TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is Tiësto zn MagiKal touch kwijt....?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Opti on May-15-2001 15:37:

Question

ha mensen, aangezien er in de verschillende threads al zoiets kwam, zet ik maar een nieuwe erop. Is Tiesto dus zn touch kwijt, of is hij gewoon aan evolueren met de muziek mee en kan ie t nog? Ikzelf denk t laatste, maar ja, er zijn er die er anders over denken...
Nou, discussie geopend!

Wat denken jullie ervan???


Posted by Blik on May-15-2001 16:08:

Dutch Dimension gehoord???

Hij heeft het dus zeker nog, ga dalijk ook maar ff luisteren naar Magik 7 (28 juli volgens mij)


Posted by Dj Lex on May-15-2001 16:15:

quote:
Originally posted by Blik
Dutch Dimension gehoord???

Hij heeft het dus zeker nog, ga dalijk ook maar ff luisteren naar Magik 7 (28 juli volgens mij)


Ja idd Magik 7 wordt weer fantastisch en die nieuwe Revolution mix mag er ook zijn. ja misschien heeft ie een paar bagger sets gedraaid, maar dan is hij het niet kwijt!!!

Gewoon een dipje, maar met Magik 7 komt er weer een mega piek aan.

Laterzzzz


Posted by Remy D on May-15-2001 16:26:

Talking

Hij is zeker nog TOP. Die REVOLUTION MIX is echt helemaal te GEK kan er echt geen genoeg van krijgen... En let maar op straks op Dancevalley gaat echt helemaal KNALLEN!!!!!!


Posted by M5 on May-15-2001 16:35:

hij is aan het afzakken ...'t was zoals eerder gezegd een kleurloze set op qontact....

Die set van dutch dimension is wel ok , maar haalt het bij lange na niet bij Tiesto Live at energy 2000...enne Dance Terminal en sensation zijn ook fet!!

nadat ie magik 6 heeft uitgebracht (wat overigens top cd is !!) is het met hem achteruit gegaan ....jammer


Posted by Remy D on May-15-2001 17:04:

quote:
Originally posted by M5
hij is aan het afzakken ...'t was zoals eerder gezegd een kleurloze set op qontact....

Die set van dutch dimension is wel ok , maar haalt het bij lange na niet bij Tiesto Live at energy 2000...enne Dance Terminal en sensation zijn ook fet!!

nadat ie magik 6 heeft uitgebracht (wat overigens top cd is !!) is het met hem achteruit gegaan ....jammer

Dat is jouw mening...


Posted by M5 on May-15-2001 17:06:

quote:
Originally posted by Remy D
Hij is zeker nog TOP. Die REVOLUTION MIX is echt helemaal te GEK kan er echt geen genoeg van krijgen... En let maar op straks op Dancevalley gaat echt helemaal KNALLEN!!!!!!


Dat is jouw mening...


Posted by Miss Proximus on May-15-2001 17:14:

en ik heb geen mening...


Posted by Miss Proximus on May-15-2001 17:18:

haha LOL sorry maar dat moest ik gewoon even doen!
ik denk dat het gewoon komt omdat hij inderdaad aan het evolueren is: meer progressive minder van dat trancy gejengel... hij zal heus niet zomaar z'n skills kwijt zijn toch! 't is alleen dat iedereen d'r even aan moet wennen denk ik!


Posted by Remy D on May-15-2001 17:22:

quote:
Originally posted by M5


Dat is jouw mening...

Dat heb jij heel goed gezien


Posted by Jesse on May-15-2001 17:27:

Exclamation Magik 6

Na Magik 6 achteruit? Qua cd's zeker niet, want na magik 6 kwam ISOS2. Als dat geen wrede CD is dan weet ik het ook niet meer. Nu weet ik alleen niet meer of Summerbreeze voor of na Magik 6 kwam, maar desondanks er geen onbekende nummers op stonden, deze is ook echt wel zeer oke.

En live vind ik t ook allemaal wel meevallen, jammer alleen dat ik niet op de eerste Innercity was, dan zou je pas goed kunnen vergelijken

Mzzl


Posted by Jukx on May-15-2001 17:31:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha LOL sorry maar dat moest ik gewoon even doen!
ik denk dat het gewoon komt omdat hij inderdaad aan het evolueren is: meer progressive minder van dat trancy gejengel... hij zal heus niet zomaar z'n skills kwijt zijn toch! 't is alleen dat iedereen d'r even aan moet wennen denk ik!


Ja daar ben ik het helemaal mee eens!
Tiesto is aan het overschakelen naar progressive en aangezien bijna iedereen nog steeds het liefts naar uplifting/melodic/epic trance luistert zal het in het begin wel ff wennen zijn!


Posted by magrec on May-15-2001 18:04:

Smoking ..umm..something

quote:
Originally posted by Jukx


Ja daar ben ik het helemaal mee eens!
Tiesto is aan het overschakelen naar progressive en aangezien bijna iedereen nog steeds het liefts naar uplifting/melodic/epic trance luistert zal het in het begin wel ff wennen zijn!


ik luister overal naar

btw people come and people go.
Is wel van toepassing denk ik er zijn fans die hem nu niks meer vinden maar erzijn nu ook lui die denken van hmm goh die tiesto klinkt nu eigenlijk best wel lekker...

Hehe magik 6 is in mijn ogen een uitschieter geweest (in de negatieve zin) maar ja ieder zijn smaak..


Posted by Muppet on May-15-2001 18:44:

Tiesto is niks kwijt

Alleen aan het veranderen...was ook met oakenfold gebeurt(als ik me niet vergis) Maar die is nu ook weer helemaal terug. Iedereen heb geduld want hij was alleen veel bezig met z'n cd's (revolution, solo album en magik 7). Nu die bijna klaar zijn kan hij zich weer helmaal gaan richten op het draaien en op DANCE VALLEY zal hij iedereen is laten zien wat draaien is.

Groetjes


Posted by Dj Lex on May-15-2001 19:00:

Re: Magik 6

quote:
Originally posted by Jesse
Na Magik 6 achteruit? Qua cd's zeker niet, want na magik 6 kwam ISOS2. Als dat geen wrede CD is dan weet ik het ook niet meer. Nu weet ik alleen niet meer of Summerbreeze voor of na Magik 6 kwam, maar desondanks er geen onbekende nummers op stonden, deze is ook echt wel zeer oke.

En live vind ik t ook allemaal wel meevallen, jammer alleen dat ik niet op de eerste Innercity was, dan zou je pas goed kunnen vergelijken

Mzzl


summerbreeze was er volgens mij na en dat is ook een vette cd

laterzz


Posted by Bouma-Bros on May-15-2001 19:55:

Iedereen heeft het maar over die set op DD, nou die vond ik echt niet zo geweldig...ennuh overschakkelen op progressive?
Ik weet niet wat jullie allemaal onder progressive verstaan, maar hij draait de laatste tijd juist weer meer platte tranceplaten (david forbes, cj bolland) ik mis de emotie een beetje in zijn sets...iets teveel inkoppertjes.

Tijs is en blijft gewoon de nr.1, maar om nou te zeggen dat ie steeds beter wordt...ik weet het niet!

Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.


Posted by Robvef on May-15-2001 22:06:

Ik denk ook niet dat ie het kwijt is. Elke DJ heeft wel een periode of cd wat niet helemaal top klinkt.

Maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal.
Zoals Tijs zelf ergens in een interview zegt:
-----------------------------------------------------
Question: So you actually read the crowd and play by heart or do you have a playlist ?

Answer:No, I just start off with some songs and try to feel the energy in the crowd and then I test some things. If I go too hard I try to soften it down and if it's to soft I try to get it harder.
-----------------------------------------------------

Gelezen op de site van www.trance.nu

Greetz


Posted by Jukx on May-16-2001 10:08:

quote:
Originally posted by Robvef
Ik denk ook niet dat ie het kwijt is. Elke DJ heeft wel een periode of cd wat niet helemaal top klinkt.

Maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal.
Zoals Tijs zelf ergens in een interview zegt:
-----------------------------------------------------
Question: So you actually read the crowd and play by heart or do you have a playlist ?

Answer:No, I just start off with some songs and try to feel the energy in the crowd and then I test some things. If I go too hard I try to soften it down and if it's to soft I try to get it harder.
-----------------------------------------------------

Gelezen op de site van www.trance.nu

Greetz


Volgens mij gaat dat over zijn platenkeus als die ergens moet draaien... of die van te voren een playlist maakt of dattie gewoon het publiek probeert "te lezen".


Posted by Akira on May-16-2001 10:57:

die DD set vond ik dus echt wel super der super!! dus het bewijst maar weer es dat ie het wel kan

Ja zoals op royal edition vond ik niet echt dat ie geweldig draaide natuurlijk wel enkele gave nummers maar over het algemeen minder. in de opera draaide die op het laatst toch ff flink stevig en hij eindigte toen met het nummer panoramma echt MASTER!!

Maar hij zeker nog wel zijn magik touch !! gelukkig wel


Posted by NILA.NL on May-16-2001 14:28:

Dit is een typische "vroeger was alles beter" discussie!
Mensen hebben misschien te hoge verwachtingen van Tiesto, ik vindt hem persoonlijk nog steeds een van de beste dj's van de wereld, maar hij is niet de enige... er zijn nog een hele hoop andere dj's die ook een wereldset kunnen neerzetten!
Verder denk ik dat het wel goed is dat hij een beetje afwisseld in zijn muziekstijl(dat is denk ik juist zijn kracht, hij kan "alles" draaien), als hij nu nog steeds de gouryella/out of the blue stijl zou draaien, dan zou iedereen hem juist weer een commerciele zakkenvuller vinden... hij probeert in ieder geval iets anders en de een zal dit goed vinden, de ander wat minder en weer een ander vindt het bagger, maar ja zoals iedereen weet smaken verschillen, toch?!?


Posted by Robvef on May-16-2001 14:33:

quote:
Originally posted by NILA.NL
maar ja zoals iedereen weet smaken verschillen, toch?!?


Gelukkig wel. Anders zou het zo saai worden. En dan zouden er maar weinig andere dj's zijn en de scene niet zo groot zijn.


Posted by Cold on May-16-2001 16:20:

quote:
Originally posted by Jukx


Ja daar ben ik het helemaal mee eens!
Tiesto is aan het overschakelen naar progressive en aangezien bijna iedereen nog steeds het liefts naar uplifting/melodic/epic trance luistert zal het in het begin wel ff wennen zijn!



Sjah , hij wordt naar mijn mening steeds minder...zijn muziek zat altijd vol energie enzo...en nu lijkt ie toch meer op de gemiddelde andere dj...zijn muziek is niet bijzonder meer. De stijl waarmee ie bekend is geworden moet ie houden want tiesto is tiesto...en hij moet niet die andere dj's na gaan doen en dus de wel bekende plaatjes gaan draaien zie ---> Qontact...

Uplifting was zijn stijl en moet zijn stijl blijven.


Laters


Posted by Eye-Riz on May-17-2001 10:56:

Drunk

dat ie zijn stijl moet houden omdat ie daar bekend mee is geworden of omdat Tiësto Tiësto is, vind ik onzin. Muziek evolueert, muzieksmaak ook. dus ook die van een DJ. Of die nu Tiësto heet of niet. Je kunt niet van een DJ verwachten dat ie altijd en eeuwig dezelfde soort plaatjes draait. Als je dat wel verwacht, kun je beter een walkman opzetten tijdens een feest, en naar die muziek luisteren die jij liever had gehoord...


Posted by Robvef on May-17-2001 11:12:

Lol --> met een walkman op een feest lopen.

ff seriues je hebt gelijk. Elke muzieksoort veranderd. Dat is met alles zo. Misschien word het beter, misschien ook niet. Maar tegenhouden kunnen we het niet en dat hoeft ik niet.

Greetz.

P.S. --> welcome 2 the club
P.S.2 --> gave site, misschien ga ik wel een keer naar zo'n feestje toe.
P.S.3 --> je bent de 2de vrouw in ons midden, nu is Miss Proximus niet meer zo alleen


Posted by Dj Lex on May-17-2001 14:42:

quote:
Originally posted by Cold



Sjah , hij wordt naar mijn mening steeds minder...zijn muziek zat altijd vol energie enzo...en nu lijkt ie toch meer op de gemiddelde andere dj...zijn muziek is niet bijzonder meer. De stijl waarmee ie bekend is geworden moet ie houden want tiesto is tiesto...en hij moet niet die andere dj's na gaan doen en dus de wel bekende plaatjes gaan draaien zie ---> Qontact...

Uplifting was zijn stijl en moet zijn stijl blijven.


Laters


Vind ik ook wel. ben het er wel mee ens, misschien had ie beter bij uplifting kunnen blijven, maar misschien gaat het een toekomst nog wel super klinken.

Mzzl


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.