TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- HELP! voor school....
HELP! voor school....
wij moeten voor school een betoog houden in de klas (dwz jou mening over een onderwerp vertellen) alleen moet ik voor morgen een onderwerp hebben en die heb ik dus niet
.....
je moet er wel 25 minuten (met z'n 2en) over kunnen lullen en niet zo standaard als euthanasie of abortus ofzo
zelf had ik ff gekeken op de site van jongeren lagerhuis en de enige echt interresante die ik zag en mij interreseerde waren
-partydrugs
weet er iemand nog een beter onderwerp??
Eh..vrouwenhandel, Oost Europese Vrouwenhandel?
Heb hier een heel stageverslag liggen.
Offeh.... Institutional Responses to Changes in the Electorate Since the 1970�s, ook een paper 
Je zegt het maar 
is misschien wel wat ja, zal eens kijken of er andere mensen die zo aardig zijn mij te willen helpen nog goeie ideeen hebben
Als je zelf mag kiezen over welk onderwerp je wilt vertellen is misschien dit onderwerp wel leuk: De "onvolwassenheid" van de media over House-muziek
Veder zou ik het ook niet weten, wij hoeven (bija) nooit iets te vertellen op school......
ik heb nog wel een heel stuk liggen over vermogensversterking in de SHF banden. (elektro)
of iets over bluetooth?
| quote: |
| Originally posted by franzelare ik heb nog wel een heel stuk liggen over vermogensversterking in de SHF banden. (elektro) of iets over bluetooth? |
uh nou waarom jij goed bent en de rest slecht 
of gewoon iets waarvan je weet dat er een echte discussie over kan ontstaan zoals, bush doet toch wat hij zelf wil en daar een paar voorbeelden en annecdotes bij. (ff die foto opzoeken waar hij door een dichte verderkijker staat te kijken
)
ik zou hetzelfde zeggen als MennoB.
Je hebt zelf ook interesse in e house muziek, anders kwam je hier niet
.
Leuk onderwerp en valt veel over te vertellen.
Hoe is het in het echt, de positieve en negatieve punten.
en hoe wordt er over geschreven, de positieve en negatieve punten.
Of over house in het algemeen.
wanneer is het ontstaan, de veranderingen in de loop van de tijd.
Sex doet het altijd goed 
Waarom de JSF zo'n goed plan is ofzo?
Nog een leuke: "The impact of employee communication and preceived external prestige on organization identification". 
| Originally posted by Three 'O Three Sex doet het altijd goed |
| Originally posted by Three 'O Three Sex doet het altijd goed |
| Originally posted by Cosmic Guy Nog een leuke: "The impact of employee communication and preceived external prestige on organization identification". |