TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Coca Cola
Pages (2): [1] 2 »
Coca Cola
n�n som smakat cc light citron?
dessutom vill jag ha en fullst�ndig lista �ver alla smaker som finns/funnits 
nepp.. gillar inte light colan s� tror inte jag kommer testa heller.. skulle is�fall va om n�n polare k�per
ass� ska vi lista alla smaker s� blir de en l�ng lista...men aja dom som funnits i sverige �r
citroncolan
naturell
cherry coke <---gjordes aldrig i stora m�ngder men den va god...fock inget man dricker mycket av 
och vanilj d�...
sen gjorde dom v�l om "smaken" p� light? vanlig ocks� kanske? kanske man kan r�kna som olika 
Re: Coca Cola
| quote: |
| Originally posted by reveal n�n som smakat cc light citron? |
f�rbannade skit! ska vara:

hihi, gullit topic!!!
ja har smakat pepsi citron, g�lls det?
ccl citron l�r ju smaka likadant?
dbl, va?
ccl e ju d�����gott
*besatt! 
lakritscola fanns ju faktiskt
ett tag 
CC Lemon �r sketagod!! smakade den ig�r.... Pepsi Twist �r ox� god men den har mer en eftersmak...lite diskretare....CC Lemon har verkligen en skitgod smak..testa 
| Originally posted by Vizay cherry coke <---gjordes aldrig i stora m�ngder men den va god...fock inget man dricker mycket av |
Nj�e cola light citron var ingen hit f�r mig.. skulle vart b�ttre med mera socker och ingen citron.
-Treo-
| Originally posted by Glorie lakritscola fanns ju faktiskt ett tag |
reveal.. haha ja skojja
ja e fan s� busig idag.. vet inte vad det e
fl�t 
| Originally posted by Glorie reveal.. haha ja skojja ja e fan s� busig idag.. vet inte vad det e fl�t |
vill ni testa p� massa olika cocacola/fantasmaker s� ska ni bege er till en turk eller arabaff�r. De importerar sina color fr�n �vriga Europa och f�r in massa smaker som inte finns h�r i Sverige.
Min lokala arab har f�r n�rvarande f�ljande smaker inne p� Fantasidan:
Fanta Light
Fanta Lemon
Fanta Ananas
Fanta Raspberry
Fanta Mandarin
Fanta Honungsmelon
Fanta Blandfrukt
och n�gra till jag inte minns =)
| Originally posted by Glorie dbl, va? ccl e ju d�����gott *besatt! |
| Originally posted by RebeL9 Fanta Light Fanta Lemon Fanta Ananas Fanta Raspberry Fanta Mandarin Fanta Honungsmelon Fanta Blandfrukt och n�gra till jag inte minns =) |

fanta mango
det e nog den b�sta fanta-sorten jag har pr�vat.
Sen sprang jag (av misstag) in i en cc-orange en g�ng. Det var ingen h�jdare, det...
N�n som har pr�vat cc-vanilj? Inte v�gat riktigt �n 
EDIT: oj, missa visst den andra thread:en... Naja, ingen vanilj-cola f�r min del.
| Originally posted by cviper N�n som har pr�vat cc-vanilj? Inte v�gat riktigt �n |
| Originally posted by RebeL9 vill ni testa p� massa olika cocacola/fantasmaker s� ska ni bege er till en turk eller arabaff�r. De importerar sina color fr�n �vriga Europa och f�r in massa smaker som inte finns h�r i Sverige. Min lokala arab har f�r n�rvarande f�ljande smaker inne p� Fantasidan: Fanta Light Fanta Lemon Fanta Ananas Fanta Raspberry Fanta Mandarin Fanta Honungsmelon Fanta Blandfrukt och n�gra till jag inte minns =) |
MUMMA va den smakar bra!
Finns ju Fanta mango och Fanta Kivi me

| Originally posted by Glorie Finns ju Fanta mango och Fanta Kivi me |
| Originally posted by reveal du glorie, det finns fanta lakrits ocks�, sugen? |

mediciiiin
hoho...
men snygga f�rger har de p� drickorna.. det heter f�rresten DRICKA och inte L�SK!!!! 
eehh....n�n vitamindryck som e skitgo � s� ere m�rkbl�a korkar...hmm...finns massor me smaker..ehh...passionsfrukt me typ...det e alltid blandade smaker...
Share The Fun

Jag tycker om CC Light Lemon. �r inte s� f�rtjust i light-versioner, men den h�r �r bra. Pepsi Twist smakar inte lika mycket som den h�r.
Men m�nga av de som n�mns �r v�l �nd� inte �mnade f�r den svenska markanden utan impoterad av dvs glada turkar?