TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ה ו י ם ו ד הי ם יו הו דת


Posted by oDrori on Jan-27-2003 21:11:

Talking ה ו י ם ו ד הי ם יו הו דת

היום יום הולדת ל-ב-ר-ק

עד מאה תלפים אחי,, שתמשיך לשלוט בדיג'יים האזוריים ולהיות מהחברים הטובים בנמצא!!!


Posted by NyKoN on Jan-27-2003 21:21:

מזל טוב אחי!


Posted by m0sh on Jan-27-2003 21:29:

מזל טוב ברק
חבל שדווקא לי זה ממש לא יום שמח....

אני ילך למסיבה ינסה להתעודד...


Posted by DjChook on Jan-27-2003 21:48:

מזל טוב
מושי תענה באייסיקיו


Posted by Shahar on Jan-27-2003 22:22:

מזל טובבבבבב!!

מוש מה קרה?


Posted by GLoBaL-MUZiK on Jan-27-2003 22:47:

Satan (eek!)

תודה רבה דרורי
ולכל מי שאיחל לי מזל טוב

תרגיש טוב מוש


Posted by NaOren on Jan-28-2003 01:24:

מזלטוב גברררררר

מוש מה אתה בוכה?
מה קרה?


Posted by Sniper on Jan-28-2003 02:38:

mazal tov gever.
love u


Posted by Rising on Jan-28-2003 08:37:

מזל טוב גבררר
תעשה חיים


Posted by Scorchio on Jan-28-2003 08:58:

מזל טוב ברק אחי


Posted by YuVaL on Jan-28-2003 15:16:

מזל"ט אחשלי!!!!


Posted by Tarantula on Jan-28-2003 16:43:



יום הולדת שמח, יום הולדת שמח, יום הולדת ל


ב-ר-ק

יום הולדת לך!@#$%%^^&

ממזזלל טובבבב, גגבברררר!@@$!$






Posted by Hell_Copter on Jan-28-2003 16:51:

מזל טוב אח שלו!!!!!!
שתשמשיך להכין נרגילות\בשר מצויינים כמו שאתה יודע
ושיהיה לך בפנאן!!!!
ותמסור דש לחבר'ה בשוק בשמי


Posted by HyPeRSoNiC on Jan-28-2003 18:59:

Party Hat

מזל טוב אחי!!!!!!!
עד 120000000000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by GLoBaL-MUZiK on Jan-28-2003 22:32:

Satan (eek!)

תודה רבה אנשים
פשששש אלונה השקעת אה? סבביש
רועי אחי שיהיה כבר עוד מפגש אני יעשה נרגילה חופשי כמה שאתה רוצה, אנחנו עושים כל יום 2 ראשים לפחות אז אתה יודע מתישהו לומדים להכין ראש טוב

ודרורי יחתיכל אמבציל חולה מה אם העטיפות שרצית????????? דבר איתי באייסיקיו


Posted by oDrori on Jan-28-2003 23:56:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ודרורי יחתיכל אמבציל חולה מה אם העטיפות שרצית????????? דבר איתי באייסיקיו


שמתי... יהיו עוד


Posted by MasterP on Jan-29-2003 11:27:

מזל טוב גבר עד 120 תשמע טראקים


Posted by luckystrike on Jan-30-2003 18:30:

סורי על האיחור אחי !

מזל טוב אח שלו - תעשה חיים ושעוד
נחלוב ביחד פרות אצל עודד ...


Posted by oDrori on Jan-30-2003 19:26:

quote:
Originally posted by luckystrike
סורי על האיחור אחי !

מזל טוב אח שלו - תעשה חיים ושעוד
נחלוב ביחד פרות אצל עודד ...


?זה השאיפות שלך? לחלוב פרות


Posted by luckystrike on Jan-30-2003 19:51:

quote:
Originally posted by oDrori
?זה השאיפות שלך? לחלוב פרות

ראיתם איך עודד מתעצבן שאני רוצה לגעת בפרות שלו ...

קיצר עודד לא פרות כמו התפוחי אדמה של רועי ...


Posted by on Jan-30-2003 20:20:

quote:
Originally posted by luckystrike
סורי על האיחור אחי !

מזל טוב אח שלו - תעשה חיים ושעוד
נחלוב ביחד פרות אצל עודד ...

חחח גם אני סורי על האיחור
מזל טוב


Posted by Hell_Copter on Jan-30-2003 22:41:

quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר עודד לא פרות כמו התפוחי אדמה של רועי ...


בואנה יא חתיכת קוף בצנצנת...
תפוח אדמה אחד!!!!!!!!!!
זה הכל.......
וזה היה שהייתי שיכור מת
אז תפסיקו כבר
בלבלות@#?%$%?^@?#@$^?%&?#^?*?^%??%#$%


Posted by Tarantula on Jan-30-2003 22:45:

quote:
Originally posted by Hell_Copter

@#?%$%?^@?#@$^?%&?#^?*?^%??%#$%


ואחרי זה אתה עוד אומר לי שאני גונבת ממך...


Posted by Hell_Copter on Jan-30-2003 22:53:

quote:
Originally posted by Tarantula
ואחרי זה אתה עוד אומר לי שאני גונבת ממך...


מוזר... הנוער של היום...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.