TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA Community
Pages (2): [1] 2 »
TA Community
Effe over de nederlandse ta community, het valt me op dat steeds meer elkaar opzoeken, samengaan naar feesten etc. Ten opzichte van een hele tijd terug is het dus 10x meer waard geworden dan alleen af en toe een message achterlaten hier, en af en toe is een discussietje over bijvoorbeeld politiek. Er is dus een hechte band ontstaan binnen mensen die van een bepaalde muziekstroming houden, en ik denk niet dat (ik) dit eerder zo gezien heb.. Voor mij is dit best positief, omdat zeker voor feesten enzo het best moeilijk is om mensen mee te krijgen naar zo'n 'houseparty' (voor hun doen), of om juist de goede eruit te pikken (en degenen te dumpen die om 2 uur moe zijn ). Ben ik dan de enige die echt moeite heeft met vrienden uit je dagelijkse groep mee te krijgen naar zon feest, of die helemaal niet van deze muziek houden, en er dus daarvoor kiezen om gewoon met wat TA'ers te gaan feesten, of zijn er meer mensen met dit type probleem ("geen zin, geen geld, niet mijn muziek, niet leuk", en dat soort smoesjes/excuses)??
Mja die vrienden van mij vonden het altijd te duur, dus die wilden ook nooit mee, plus dat ik de schuldige was als ze het niet leuk vonden, dus dat doe ik niet meer, ga alleen nog met mensen die enthousiast zijn en niet op een dubbeltje meer of minder kijken en meestal zijn dat dus tranceaddicts idd, omdat we allemaal de zelfde passie delen.
Ik herken het heel goed, van mijn vriendengroep zijn er maar 2 die het echt leuk vinden om naar een groot feest te gaan of echt voor een bepaalde dj te gaan, de rest vindt het bij voorbaat toch al niks terwijl ze nog nooit een goeie dj live hebben horen draaien. Ik ben een keer naar een tiestosolo geweest met 3 andere vrienden, waren ze het dag ervoor alweer vergeten dat we zouden gaan, de dag zelf waren ze al om 6 uur opgestaan ofzo, naja niet dat dat iets mag uitmaken, maar toen hebben ze daar vanaf 1 uur maar wat gezeten... Niet dat het mij erg veel uitmaakte, ik heb me prima vermaakt. Dus blijven alleen die 2 anderen over. 1tje zie ik al bijna nooit meer, de andere moet ik eerst ff overtuigen dat het het geld ook wel waard is en dan krijg je weer het vervoersgezeur waar we wel meestal uitkomen, dus als je het zo bekijkt is er toch maar 1tje die meegaat 
DjLex: ja precies.. neem je ze mee, valt het tegen, kijken ze je zo aan van, en bedankt, dat was lekker boeiend! Nou, rot dan maar op hoor 
Ryo: Mwah, het nadeel is wel, als ze een keer meegaan en ze zijn moe, en jij wil partyen, zit je er toch aan vast, dat kan dus nadelig zijn.. Ook al laat je hun dan lekker zitten en ga je zelf flink door, voel ik me nog steeds behoorlijk genaaid..
En verder kan ik me er ook wel iets bij voorstellen, zoveel limbo'ers zijn ook van die HARDSTYLE BOEREN 
Re: TA Community
| quote: |
| Originally posted by Teal'k Ben ik dan de enige die echt moeite heeft met vrienden uit je dagelijkse groep mee te krijgen naar zon feest |

| Originally posted by Teal'k Ryo: Mwah, het nadeel is wel, als ze een keer meegaan en ze zijn moe, en jij wil partyen, zit je er toch aan vast, dat kan dus nadelig zijn.. Ook al laat je hun dan lekker zitten en ga je zelf flink door, voel ik me nog steeds behoorlijk genaaid.. En verder kan ik me er ook wel iets bij voorstellen, zoveel limbo'ers zijn ook van die HARDSTYLE BOEREN |
Dus als ze hadden willen gaan had ik ze niet tegengehouden, hadden ze alleen ff vervoer moeten regelen
En of Limburgers hardstyle boeren zijn, geen idee, ik heb wel het idee dat de interesse in house in het algemeen hier iets minder is dan de rest van Nederland. Laatst in de buurt van Weert in Palladio waar Tiesto kwam, was het niet echt druk, iedereen stond er zo bij van, hmm is het dit nou, schijnt zelfs dat er iemand heeft gevraagd wie die dj was want hij draaide best wel goed... Geldt natuurlijk niet voor alle Limburgers dit
Re: TA Community
| Originally posted by Teal'k ** bl44t** |
ExoS: DJU! ik dacht dat jij mn maat was! ikke allemaal l33t3 trexx voor jou reccen, en dan ditte?
<--- zwaar bedroefd

Goede post, ben het er wel mee eens. Ik merkte het een tijd geleden ook al op. Feestjes zoals Nexus en Addiction hebben wel bijgedragen aan die sfeer denk ik, steeds meer mensen kennen elkaar nu buiten de forums oom enzo. Wel erg gezellig.
Tis idd hier ook zo dat niet superveel mensen echt van houseparties houden. Wel een aantal, maar die gaan echt maar 1x in het jaar ofzo om zoiets een keer 'mee te maken'.
mja, is inderdaad een goeie optie voor als je gene mensen uit de directe vriendengroep mee kan krijgen (of als je die niet mee wilt).
ik vond Addiction heel erg tof, omdat je dan pas echt ziet dat je echt maatjes maakt op zo'n forum. mensen zoals Tim, Peter, de Bellenman, Tin, Bastiaan en Driekus, ja als ik daarmee weer op een feestje ben vind ik t gewoon geweldig. heb nu sinds kort nog weer wat nieuwe mensjes ontmoet (eindelijk Lex en Remy D!!), en mensjes die ik veel minder tref dan ik zou willen (Rizje, Onno, Jochem, Marcel), mensen met wie ik weer wat vaker zou willen rellen (anja! haha).
hmm ik dwaal af...
wat ik wilde zeggen, is dat alhoewel ik niet het gevoel heb dat ik deel uitmaak van de NLTAs, ik wel degelijk het gevoel heb dat ik met bepaalde mensen een band heb, en dat ik t ook supercool vind om af en toe op een feestje die band weer wat aan te sterken, en dat ik zelfs vind dat ik sommige luitjes veel vaker zou moeten zien!!
misschien gewoon af en toe naar de film ofzo...wie doet er mee
of gewoon naar de plaatselijke disscotheek LOL 
Maar ja, weer volop feestjes dus ook volop meetings!!! WOEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik zie jullie tenslotte toch vaker dan de UKTAs (jammer!) 
| Originally posted by Miss Proximus misschien gewoon af en toe naar de film ofzo...wie doet er mee of gewoon naar de plaatselijke disscotheek LOL ![]() |
trekken we meteen de gemiddelde leeftijd met 3 jaar omhoog
Ja bekend verhaal inderdaad tom. En dan vooral dat erop aanworden gekeken worden als ze het niet echt cool vinden brrr
Ga tegenwoordig nooit meer met mn 'echte' vrienden naar feesten, omdat ik dat commentaar van ze zat ben.. Ander verhaal is weer voor de laatste armin solo in de eau.. We zouden met zn allen gaan en 1 voor 1 bellen ze af. Totdat ik uiteindelijk overbleef hehe. T was dat lex toen nog zin had om mee te gaan, hoewel ik anders ook wel alleen had gegaan (tijs & dave waren dr ook nog
) Maar ik ben het er mee eens dat je hier veel nieuwe partyvrienden maakt (tijs, dave, lex, onno) die ik zelfs tegenkom als er geen grote feesten zijn (danceagain, eau) 
| Originally posted by Jappio die ik zelfs tegenkom als er geen grote feesten zijn (danceagain, eau) |

), of ik moet me in uiterste nood maar tot total wouter wenden
Hehe nog geen reply van Kolkiewolkie 
Maar dankzij TA ben ik wel veel gaan feesten.
Was nooit iemand uit dit dorp totdat ik Kolkie leerde kennen.
We hebben samen toch al aardig wat feestjes meegemaakt.
Zonder hem was ik nie op Qontact en Qlubtempo HMH geweest.
En die keren Index met Kai Tracid waren dan ook nie doorgegaan.
Wel een beetje jammer dat ik mee into hardstyle ben geraakt en hij nie, waardoor het lang geleden is dat we samen zijn wezen partyen...
Maar zal hem bij deze eens bedanken voor onze partytimes 
| Originally posted by Teal'k ExoS: DJU! ik dacht dat jij mn maat was! ikke allemaal l33t3 trexx voor jou reccen, en dan ditte? <--- zwaar bedroefd ![]() ![]() |
| Originally posted by Optimus Zullen we naar de Klaveet gaan waar Tim werkte? trekken we meteen de gemiddelde leeftijd met 3 jaar omhoog![]() |

dan mag je dus geen sterke drank kopen
Groene bandje voor als je boven de 18 bent 

Toch wel vreemd, dat weinig mensen vrienden hebben (het type dat je dagelijks tegenkomt) die van dezelfde muziek houden.. Het mooie is wel dat je blijkbaar dus toch de mensen gaat opzoeken die dat wel doen
Toch kijken mensen wel raar als je zegt dat je naar een feest gaat, en vrienden vragen met wie, dat ze vreemd kijken dat je met iemand gaat die je misschien 4 of 5 keer in het jaar ziet, en die je pas ''kent''.. Ook veel respect voor TA'ers die anderen meesjouwen zonder dat ze je echt kennen (chicane
).. Het zou een mooie samenleving zijn als iedereen zoals ''ONS'' TA'ers met elkaar door het leven zou gaan, en de rest er niet zou zijn..
heel simpel alle feesten waar ik heen ben geweest daa rben ik heen geweest met ta's!! met groot dank nog steeds van magrec dat ik toen mee kon naa innercity vorig jaar toen ik eerst 1 man zou meeslepen maar het uiteindelijk "te duur" vond..
daarna met weer met basvh (was toen ook mee naar ic) naar feest geweest en addiction en capital waren gewoon ta feesten min of meer, 
i luv you guys, pikt een traantje weg! 
| Originally posted by Teal'k Toch wel vreemd, dat weinig mensen vrienden hebben (het type dat je dagelijks tegenkomt) die van dezelfde muziek houden.. Het mooie is wel dat je blijkbaar dus toch de mensen gaat opzoeken die dat wel doen Toch kijken mensen wel raar als je zegt dat je naar een feest gaat, en vrienden vragen met wie, dat ze vreemd kijken dat je met iemand gaat die je misschien 4 of 5 keer in het jaar ziet, en die je pas ''kent''.. Ook veel respect voor TA'ers die anderen meesjouwen zonder dat ze je echt kennen (chicane ).. Het zou een mooie samenleving zijn als iedereen zoals ''ONS'' TA'ers met elkaar door het leven zou gaan, en de rest er niet zou zijn.. |
Ellenlange discussies altijd
| Originally posted by Miss Proximus Moet je nagaan hoe raar mijn ouders opkijken als ik elke keer kom vertellen dat ik met een dude van internet heb afgesproken. Denken gelijk dat t een freak is die op sex uit is...blijkt t altijd een ontzettend coole gozer te zijn die lekker hard meefeest (h� Bellie, Tim, Nastra, JP, Wouter) Ellenlange discussies altijd |
Wel gaaf inderdaad om te zien hoe mensen die elkaar nooit gezien hebben toch op deze manier een 'band' met elkaar kunnen opbouwen....
Ik heb ook wel last van t probleem dat er weinig mensen te porren voor grote feesten, maar ben dan nog net zo eigenwijs om in me eentje te gaan
Alhoewel als ik Qontact bekijk, daar wil ik sowieso heen, desnoods alleen
Originally posted by ryo Laatst in de buurt van Weert in Palladio waar Tiesto kwam, was het niet echt druk, iedereen stond er zo bij van, hmm is het dit nou, schijnt zelfs dat er iemand heeft gevraagd wie die dj was want hij draaide best wel goed... Geldt natuurlijk niet voor alle Limburgers dit |
dus dat van limburgse hardhouse boeren klopt niet helemaal hoor teal`k
Mjah, mijn beslissing om wel/niet naar een feest te gaan hangt ook deels af van het aantal TA'ers dat er maybe ook naartoe gaat. Raar, maar wel waar. Gelukkig houdt mijn vriendin ook van feesten, en is BasD mijn huisgenoot ero ok niet vies van 
| Originally posted by mantisnl hmm de palladio in de buurt van weert |
hmmm de reden dat ik wat verder zoek is omdat mijn vriendengroep uit elkaar is, het bestaat tegenwoordig alleen maar uit stelletjes, en die willen alleen maar met zichzelf uit, of naar de bioscoop. dus veel feesten zat er de laatste tijd niet echt in voor mij.
aangezien ik eerst vooral postte op gmdb.com, had ik daar wat meer contacten. zo heb ik een meeting gehad met Chicane, SPU, Loop_Control, en Th0mm13. daarna zijn Chicane, SPU, yarnie + broer, en een aantal van de taforum channel, een amerikaanse jongen en ik naar Impulz geweest. daar nog meer mensen ontmoet, mikio, Donna, Snuggle, Glaniskanis, en nog wat andere mensen.
later zijn we naar Mysteryland geweest, eerst overnacht bij mikio, samen met een meid uit California, en de volgende dag naar Mysteryland. daar weer SPU, Chicane, th0mm13 en consorten en weet ik veel wie nog meer ontmoet.
morgen ga ik met Snuggle + vriendin en basd naar Sander Kleinenberg in Zwolle. geen idee wie ik daar weer zal ontmoeten. denk wel dat het een leuke avond wordt.