TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID Contest Part Deux
Pages (2): [1] 2 »
ID Contest Part Deux
Ja jongens... zoals jullie misschien al hebben gelezen op de Music Discussion, hebben TimeportE en ik een nieuwe ID Contest gemaakt
We hebben het wat moeilijker gemaakt dan de 1e contest (vinden wij dan) dus als je niet zoveel goed hebt maakt dat natuurlijk niet uit
Er zit van alles in van Prog tot Techno en Classic tot heel nieuw dus je zal alles in het werk moeten stellen om ze allemaal te kunnen IDen
Je mag zo vaak als je wil een lijstje insturen en in de tussentijd dingen veranderen... het laatste lijstje telt... en dat mag uiterlijk 15 februari ingeleverd worden
Zo werkt ut:
1. Download het zipje met de 25 stukjes van 10seconden
2. Probeer zoveel mogelijk tracks te IDen
3. Mail ons je lijstje met ID's
4. Kijk op 15 februari hoe je het gedaan hebt
Er zijn dus 25 samples... 1 punt als je de alleen de Artiest/Titel/Remix raad
Als het een remix is.. dan kun je 3 punten verdienen dus: Artiest - Titel (Remix)
2 punten als je iets niet weet en 1 punt voor 1 stukje
Bijvoorbeeld... als wij een sample van Kansai - Rococco (Fire & Ice Mix) hebben toegevoegd dan zou dit de uitwerking zijn:
- Kansai - ?? -> 1 punt
- ?? - Rococco -> 1 punt
- ?? - ?? (Fire & Ice Remix) -> 1 punt
- ?? - Rococco (Fire & Ice Remix) -> 2 punten
- Armin Van Buuren - Rococco (Fire & Ice Remix) -> 2 punten
- Kansai - Rococco (Fire & Ice Remix) -> 3 punten!
ALL CLICK HERE FOR THE ID CONTEST ZIP FILE
email = [email protected]
Doe je best en doet alle[e]n mee
(Ik schijn al het papierwerk te moeten doen
)
PS. De winnaar[s] van de wedstrijd wordt van verwacht de volgende wedstrijd te organiseren
PS2. Mods maak dit ff sticky aub 
cya
Glaniskanis/TimeportE
vet leuk idee 
ik heb net het rar bestandje gedownload , ga nu eem luisteren en proberen te ID en 
1,2,8,9,14 en 22 zijn weggevers.
11 en 15 zijn ook zwaar bekend.
Maar daar mot ik ff achteraan. Rest red ik echt niet 
de meeste zijn wel simpel, maar sommigen ken ik toch echt niet 
Ken er een stuk of 7 zo bij naam, rest komt me zeer bekend voor, maar weet ik de naam ff niet van. Ik ben echt een ramp in het ID-en van tunes
zitten wel een paar hele lekkere nummertjes tussen al zeg ik het zelf
| quote: |
| Originally posted by Blik Ken er een stuk of 7 zo bij naam, rest komt me zeer bekend voor, maar weet ik de naam ff niet van. Ik ben echt een ramp in het ID-en van tunes |
Echt heel erg cool idee
....ga es ff kijken 
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Ik zal mun best s doen. Overleg tussen mede-TA's is toch toegestaan neem ik aan? |

Nummer 14 is een eitje.
De rest weet ik niet 
voor diegene die het niet weet.
Speedy J - Krekc......welke remix het is moet je zelf maar effe zoeken. 
tjow
op eigen risico bovenstaande naam gebruiken
[edit]
| quote: |
| Originally posted by TimeportE editen die post! |

| quote: |
| Originally posted by New Wave Nummer 14 is een eitje. De rest weet ik niet ![]() voor diegene die het niet weet. Speedy J - Krekc.....welke remix het is moet je zelf maar effe zoeken. ![]() tjow |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE editen die post! |

| quote: |
| Originally posted by TranceFool Echt heel erg cool idee ....ga es ff kijken |
Haha we hebben dat gewoon gedaan om het wat moeilijker te maken
En bovendien ook aangegeven hierboven
Trouwens er zit ook prog in.. wat je vast wel weet... dus dat is dan ook weer hypocriet he 
14 vind ik al een hele boel btw dus stuur je eerste lijstje in dan kunnen we ff een 1e tussenstand opstellen
[edit]
Tussenstand
Tango neemt de leiding met 36 punten
Tijs08 volgt met 34 punten
[edit2]
Tijs08 neemt de leiding weer met 39 punten
[/edit2]
Verder nog nix 
[/edit]
Greetz,
Glaniskanis
Tussenstand
Tijs08: 39 punten
Tango: 36 punten
Babbel: 32 punten
Greetz,
Glaniskanis
Hmmm ik herken er heel erg veel alleen kan ook van veel niet op de naam komen 
edit: lullig van nr 15 glanis 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hmmm ik herken er heel erg veel alleen kan ook van veel niet op de naam komen ![]() edit: lullig van nr 15 glanis |

Leuke competitie... jammer van die "rotzooi" er tussen, anders had ik een vele hogere score 
Ik heb er maar 8 100% goed + plus nog wat restpunten...
btw... heeft nr 24 al een naam dan???
ik doe ook mee
ff kieken of ik nog wat weet
whahaha, ik weet er maar 2
Whahaa Optimus netjus man had ik niet verw8 
Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he
Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's
Op het moment heb je nog (maar) 23 punten 
Greetz,
Glaniskanis
Ik trek me terug uit de wedstrijd, dus schrap me effe van het lijstje glanis........
grtz.
TNG
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's Op het moment heb je nog (maar) 23 punten ![]() Greetz, Glaniskanis |

ik heb nu nog 5 IDs open staan..
Van 2 daarvan kan ik niet op de titel komen, wat best bjzonder is als je mij kent
en die andere ken ik gewoon niet.. en das HEEL ERG bijzonder
kben benieuwd naar de nieuwe tussenstand... kheb niet erg veel concurrentie merk ik.. ook niet op internationaal niveau.. 
min god ik heb zo'n 5 gig aan trance singles maar van de tunes die in dat zipfile zitten heb ik er geen ��n.
Tussenstand
Tijs08 - 44 punten
Tango - 36 punten
Babbel - 32 punten
Moogwai - 23 punten
Zarathustra - 13 punten
ff tussenstandje
Zijn btw 62 punten te halen in totaal
Tijs08 je mist nog ff 2 remixen die je toch weer 2 punten extra zouden opleveren 
Greetz,
Glaniskanis
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.