TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin van Buuren in Utrecht
Pages (2): [1] 2 »
He guys,
Voor degenen die in Utrecht en omstreken wonen heb ik een leuk nieuwtje:
30 mei draait Armin in de Central Studios, bij het Sixpack-feest (3000 studenten), samen met DJ Per en een ander Utrechts vrouwtje.
Tickets zijn te koop via www.sixpack.nl
Armin is er, dus ik ook.
Prijs per ticket: fl 12,50
Let's have fun!!!
iedereen die dicht bij Utrecht woont of een OV heeft bedoel je 
Rally-ho
| quote: |
| Originally posted by Mack (3000 studenten |
| Originally posted by Robvef Studenten he, dus ook vrouwelijk, wordt opeens heel interessant, ik werk toch in Utrecht. Mzzl |

| Originally posted by M5 he robvef !! dat is niet voor die ouwe lullen zoals jij bedoelt !! ![]() tis voor studenten !! |

| Originally posted by Robvef Boehoee, ik mag niet komen, ben te oud. Dat zal de tweede keer worden dat ik ergens wordt geweigerd om dat ik te OUD ben. Maar ff serieus, 24 is toch niet zo oud?? ![]() Anders voel ik me echt een oude lul. Greetz |
.....maare ik zou als ik jou was gewoon gaan hoor !!
| Originally posted by M5 onder studenten is 24 jaar natuurlijk wel oud .....maare ik zou als ik jou was gewoon gaan hoor !! |
| Originally posted by Robvef Toen ik in 98/99 nog op de HvU zat, hadden we zelfs een goze van 28 in de klas zitten. Dus je bent nooit te oud om te studeren. |
| Originally posted by M5 heb je gelijk in ...ik zit bij paar lui van 25 in de klas .... |
en aangezien vrouwen meestal wel op wat oudere mannen vallen heb jij dus weinig te klagen.
Rally-ho
| Originally posted by BlaiR.WitcH en aangezien vrouwen meestal wel op wat oudere mannen vallen heb jij dus weinig te klagen. Rally-ho |
ja toen zat inderdaad een gast van een jaar of 28...was toch een blonde knakker??
Maar ja lijkt me wel een lachen party...ARMIN RULEZZZZZZZZZZZ
| Originally posted by Akira ja toen zat inderdaad een gast van een jaar of 28...was toch een blonde knakker?? |
dat zal wel kunnen....zat jij niet bij sonja enzo in de klas???
| Originally posted by Akira dat zal wel kunnen....zat jij niet bij sonja enzo in de klas??? |
| Originally posted by Robvef Nee, niet bij Sonja. Bij Haico, Jeroen, Arno, Jacco. Jeroen heeft/had iets met Annelieke. Ik weet niet of dat al over is. Wij hadden wel de meeste vrouwen bij ons in de klas. Ben jij toen ook meegeweest naar introductiekamp in Someren? |

| Originally posted by Akira Ja ik was toen ook mee met dat kamp...waar de leraren helemaal naar de KLOTE waren echt geweldig ![]() |
--> Er was ergens een site waar foto's van dat kamp opstonden, maar ik weet het adres niet meer.
dat was inderdaad een lachweekend maar ja de school is nou niet echt super want anders zat jij er ook nog op
...heb je ICQ ofzoiets??
| Originally posted by Akira dat was inderdaad een lachweekend maar ja de school is nou niet echt super want anders zat jij er ook nog op ...heb je ICQ ofzoiets?? |
| Originally posted by Robvef Ik moest ervanaf, omdat ik niet genoeg punten had. Had verschillende redenen. 1 --> teveel feesten 2 --> dat mijn relatie tijdens de laatste tentamenweek uitging Oh well, shit happens Nee, heb ik helaas niet. Moet ik nog installeren. |
Dat klote vak van een JAVA heb ik nu eindelijk gehaald...dat was dus een dikke opluchting
anneliek enzo werden er toen afegkickt...
| Originally posted by Akira JAVA!!!! |
| Originally posted by Robvef Ik wil het er niet over hebben. Ik had geloof ik een 1 daarvoor, net zoals zovelen. Maar ja het hoort erbij. Ze hadden beter iets van ASP o.i.d. kunnen pakken, dan dat klote Java. |
| Originally posted by Akira dikke nicht |
THNX 4 de tip, MACK!!!!
En, is er uiteindelijk nog iemand naar het Sixpack feest geweest?
Ben wel benieuwd...