TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לא מה שהיה פעם....


Posted by NyKoN on Jan-30-2003 18:37:

לא מה שהיה פעם....

קראתי הרגע בוואלה שהיום תהיה מסיבה באומן לכבוד השקת ספר על תרבות המועדונים בישראל שנקרא "לא מה שהיה פעם"

מישהו יודע על זה משהו???
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=6&id=342901


Posted by Rising on Jan-30-2003 18:58:

nope


Posted by DjChook on Jan-30-2003 21:29:

מישהו רוצה לדעת ?


Posted by Hell_Copter on Jan-30-2003 22:44:

quote:
Originally posted by DjChook
מישהו רוצה לדעת ?


יש מצב שאתה צודק...
אני אוהב את הגישה...

במהלך הערב יחולקו עמודים מהספר כולל תמונות מלילה...


Posted by Sniper on Jan-31-2003 04:19:

מממ זה מדבר על המוזיקה אלקטרונית כמו ששמתי לב
זה יכול דיי טוב לאתר שלנו:P



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.