TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID Contest Part Deux
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Glaniskanis on Jan-29-2003 19:47:

Read This! ID Contest Part Deux

Ja jongens... zoals jullie misschien al hebben gelezen op de Music Discussion, hebben TimeportE en ik een nieuwe ID Contest gemaakt
We hebben het wat moeilijker gemaakt dan de 1e contest (vinden wij dan) dus als je niet zoveel goed hebt maakt dat natuurlijk niet uit
Er zit van alles in van Prog tot Techno en Classic tot heel nieuw dus je zal alles in het werk moeten stellen om ze allemaal te kunnen IDen
Je mag zo vaak als je wil een lijstje insturen en in de tussentijd dingen veranderen... het laatste lijstje telt... en dat mag uiterlijk 15 februari ingeleverd worden


Zo werkt ut:
1. Download het zipje met de 25 stukjes van 10seconden
2. Probeer zoveel mogelijk tracks te IDen
3. Mail ons je lijstje met ID's
4. Kijk op 15 februari hoe je het gedaan hebt

Er zijn dus 25 samples... 1 punt als je de alleen de Artiest/Titel/Remix raad
Als het een remix is.. dan kun je 3 punten verdienen dus: Artiest - Titel (Remix)
2 punten als je iets niet weet en 1 punt voor 1 stukje
Bijvoorbeeld... als wij een sample van Kansai - Rococco (Fire & Ice Mix) hebben toegevoegd dan zou dit de uitwerking zijn:
- Kansai - ?? -> 1 punt
- ?? - Rococco -> 1 punt
- ?? - ?? (Fire & Ice Remix) -> 1 punt
- ?? - Rococco (Fire & Ice Remix) -> 2 punten
- Armin Van Buuren - Rococco (Fire & Ice Remix) -> 2 punten
- Kansai - Rococco (Fire & Ice Remix) -> 3 punten!

ALL CLICK HERE FOR THE ID CONTEST ZIP FILE

email = [email protected]

Doe je best en doet alle[e]n mee (Ik schijn al het papierwerk te moeten doen )

PS. De winnaar[s] van de wedstrijd wordt van verwacht de volgende wedstrijd te organiseren
PS2. Mods maak dit ff sticky aub


cya
Glaniskanis/TimeportE


Posted by [SigneT] on Jan-29-2003 19:57:

vet leuk idee

ik heb net het rar bestandje gedownload , ga nu eem luisteren en proberen te ID en


Posted by SnuggLe on Jan-29-2003 19:59:

1,2,8,9,14 en 22 zijn weggevers.
11 en 15 zijn ook zwaar bekend.
Maar daar mot ik ff achteraan. Rest red ik echt niet


Posted by dj_spare on Jan-29-2003 20:28:

de meeste zijn wel simpel, maar sommigen ken ik toch echt niet


Posted by Blik on Jan-29-2003 22:33:

Ken er een stuk of 7 zo bij naam, rest komt me zeer bekend voor, maar weet ik de naam ff niet van. Ik ben echt een ramp in het ID-en van tunes

zitten wel een paar hele lekkere nummertjes tussen al zeg ik het zelf


Posted by Ruben_Dubbink on Jan-30-2003 09:18:

quote:
Originally posted by Blik
Ken er een stuk of 7 zo bij naam, rest komt me zeer bekend voor, maar weet ik de naam ff niet van. Ik ben echt een ramp in het ID-en van tunes


Heel herkenbaar Blik, het meeste komt me erg bekend voor, alleen als het op ID-en aankomt. Ik zal mun best s doen. Overleg tussen mede-TA's is toch toegestaan neem ik aan?

GreetZ RubDub


Posted by TranceFool on Jan-30-2003 09:34:

Echt heel erg cool idee ....ga es ff kijken


Posted by TimeportE on Jan-30-2003 10:28:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Ik zal mun best s doen. Overleg tussen mede-TA's is toch toegestaan neem ik aan?

doe wat je wilt!

btw ze allemaal goed hebben is in mijn ogen onmogelijk! dus bewijs het tegendeel maar eens!


Posted by New Wave on Jan-30-2003 12:13:

Nummer 14 is een eitje.
De rest weet ik niet

voor diegene die het niet weet.

Speedy J - Krekc......welke remix het is moet je zelf maar effe zoeken.

tjow

op eigen risico bovenstaande naam gebruiken

[edit]

quote:
Originally posted by TimeportE
editen die post!


Is goed ouwe

[/edit]


Posted by TimeportE on Jan-30-2003 12:38:

quote:
Originally posted by New Wave
Nummer 14 is een eitje.
De rest weet ik niet

voor diegene die het niet weet.

Speedy J - Krekc.....welke remix het is moet je zelf maar effe zoeken.

tjow

editen die post!


Posted by Blik on Jan-30-2003 16:33:

quote:
Originally posted by TimeportE
editen die post!


gedaan

(maar nu moet ik jouw post ook editten omdat je het erbij post...!!!


Posted by tijs08 on Jan-30-2003 18:26:

quote:
Originally posted by TranceFool
Echt heel erg cool idee ....ga es ff kijken


Ja idd erg leuk! Had de vorige editie totaal gemist!

Ik kan er zo op het eerste gezicht gelijk stuk of 14 ID-en..

MAAR!!! wat ik wel jammer vind is dat er ook *een paar* vage sampletjes tussen zitten (ja die ik idd niet ken)
Maar die absoluut geen TRANCE zijn! Jammer, want een ID contest op TA lijkt mij logisch dat je dan alleen trancey nummers pakt...


Posted by Glaniskanis on Jan-30-2003 18:58:

Haha we hebben dat gewoon gedaan om het wat moeilijker te maken
En bovendien ook aangegeven hierboven

Trouwens er zit ook prog in.. wat je vast wel weet... dus dat is dan ook weer hypocriet he
14 vind ik al een hele boel btw dus stuur je eerste lijstje in dan kunnen we ff een 1e tussenstand opstellen

[edit]
Tussenstand
Tango neemt de leiding met 36 punten
Tijs08 volgt met 34 punten
[edit2]
Tijs08 neemt de leiding weer met 39 punten
[/edit2]

Verder nog nix
[/edit]


Greetz,
Glaniskanis


Posted by Glaniskanis on Jan-31-2003 19:24:

Tussenstand

Tijs08: 39 punten
Tango: 36 punten
Babbel: 32 punten


Greetz,
Glaniskanis


Posted by TranceFool on Jan-31-2003 19:29:

Hmmm ik herken er heel erg veel alleen kan ook van veel niet op de naam komen
edit: lullig van nr 15 glanis


Posted by Glaniskanis on Jan-31-2003 23:59:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm ik herken er heel erg veel alleen kan ook van veel niet op de naam komen
edit: lullig van nr 15 glanis

Haha wat nou lullig
Snuggle kende um wel zei ie
Dus fat easy ID


Greetz,
Glaniskanis


Posted by moogwai on Feb-02-2003 13:16:

Leuke competitie... jammer van die "rotzooi" er tussen, anders had ik een vele hogere score

Ik heb er maar 8 100% goed + plus nog wat restpunten...

btw... heeft nr 24 al een naam dan???


Posted by Opti on Feb-02-2003 13:23:

ik doe ook mee

ff kieken of ik nog wat weet


Posted by Opti on Feb-02-2003 13:32:

whahaha, ik weet er maar 2


Posted by Glaniskanis on Feb-02-2003 19:02:

Whahaa Optimus netjus man had ik niet verw8

Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he
Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's
Op het moment heb je nog (maar) 23 punten


Greetz,
Glaniskanis


Posted by tango on Feb-02-2003 19:52:

Ik trek me terug uit de wedstrijd, dus schrap me effe van het lijstje glanis........

grtz.
TNG


Posted by moogwai on Feb-02-2003 20:00:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Moogwai ik reken die remix en productie allebei wel goed... maar graaf dr nog ff op in wantuh dit kan natuurlijk niet he
Had jou wel verw8 met een stuk of 15 ID's
Op het moment heb je nog (maar) 23 punten

Greetz,
Glaniskanis


Nou met nog steeds ISDN en helemaal geen kennis van alles wat ik geen trance noem vind ik 23 nog niet zo slecht hoor

Ik maak er wel eens een voor jouw... om jouw kennis te testen


Posted by tijs08 on Feb-03-2003 13:11:

ik heb nu nog 5 IDs open staan..

Van 2 daarvan kan ik niet op de titel komen, wat best bjzonder is als je mij kent en die andere ken ik gewoon niet.. en das HEEL ERG bijzonder

kben benieuwd naar de nieuwe tussenstand... kheb niet erg veel concurrentie merk ik.. ook niet op internationaal niveau..


Posted by ScuL on Feb-03-2003 16:59:

min god ik heb zo'n 5 gig aan trance singles maar van de tunes die in dat zipfile zitten heb ik er geen ��n.


Posted by Glaniskanis on Feb-03-2003 17:06:

Tussenstand

Tijs08 - 44 punten
Tango - 36 punten
Babbel - 32 punten
Moogwai - 23 punten
Zarathustra - 13 punten

ff tussenstandje
Zijn btw 62 punten te halen in totaal
Tijs08 je mist nog ff 2 remixen die je toch weer 2 punten extra zouden opleveren


Greetz,
Glaniskanis


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.