TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Jesse on May-16-2001 09:26:

Read This!

OKay dan...vandaag 1e gehad...Nederlands tekst + samenvatting VWO...nog andere die het gemaakt hebben??
Bij mij ging t wel oke geloof ik, moet nog ff kijken naar de antwoorden die om 13.00 bekend worden gemaakt...


Posted by M5 on May-16-2001 09:34:

het had maar een haartje gescheeld of ik had vandaag ook examen moeten doen voor Atheneum....ben vorig jaar in A5 naar HBO gegaan omdat ik toch al HAVO-diploma had , en er geen absoluut geen zin meer in had . Tot nu toe gelukkig nog geen spijt van gehad.

eej maare doe je best Jesse....al leuke plannen voor na je eindexamen?


Posted by Jesse on May-16-2001 09:50:

Talking

Flink zuipen, wrede trance luisteren, flink feesten!!!!!
Vooral op DANCEVALLEY!!



Maar eerst nog "ff" halen..


Posted by BlaiR.WitcH on May-16-2001 10:12:

klinkt goed 8)
ook al heb ik geen exames ..ik ga waarschijnlijk ut zelfde doen 8)

Rally- ho


Posted by M5 on May-16-2001 10:13:

quote:
Originally posted by Jesse
Flink zuipen, wrede trance luisteren, flink feesten!!!!!
Vooral op DANCEVALLEY!!



Maar eerst nog "ff" halen..


lekker origineel !! ...dat doet iedereen na zijn eindexamen !!


Posted by Henkie_henk on May-16-2001 10:47:

quote:
Originally posted by M5


lekker origineel !! ...dat doet iedereen na zijn eindexamen !!


Neej hoor sommige hebben her-tentamens


PS
ZATERDAG STARLIGHT!!

Komend weekend
DJ JON THE DENTIST
& DJ MORENO

GEIL!


Posted by Akira on May-16-2001 10:49:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


Neej hoor sommige hebben her-tentamens


PS
ZATERDAG STARLIGHT!!

Komend weekend
DJ JON THE DENTIST
& DJ MORENO

GEIL!


JA JA dat word enorm stampen hoor in STARLIGHT!!! ik ben dit keer 100% van de partij...heb eerst wel een verjaardag van een meisje maar daarna nog zat tijd om In starlight door te gaan


Posted by Akira on May-16-2001 10:51:

oooh shit natuurlijk ging deze topic over Eindexamens...maar door het blije nieuws van henkie was ik dat weer iets te snel vergeten

nou meestal vallen de examens altijd erg mee en zijn ze makkelijk dan de tentamens dan was tenminste bij mij het geval...In ieder geval heel veel Succes !!!


Posted by michiel on May-16-2001 12:49:

he jesse, ik heb ook net nederlands samenvatting gehad.Was wel te doen toch? Maar niet te vroeg juichen en vanavond ff antwoorden checken

heb je morgen dan?

later

michiel


Posted by Jesse on May-16-2001 15:20:

Antwoorden zijn 1 uur na de examens al beschikbaar, ik heb al gekeken..Viel op zich niet tegen, verwacht wel een voldoende

Morgen wordt t wel zwaarder...eerst Deutsch maar daarna Economie 1, dit is wel minder...
Maar ja, je kan nu zelfs webcasts kijken voor bepaalde vakken / onderdelen, echt handig!


Posted by M5 on May-16-2001 15:48:

quote:
Originally posted by Jesse
Antwoorden zijn 1 uur na de examens al beschikbaar, ik heb al gekeken..Viel op zich niet tegen, verwacht wel een voldoende

Morgen wordt t wel zwaarder...eerst Deutsch maar daarna Economie 1, dit is wel minder...
Maar ja, je kan nu zelfs webcasts kijken voor bepaalde vakken / onderdelen, echt handig!


Duits dat is een MAKKIE !! ....beetje goed lezen ....
Economie 1 daarentegen is een ander vehaal ....stuk pittiger inderdaad.........Economie2 heb je dat ook??? dat ligt me een heel stuk beter !!


Posted by Dj Lex on May-17-2001 14:48:

Talking

Hehe ik heb medelijden met jullie jongens, maar wees blij dat het niet zulk mooi weer meer is, want dan baal je hoor. Maar ja wat jullie nu hebben heb ik volgend jaar weer.

Mzzl


Posted by michiel on May-17-2001 17:42:

teering zeg, duits en eco1 waren best wel moeilijk.
eco1 is nog wel ok gegaan
duits weetik niet

later

michiel


Posted by Boss on May-17-2001 19:15:

Cool

Economie 1 was een kippetje!
Nu moet ik pas dinsdag weer in actie komen, geschiedenis en economie 2 op dezelfde dag Dit is enoRm kut ec2 >1000 pagina's doorlezen en voor gs ook nog 2 boekjes van >100 blz

Daar gaat m'n weekend dus....


Posted by Dj Lex on May-18-2001 08:09:

quote:
Originally posted by Boss
Economie 1 was een kippetje!
Nu moet ik pas dinsdag weer in actie komen, geschiedenis en economie 2 op dezelfde dag Dit is enoRm kut ec2 >1000 pagina's doorlezen en voor gs ook nog 2 boekjes van >100 blz

Daar gaat m'n weekend dus....


Jezus moet je daar nu nog mee beginnen???
Als ik volgend jaar zulke examens heb ga ik dus zeker wel een paar weken van tevoren leren he.
Dat zeg ik nu, maar dan weet ik het ook niet hoor. ik leer nu ook altijd een avondje van tevoren.

Mzzl


Posted by Boss on May-18-2001 08:20:

Unhappy

quote:
Originally posted by Dj Lex


Jezus moet je daar nu nog mee beginnen???
Als ik volgend jaar zulke examens heb ga ik dus zeker wel een paar weken van tevoren leren he.
Dat zeg ik nu, maar dan weet ik het ook niet hoor. ik leer nu ook altijd een avondje van tevoren.

Mzzl


Dat zei ik twee weken geleden ook.. maar toen werd het opeens zo'n mooi weer....


Posted by Dj Lex on May-18-2001 08:26:

Talking

quote:
Originally posted by Boss


Dat zei ik twee weken geleden ook.. maar toen werd het opeens zo'n mooi weer....
Ja ik hoop ook dat het volgend jaar rond deze periode alleen maar regent, zodat je lekker kan leren.

maar met mooi weer kan je toch ook leren??/ lekkere in de tuin zitten met je boekie voor je neus. Relaxed is dat toch.

Mzzl


Posted by Boss on May-18-2001 08:31:

Cool

ha! moet jij volgend jaar 's proberen, je buiten in de volle zon met 30 graden concentreren op wiskunde b !

maar met zo'n kut weer als nu is het nog steeds moeilijk om je te concentreren..... ik stop godvr nu met downloaden en ik ga met economie beginnen !
Groeten... en tot dinsdag.. (als ik dan nog leef)


Posted by Dj Lex on May-18-2001 08:39:

Talking

hehe, ja ga dat maar doen anders komt er nix meer van he. Nou ik heb Econmie 1 maar dus ik heb daar multiple choice voor en aangezien ik economie makkelijk vind moet die wel lukken volgend jaar.

En ik vind het juist heerlijk. Zat van de week ook met 30 graden op me knar wiskunde B in de tuin te maken. Geweldig toch.

Mzzl allemaal met je examens he

Laterzz


Posted by Jesse on May-18-2001 10:18:

eco 1 & duits

Nou dat was weer lekker....Duits viel nog reuze mee eigenlijk, minmaal 5.6 max 7.6 met 33 v/d 48 punten, das mooi.

en dat iedereen eco1 zo makkie vond...dat vond ik in t begin ook en nadat ik klaar was had ik maar 4 vragen niet van de 32. Maar toen ik op internet ging kijken, damn.

Waarschijnlijk kom ik net 0.1 punt tekort!!! voor een 4.7 (dan zou ik precies 5.5 staan)

GODVERRR!!!!!!


Posted by michiel on May-18-2001 10:22:

he man ik had voor duits ongeveer 32 punten, want ik weet niet of sommige open vragen goed waren
maar ik vind dat wel mooi hoor
en wat vond je het moeilijkste van eco1 dan??

eco2 wordt zooooooooooooooooo moeilijk, gewoon niet leuk meer!!ik moet nu ook gaan leren,

later

michiel


Posted by Nastra Azzurro on May-18-2001 10:38:

quote:
Originally posted by Dj Lex
En ik vind het juist heerlijk. Zat van de week ook met 30 graden op me knar wiskunde B in de tuin te maken. Geweldig toch.

Mzzl allemaal met je examens he

Laterzz

WB in de tuin 30 graden,,......heb ik ook gedaan...nou ik heb uitgerkend ik heb waarschijnlijk tussen 72 en 77.......KUT dat die zon weg is...ik kan nimeer leren.te veel afleiding van deze kut site, me technics, me TV, etc etc.....buiten is de enige afleiding het zonnetje en de vogeltjes......das pas lekker.....
Ik had vandaag Kunstgeschiedenis(tekenen) Ik niet geleerd maar ik mag een 1,9 halen..ik denk dat ik een 4 heb ook GOED...
over een uurtje Scheikunde Das pas kut.........aaaaaaahhhh
Nog 3 dagen hierna dan benik fertig


Posted by Jesse on May-18-2001 10:38:

quote:
Originally posted by michiel

en wat vond je het moeilijkste van eco1 dan??

eco2 wordt zooooooooooooooooo moeilijk, gewoon niet leuk meer!!ik moet nu ook gaan leren,


T moeilijkste? nou die elasticiteiten heb ik niet eens meer geprobeerd, dat zal allemaal wel, nog nooit een som goed gedaan en nu al helemaal niet. Maar ik had gewoon overal andere antwoorden, bijv met die wijnaanbieder. Waarom die nou toch zou exporteren naar de EU, terwijl hij toch eerst verlies zou maken. Dus ik dacht, nou hij heeft al kosten gemaakt (TCK enzo) dus als hij toch nog wat verkoopt, haalt hij een deel(of misschien wel alles) van zn kosten eruit, dat is beter dan helemaal niets verkopen, want dan draai je nog meer verlies.
Mooi antwoord toch? Heb ik zovaak in de les gehoord...

en wat staat er op de correctievoorschriften: hij bouwt nu naamsbekendheid op zodat hij later winst kan maken.

Ja hallo, schrijf ik me helemaal de pleuris komen ze met zulke KUTantwoorden aan. En zo ging het dus echt vaak, geen gein.

Maar succes met je eco2, echt heeeel blij dat ik dat vak heb laten vallen, geschiedenis is wel klote, maar er zijn samenvattingen te vinden op internet heb ik gehoord. En daar moet ik gewoon een voldoende voor halen...

Massol


Posted by Boss on May-18-2001 10:51:

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

WB in de tuin 30 graden,,......heb ik ook gedaan...nou ik heb uitgerkend ik heb waarschijnlijk tussen 72 en 77.......KUT dat die zon weg is...ik kan nimeer leren.te veel afleiding van deze kut site, me technics, me TV, etc etc.....buiten is de enige afleiding het zonnetje en de vogeltjes......das pas lekker.....
Ik had vandaag Kunstgeschiedenis(tekenen) Ik niet geleerd maar ik mag een 1,9 halen..ik denk dat ik een 4 heb ook GOED...
over een uurtje Scheikunde Das pas kut.........aaaaaaahhhh
Nog 3 dagen hierna dan benik fertig


77 voor WB, godverdomme man, vuile patser !
Ik twijfel er zelfs nog aan of ik wel een 4.1 heb (nodig voor een 6)


Posted by Boss on May-18-2001 10:55:

Angry

vraag 18 van ec1 was pas vaag!
'waarom kan de koers van het pond wel gestegen zijn ondanks de negatieve goederenrekening?' (ofzo)
--> omdat een andere deelrekening het negatieve effect van de goederenrekening meer dan goed heeft kunnen maken......

KOM OP ZEG, DIT IS GEWOON EEN TE SIMPEL ANTWOORD !!! IK HEB EEN HEEL LULVERHAAL VAN EEN HALF KANTJE OVER EEN HOGE RENTESTAND ENZO VERZONNEN... EN DAN KRIJG JE DIT??!!!


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.