TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er naar Armin zaterdag?
Pages (3): [1] 2 3 »
Wie gaan er naar Armin zaterdag?
Wie gaan er nou allemaal?
Wil wel ff weten of ik me zwaar mentaal moet voorbereiden
Ik ga er heen, alleen gister wist ik dat nog 100% zeker maar nu even niet meer omdat ik niet zulk goed nieuws heb gekregen 
denk dat ik toch maar naar sander kleinenberg ga da's wat dichter bij 
Me goes 
Forum vertoond kuren, heb vanmiddag gepost dat ik ook ging en nu isset berichie weg
Maaaaaaaar ik ga dus, neem aan dat iedereen weer op het podium staat ?
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Forum vertoond kuren, heb vanmiddag gepost dat ik ook ging en nu isset berichie weg |
Ik had dus gezegd te gaan, maar heb vandaag een MD gekocht ipv Armin.
Jullie houden een ander keertje van me te goed.
Ik ben van de partij!! (Y)
Alleen nog ff kijken hoe en wat voor de terugweg.. want als het om 5 uur afgelopen is, 2 uur op het station wachten 
Nou tweede keer dan maar 
Ik ga dus
En heb er veel zin in!
Ja. ik ga ook.
Maar da was wel duidelijk dag ik zoww
Kheb er zin in! Weer flink zweven op die vette tunes van Armin!! Het word weer net als afgelopen keren, TE GEK dus! 
denk dat ik toch maar naar sander kleinenberg ga da's wat dichter bij |
| Originally posted by kolkiewolkie kwens de mensen loads of fun toe, en laat me weten hoe het was! |
Ik ben er ook bij. Ik hoop dat het weer een Armin avondje als alle andere wordt 
| Originally posted by Teal'k Jongeeeeee, kom zelf kijken |
Ah dus gewoon de harde kern
Maarreeee hoe zit dat met die loempiavouwer?
| Originally posted by Donna Ah dus gewoon de harde kern Maarreeee hoe zit dat met die loempiavouwer? |
kommie nou of niet?
| Originally posted by Donna Ah dus gewoon de harde kern Maarreeee hoe zit dat met die loempiavouwer? |
voordat TA de helft van alle posts verloorde had hij hier gepost dattie misschien nog wel kwam opdagen omdat er zoveel bekenden komen (als tie nog puf had na Chris Liebing ofzo)
Oe oe er wordt over me geroddeld
Ow ja ik heb dus de dag ervoor HQ en mocht ik niet vertieft en al zijn dan denk ik wel dat ik na middernacht ff kom langs hoppen om Armin te pakken (oe wat klinkt dat fout
)
| Originally posted by tijs08 en die kleine zal wel 'niet' komen opdagen... net zoals dat hij vorige keer 'om half 4 weg ging omdat hij zo moe was' |

Ikke denk ik ook wel, want:
kHeb kaarten gewonnen via de AvB Contest!!!
Je moest de streepjescode opsturen van je Yet Another Day vinyl.
Kreeg gister mail datk had gewonnen!
| Originally posted by Acidophilus Ikke denk ik ook wel, want: kHeb kaarten gewonnen via de AvB Contest!!! Je moest de streepjescode opsturen van je Yet Another Day vinyl. Kreeg gister mail dat ik had gewonnen! |
Morgen maar weer eens lekker springnichten. Tis weer een tijd geleden dat ik ergens ben geweest om te springnichten, wordt zeker al oud 
| Originally posted by Teal'k Ik ben van de partij!! (Y) Alleen nog ff kijken hoe en wat voor de terugweg.. want als het om 5 uur afgelopen is, 2 uur op het station wachten |
| Originally posted by Acidophilus Ikke denk ik ook wel, want: kHeb kaarten gewonnen via de AvB Contest!!! Je moest de streepjescode opsturen van je Yet Another Day vinyl. Kreeg gister mail datk had gewonnen! |

| Originally posted by eieregooie Op promo's zitten geen streepjescodes ![]() En ja, ik kom ook!!! Gezellig |
Op het laatste moment ga ik helaas toch niet..
Maar heb voor 22 februari wel al mijn kaartje gehaald vanochtend.