TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is Tiësto zn MagiKal touch kwijt....?
Pages (2): [1] 2 »
ha mensen, aangezien er in de verschillende threads al zoiets kwam, zet ik maar een nieuwe erop. Is Tiesto dus zn touch kwijt, of is hij gewoon aan evolueren met de muziek mee en kan ie t nog? Ikzelf denk t laatste, maar ja, er zijn er die er anders over denken...
Nou, discussie geopend!


Wat denken jullie ervan???
Dutch Dimension gehoord???
Hij heeft het dus zeker nog, ga dalijk ook maar ff luisteren naar Magik 7 (28 juli volgens mij)
| quote: |
| Originally posted by Blik Dutch Dimension gehoord??? Hij heeft het dus zeker nog, ga dalijk ook maar ff luisteren naar Magik 7 (28 juli volgens mij) |
Hij is zeker nog TOP. Die REVOLUTION MIX is echt helemaal te GEK kan er echt geen genoeg van krijgen... En let maar op straks op Dancevalley gaat echt helemaal KNALLEN!!!!!! 










hij is aan het afzakken ...'t was zoals eerder gezegd een kleurloze set op qontact....
Die set van dutch dimension is wel ok , maar haalt het bij lange na niet bij Tiesto Live at energy 2000...enne Dance Terminal en sensation zijn ook fet!!
nadat ie magik 6 heeft uitgebracht (wat overigens top cd is !!) is het met hem achteruit gegaan ....jammer
| quote: |
| Originally posted by M5 hij is aan het afzakken ...'t was zoals eerder gezegd een kleurloze set op qontact.... Die set van dutch dimension is wel ok , maar haalt het bij lange na niet bij Tiesto Live at energy 2000...enne Dance Terminal en sensation zijn ook fet!! nadat ie magik 6 heeft uitgebracht (wat overigens top cd is !!) is het met hem achteruit gegaan ....jammer |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Hij is zeker nog TOP. Die REVOLUTION MIX is echt helemaal te GEK kan er echt geen genoeg van krijgen... En let maar op straks op Dancevalley gaat echt helemaal KNALLEN!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en ik heb geen mening...
haha LOL sorry maar dat moest ik gewoon even doen!
ik denk dat het gewoon komt omdat hij inderdaad aan het evolueren is: meer progressive minder van dat trancy gejengel...
hij zal heus niet zomaar z'n skills kwijt zijn toch! 't is alleen dat iedereen d'r even aan moet wennen denk ik!
| quote: |
| Originally posted by M5 Dat is jouw mening... |
Magik 6
Na Magik 6 achteruit? Qua cd's zeker niet, want na magik 6 kwam ISOS2. Als dat geen wrede CD is dan weet ik het ook niet meer. Nu weet ik alleen niet meer of Summerbreeze voor of na Magik 6 kwam, maar desondanks er geen onbekende nummers op stonden, deze is ook echt wel zeer oke.
En live vind ik t ook allemaal wel meevallen, jammer alleen dat ik niet op de eerste Innercity was, dan zou je pas goed kunnen vergelijken
Mzzl
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus haha LOL sorry maar dat moest ik gewoon even doen! ik denk dat het gewoon komt omdat hij inderdaad aan het evolueren is: meer progressive minder van dat trancy gejengel... hij zal heus niet zomaar z'n skills kwijt zijn toch! 't is alleen dat iedereen d'r even aan moet wennen denk ik! |
| quote: |
| Originally posted by Jukx Ja daar ben ik het helemaal mee eens! Tiesto is aan het overschakelen naar progressive en aangezien bijna iedereen nog steeds het liefts naar uplifting/melodic/epic trance luistert zal het in het begin wel ff wennen zijn! |

Tiesto is niks kwijt
Alleen aan het veranderen...was ook met oakenfold gebeurt(als ik me niet vergis) Maar die is nu ook weer helemaal terug. Iedereen heb geduld want hij was alleen veel bezig met z'n cd's (revolution, solo album en magik 7). Nu die bijna klaar zijn kan hij zich weer helmaal gaan richten op het draaien en op DANCE VALLEY zal hij iedereen is laten zien wat draaien is.
Groetjes
Re: Magik 6
| quote: |
| Originally posted by Jesse Na Magik 6 achteruit? Qua cd's zeker niet, want na magik 6 kwam ISOS2. Als dat geen wrede CD is dan weet ik het ook niet meer. Nu weet ik alleen niet meer of Summerbreeze voor of na Magik 6 kwam, maar desondanks er geen onbekende nummers op stonden, deze is ook echt wel zeer oke. En live vind ik t ook allemaal wel meevallen, jammer alleen dat ik niet op de eerste Innercity was, dan zou je pas goed kunnen vergelijken Mzzl |
Iedereen heeft het maar over die set op DD, nou die vond ik echt niet zo geweldig...ennuh overschakkelen op progressive?
Ik weet niet wat jullie allemaal onder progressive verstaan, maar hij draait de laatste tijd juist weer meer platte tranceplaten (david forbes, cj bolland) ik mis de emotie een beetje in zijn sets...iets teveel inkoppertjes.
Tijs is en blijft gewoon de nr.1, maar om nou te zeggen dat ie steeds beter wordt...ik weet het niet!
Grtz,
Sander 50% Bouma-Bros.
Ik denk ook niet dat ie het kwijt is. Elke DJ heeft wel een periode of cd wat niet helemaal top klinkt.
Maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal.
Zoals Tijs zelf ergens in een interview zegt:
-----------------------------------------------------
Question: So you actually read the crowd and play by heart or do you have a playlist ?
Answer:No, I just start off with some songs and try to feel the energy in the crowd and then I test some things. If I go too hard I try to soften it down and if it's to soft I try to get it harder.
-----------------------------------------------------
Gelezen op de site van www.trance.nu
Greetz
| quote: |
| Originally posted by Robvef Ik denk ook niet dat ie het kwijt is. Elke DJ heeft wel een periode of cd wat niet helemaal top klinkt. Maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Zoals Tijs zelf ergens in een interview zegt: ----------------------------------------------------- Question: So you actually read the crowd and play by heart or do you have a playlist ? Answer:No, I just start off with some songs and try to feel the energy in the crowd and then I test some things. If I go too hard I try to soften it down and if it's to soft I try to get it harder. ----------------------------------------------------- Gelezen op de site van www.trance.nu Greetz |
die DD set vond ik dus echt wel super der super!! dus het bewijst maar weer es dat ie het wel kan 
Ja zoals op royal edition vond ik niet echt dat ie geweldig draaide natuurlijk wel enkele gave nummers maar over het algemeen minder. in de opera draaide die op het laatst toch ff flink stevig en hij eindigte toen met het nummer panoramma echt MASTER!!
Maar hij zeker nog wel zijn magik touch !!
gelukkig wel
Dit is een typische "vroeger was alles beter" discussie!
Mensen hebben misschien te hoge verwachtingen van Tiesto, ik vindt hem persoonlijk nog steeds een van de beste dj's van de wereld, maar hij is niet de enige... er zijn nog een hele hoop andere dj's die ook een wereldset kunnen neerzetten!
Verder denk ik dat het wel goed is dat hij een beetje afwisseld in zijn muziekstijl(dat is denk ik juist zijn kracht, hij kan "alles" draaien), als hij nu nog steeds de gouryella/out of the blue stijl zou draaien, dan zou iedereen hem juist weer een commerciele zakkenvuller vinden... hij probeert in ieder geval iets anders en de een zal dit goed vinden, de ander wat minder en weer een ander vindt het bagger, maar ja zoals iedereen weet smaken verschillen, toch?!?
| quote: |
| Originally posted by NILA.NL maar ja zoals iedereen weet smaken verschillen, toch?!? |
| quote: |
| Originally posted by Jukx Ja daar ben ik het helemaal mee eens! Tiesto is aan het overschakelen naar progressive en aangezien bijna iedereen nog steeds het liefts naar uplifting/melodic/epic trance luistert zal het in het begin wel ff wennen zijn! |
dat ie zijn stijl moet houden omdat ie daar bekend mee is geworden of omdat Tiësto Tiësto is, vind ik onzin. Muziek evolueert, muzieksmaak ook. dus ook die van een DJ. Of die nu Tiësto heet of niet. Je kunt niet van een DJ verwachten dat ie altijd en eeuwig dezelfde soort plaatjes draait. Als je dat wel verwacht, kun je beter een walkman opzetten tijdens een feest, en naar die muziek luisteren die jij liever had gehoord...
Lol --> met een walkman op een feest lopen.

ff seriues je hebt gelijk. Elke muzieksoort veranderd. Dat is met alles zo. Misschien word het beter, misschien ook niet. Maar tegenhouden kunnen we het niet en dat hoeft ik niet.
Greetz.
P.S. --> welcome 2 the club
P.S.2 --> gave site, misschien ga ik wel een keer naar zo'n feestje toe.
P.S.3 --> je bent de 2de vrouw in ons midden, nu is Miss Proximus niet meer zo alleen
| quote: |
| Originally posted by Cold Sjah , hij wordt naar mijn mening steeds minder...zijn muziek zat altijd vol energie enzo...en nu lijkt ie toch meer op de gemiddelde andere dj...zijn muziek is niet bijzonder meer. De stijl waarmee ie bekend is geworden moet ie houden want tiesto is tiesto...en hij moet niet die andere dj's na gaan doen en dus de wel bekende plaatjes gaan draaien zie ---> Qontact... Uplifting was zijn stijl en moet zijn stijl blijven. Laters |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.