TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens
Pages (4): [1] 2 3 4 »
OKay dan...vandaag 1e gehad...Nederlands tekst + samenvatting VWO...nog andere die het gemaakt hebben??
Bij mij ging t wel oke geloof ik, moet nog ff kijken naar de antwoorden die om 13.00 bekend worden gemaakt...
het had maar een haartje gescheeld of ik had vandaag ook examen moeten doen voor Atheneum....ben vorig jaar in A5 naar HBO gegaan omdat ik toch al HAVO-diploma had , en er geen absoluut geen zin meer in had
. Tot nu toe gelukkig nog geen spijt van gehad.
eej maare doe je best Jesse....al leuke plannen voor na je eindexamen?
Flink zuipen, wrede trance luisteren, flink feesten!!!!!
Vooral op DANCEVALLEY!!


Maar eerst nog "ff" halen..
klinkt goed 8)
ook al heb ik geen exames ..ik ga waarschijnlijk ut zelfde doen 8)
Rally- ho
| quote: |
| Originally posted by Jesse Flink zuipen, wrede trance luisteren, flink feesten!!!!! Vooral op DANCEVALLEY!! ![]() ![]() Maar eerst nog "ff" halen.. |
...dat doet iedereen na zijn eindexamen !!
| quote: |
| Originally posted by M5 lekker origineel !! ...dat doet iedereen na zijn eindexamen !! |

| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Neej hoor sommige hebben her-tentamens ![]() PS ZATERDAG STARLIGHT!! Komend weekend DJ JON THE DENTIST & DJ MORENO GEIL! |
ik ben dit keer 100% van de partij...heb eerst wel een verjaardag van een meisje maar daarna nog zat tijd om In starlight door te gaan 

oooh shit natuurlijk ging deze topic over Eindexamens...maar door het blije nieuws van henkie was ik dat weer iets te snel vergeten 
nou meestal vallen de examens altijd erg mee en zijn ze makkelijk dan de tentamens dan was tenminste bij mij het geval...In ieder geval heel veel Succes !!! 
he jesse, ik heb ook net nederlands samenvatting gehad.Was wel te doen toch? Maar niet te vroeg juichen en vanavond ff antwoorden checken
heb je morgen dan?
later
michiel
Antwoorden zijn 1 uur na de examens al beschikbaar, ik heb al gekeken..Viel op zich niet tegen, verwacht wel een voldoende
Morgen wordt t wel zwaarder...eerst Deutsch maar daarna Economie 1, dit is wel minder...
Maar ja, je kan nu zelfs webcasts kijken voor bepaalde vakken / onderdelen, echt handig!
| quote: |
| Originally posted by Jesse Antwoorden zijn 1 uur na de examens al beschikbaar, ik heb al gekeken..Viel op zich niet tegen, verwacht wel een voldoende Morgen wordt t wel zwaarder...eerst Deutsch maar daarna Economie 1, dit is wel minder... Maar ja, je kan nu zelfs webcasts kijken voor bepaalde vakken / onderdelen, echt handig! |
Hehe ik heb medelijden met jullie jongens, maar wees blij dat het niet zulk mooi weer meer is, want dan baal je hoor. Maar ja wat jullie nu hebben heb ik volgend jaar weer.
Mzzl
teering zeg, duits en eco1 waren best wel moeilijk.
eco1 is nog wel ok gegaan
duits weetik niet
later
michiel
Economie 1 was een kippetje!
Nu moet ik pas dinsdag weer in actie komen, geschiedenis en economie 2 op dezelfde dag
Dit is enoRm kut ec2 >1000 pagina's doorlezen en voor gs ook nog 2 boekjes van >100 blz
Daar gaat m'n weekend dus....

| quote: |
| Originally posted by Boss Economie 1 was een kippetje! Nu moet ik pas dinsdag weer in actie komen, geschiedenis en economie 2 op dezelfde dag Dit is enoRm kut ec2 >1000 pagina's doorlezen en voor gs ook nog 2 boekjes van >100 blzDaar gaat m'n weekend dus.... |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Jezus moet je daar nu nog mee beginnen??? Als ik volgend jaar zulke examens heb ga ik dus zeker wel een paar weken van tevoren leren he. Dat zeg ik nu, maar dan weet ik het ook niet hoor. ik leer nu ook altijd een avondje van tevoren. Mzzl |
Dat zei ik twee weken geleden ook.. maar toen werd het opeens zo'n mooi weer....
| quote: |
Originally posted by Boss Dat zei ik twee weken geleden ook.. maar toen werd het opeens zo'n mooi weer.... |
ha! moet jij volgend jaar 's proberen, je buiten in de volle zon met 30 graden concentreren op wiskunde b !
maar met zo'n kut weer als nu is het nog steeds moeilijk om je te concentreren..... ik stop godvr nu met downloaden en ik ga met economie beginnen !
Groeten... en tot dinsdag.. (als ik dan nog leef)
hehe, ja ga dat maar doen anders komt er nix meer van he. Nou ik heb Econmie 1 maar dus ik heb daar multiple choice voor en aangezien ik economie makkelijk vind moet die wel lukken volgend jaar.
En ik vind het juist heerlijk. Zat van de week ook met 30 graden op me knar wiskunde B in de tuin te maken. Geweldig toch.
Mzzl allemaal met je examens he
Laterzz
eco 1 & duits
Nou dat was weer lekker....Duits viel nog reuze mee eigenlijk, minmaal 5.6 max 7.6 met 33 v/d 48 punten, das mooi.
en dat iedereen eco1 zo makkie vond...dat vond ik in t begin ook en nadat ik klaar was had ik maar 4 vragen niet van de 32. Maar toen ik op internet ging kijken, damn.
Waarschijnlijk kom ik net 0.1 punt tekort!!! voor een 4.7 (dan zou ik precies 5.5 staan)
GODVERRR!!!!!!
he man ik had voor duits ongeveer 32 punten, want ik weet niet of sommige open vragen goed waren
maar ik vind dat wel mooi hoor
en wat vond je het moeilijkste van eco1 dan??
eco2 wordt zooooooooooooooooo moeilijk, gewoon niet leuk meer!!ik moet nu ook gaan leren,
later
michiel
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex En ik vind het juist heerlijk. Zat van de week ook met 30 graden op me knar wiskunde B in de tuin te maken. Geweldig toch. Mzzl allemaal met je examens he Laterzz |
| quote: |
| Originally posted by michiel en wat vond je het moeilijkste van eco1 dan?? eco2 wordt zooooooooooooooooo moeilijk, gewoon niet leuk meer!!ik moet nu ook gaan leren, |
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro WB in de tuin 30 graden,,......heb ik ook gedaan...nou ik heb uitgerkend ik heb waarschijnlijk tussen 72 en 77.......KUT dat die zon weg is...ik kan nimeer leren.te veel afleiding van deze kut site, me technics, me TV, etc etc.....buiten is de enige afleiding het zonnetje en de vogeltjes......das pas lekker..... Ik had vandaag Kunstgeschiedenis(tekenen) Ik niet geleerd maar ik mag een 1,9 halen..ik denk dat ik een 4 heb ook GOED... over een uurtje Scheikunde Das pas kut.........aaaaaaahhhh Nog 3 dagen hierna dan benik fertig |
vraag 18 van ec1 was pas vaag!
'waarom kan de koers van het pond wel gestegen zijn ondanks de negatieve goederenrekening?' (ofzo)
--> omdat een andere deelrekening het negatieve effect van de goederenrekening meer dan goed heeft kunnen maken......
KOM OP ZEG, DIT IS GEWOON EEN TE SIMPEL ANTWOORD !!! IK HEB EEN HEEL LULVERHAAL VAN EEN HALF KANTJE OVER EEN HOGE RENTESTAND ENZO VERZONNEN... EN DAN KRIJG JE DIT??!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.