TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tilburg ?

Posted by Valhalla on Jan-29-2003 21:08:

Tilburg ?

Wil het komende schooljaar in Tilburg gaan studeren, maar ik vroeg me af hoe het met het uitgaangsleven zit en vooral op het gebied van trens.
So if you know

Posted by raoel on Jan-29-2003 21:18:

Ik heb er ��n jaar op school gezeten en ben er niet veel op stap geweest omdat ik niet op kamers zat.

Maar, je kunt er wel eg goed op stap. Op donderdagavond gingen wij dan eerst naar verschillende kroegen zoals brandpunt, de miller, le brochard (of zoiets) en daarna meestal richting de Talk.

In de Talk was het altijd erg goed te doen. Goede trance, goed geluid en een goede sfeer. Of dat nu nog steeds zo is?

Als ik tegenwoordig in Tilburg op stap ga, ga ik altijd naar de Zino's. De hardstyle tempel van Brabant, zo niet heel Nederland.
Of dat hier door-de-weeks iets te doen is weet ik niet.
Maar op zaterdag is het iig geweldig, stampen tot en met op de sounds van DJ Yves.

Posted by SnuggLe on Jan-29-2003 21:27:

schooljaar =geen studeren

He Jappi0, Tealk?

Hadden we laatst discussie over op het irc kanaal

Posted by Blik on Jan-29-2003 22:09:

toevallig ben ik afgelopen donderdag in Tilburg wezen stappen, wij zijn toen ook naar Brandpunt, Miller Time, Le Clochard etc geweest

dat zijn gewoon gezellige kroegen waar ook trance gedraaid word maar ook ander spul dus. The Talk Of The Town schijnt wel goed te zijn. Zino's zit in ieder geval vrijdagmiddag stampvol

leuke uitgaansstad in ieder geval

Posted by raoel on Jan-30-2003 06:31:

quote:
Originally posted by Blik
toevallig ben ik afgelopen donderdag in Tilburg wezen stappen, wij zijn toen ook naar Brandpunt, Miller Time, Le Clochard etc geweest

Na-apert

Posted by Kakao on Jan-30-2003 10:32:

The Talk is de laatste tijd zo dood als het maar zijn kan, op donderdag. Echt niks te beleven.

De vasquez is ook wel aardig, alleen draaien ze daar niet echt trance. Meer beetje club muziek.

Tsja, voor de rest voornamelijk studentenkroegen. Daar vindt ik het altijd het gezelligste, ook al is de muziek niet echt top.

Zino ben ik nog nooit geweest eigenlijk, nooit echt behoefte aan gehad om daar heen te gaan.

Posted by SnuggLe on Jan-30-2003 11:36:

De Talk vind ik echt een baggertent, al die 3x dat ik er geweest ben was het niets. Superdruk was het er ook nie. La Clochard is wel relaxed ja, en verder heb je genoeg leuke kroegen...vooral geode studentenkroegen ja.

Posted by Jappio on Jan-30-2003 12:17:

quote:
Originally posted by SnuggLe

He Jappi0, Tealk?

ehm?? was ik toen niet lam ofzo??

Posted by franzelare on Jan-30-2003 13:58:

ben ook wel eens in tilburg wezen stappen de vriendin van mijn best maat studeerde er.

vind het geen superstad helemaal niet op donderdag!
de talk was wel grappig maar niet mijn tent!
we zijn ook wel eens naar die tent schuin tegen over de zino geweest met die glazen gevel weet zo niet hoe die heet. maar daar werd ik nadat ik 10 stappen binnen was weer door een portier mee naar buiten genomen omdat ik niet hun doelgroep was dus daar kom ik ook nooit meer!
De zino's is wel grappig , werd lekker geknalt de keren dat ik er ben geweest

Posted by Teal'k on Jan-31-2003 11:28:

quote:
Originally posted by SnuggLe

He Jappi0, Tealk?

rofl, NIET WEER snuggle

Jappio: wanneer ben jij nou niet lam.

ontopic: Als je het mij vraagt is Tilburg gewoon een kutstad (ik kan het weten, het zit in me achternaam ), als studentstad best okay, maar voor de muziek moet je daar niet echt zijn (althans niet ONZE muziek)

Posted by moogwai on Jan-31-2003 19:10:

quote:
Originally posted by Teal'k
ontopic: Als je het mij vraagt is Tilburg gewoon een kutstad (ik kan het weten, het zit in me achternaam ), als studentstad best okay, maar voor de muziek moet je daar niet echt zijn (althans niet ONZE muziek)

en dat zegt iemand die uit Breda komt

Maar goed, misschien zit ik volgend jaar ook wel in Tilburg op kamers... en in Brabant is het altijd gezellig, en dat zal in Tilburg niet anders zijn

Posted by Blik on Jan-31-2003 20:50:

quote:
Originally posted by moogwai
en dat zegt iemand die uit Breda komt

respect voor de home-town van Ti�sto en Montana

The Spock in Breda is trouwens ook een zeer relekst tentje (alhoewel het eigenlijk een zaal is van een "popdiscotheek")

Posted by @ddicted on Feb-02-2003 10:58:

quote:
Originally posted by Teal'k

Breda is een kutstad daar gaat elke kroeg om 2uur dicht, oke trance draaien ze eigenlijk nergens in Tilburg, maar het is geen kutstad Tilburg is gaaf!

Posted by Shadow on Feb-03-2003 19:33:

ik weet niet hoelang je het altijd volhoud met stappen, andeers zou ik je zeker de Zino's afterparty aanraden (begint om 6.00 uur). Vind ik echt super, vooral Francois. Is niet echt trance, maar vooral tussen 7 en 10 is het echt achter elkaar door stampen haha. Daarna wordt het altijd wel iets minder, maar dan zijn we toch al uitgeput en naar huis. Als je het niet zolang trekt dan kan je je wekkertje zetten, doe ik tegenwoordig ook, maak niet meer van die lange weekenden sinds ik werk :-)