak voor Impulz).
Qlimax: tja... Mauro vind ik wel onwijs cool inderdaad, maarja volgens mij gaat daar niemand uit mijn vriendenkring heen.
Sensation... neuh, ff geld uitsparen voor mn vakantie.
Dancevalley: ben ik net terug van vakantie, als ik nog wat geld is de kans heel groot dat ik daar heen ga!!
Hij stond wel niet in het rijtje maar ik ga ook zeker naar Awakenings Festival, 25 augustus. Daar moet ik gewoon heen!!
Heineken FFWD
11 augustus is het ook weer de Heineken FFWD in R'dam. Is helemaal gratis en met een beetje geluk ook nog goed weer.
Ik ga zeker weten.
En Awakenings lijkt me ook wel wat.