TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לא מה שהיה פעם....
לא מה שהיה פעם....
קראתי הרגע בוואלה שהיום תהיה מסיבה באומן לכבוד השקת ספר על תרבות המועדונים בישראל שנקרא "לא מה שהיה פעם"
מישהו יודע על זה משהו???
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=6&id=342901
nope 
מישהו רוצה לדעת ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook מישהו רוצה לדעת ? |
מממ זה מדבר על המוזיקה אלקטרונית כמו ששמתי לב
זה יכול דיי טוב לאתר שלנו:P
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.