TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ferry corsten interview
ferry corsten interview
hai mensen, ik was laatst samen met een andere gast van trance.nu op bezoek in de studio van ferry corsten, waar we een leuk interview hebben gehouden. ferry is een topgoser!
allemaal extended nummers gehoord van zn system f album, plus dat nieuwe nummertje met birgit schuurman en zn remix van subsola. zn studio is vet, ik probeer wel ff een fotootje te posten ergens binnenkort.
leest het volledige interview hier: http://trance.nu/v3/news_show.php?id=1415
Niet de site zo promoten hiero... 
Maar interview is goed!
oh, sorry... ik dacht dat jullie t misschien interessant zouden vinden
hoe moet ik t anders doen dan?
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 oh, sorry... ik dacht dat jullie t misschien interessant zouden vinden hoe moet ik t anders doen dan? |
Als ik op trance.nu zou posten dat ik n interview met Ferry Corsten heb gedaan en zou posten dat ie op tranceaddict te zien is zou ie er meteen vanaf gedonderd worden 
heel tof interview Tim!!
je kunt wel zien dat het ook erg gezellig was! Alle mannen van Tsunami zijn dan ook hele relaxte gasten

Tof interview, maar 1 vraagje: waarom staan er geen specifieke vragen over Ti�sto/Gouryella (met zn 2'en dus) in? Wilde hij daar niets over kwijt of is de relatie nogal bekoeld? Vond het ook vreemd dat hij zichzelf niet in het rijtje vond passen van artiesten die met Jan Johnston hebben gewerkt..
1. respect to moderator petrus, omdat hij mijn argumenten over t locken van t topic in achting heeft genomen, dat zie je niet vaak meer op forums
2. tsja de relatie ferry corsten en tiesto is op zn zachts gezegd behoorlijk bekoeld... verwacht nooit meer tiesto in gouryella....
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 1. respect to moderator petrus, omdat hij mijn argumenten over t locken van t topic in achting heeft genomen, dat zie je niet vaak meer op forums 2. tsja de relatie ferry corsten en tiesto is op zn zachts gezegd behoorlijk bekoeld... verwacht nooit meer tiesto in gouryella.... |

Ik ben jaloers op jullie Tim en Twan.. zo maar op de koffie bij Ferry 
Maar altijd interessant die interviews