TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto @ Awakenings!!!!

Posted by Bellie on Jan-31-2003 18:15:

Satan (eek!) Tiesto @ Awakenings!!!!

haha op www.awakenings.nl is er een poll gaande dat tiesto ooit wel eens een technosetje wil draaien en of awakenings hem een keer moet boeken ja of nee. Heb dit topic nog nergens zien staan dus denk open hem ook maar effe hier. Wat vinden jullie hier nou van!!

Posted by Blik on Jan-31-2003 18:21:

nah, doe maar niet

(alhoewel ik wel denk dat die het nog niet eens zo slecht zal doen)

Posted by MennoB on Jan-31-2003 18:26:

Als Tiesto een paar techno plaatjes draait is het wel goed, maar ik denk niet dat hij echt een hele set techno zal en kan draaien, maar het zal wel gaaf zijn als hij het deed. Dan zeggen ze teminste niet meer dat hij steeds hetzelfde draaid.....

Posted by TimeportE on Jan-31-2003 18:53:

zou leuk zijn natuurlijk maar of het wat word weet ik niet omdat je techno denk ik toch anders mixed dan trance.. of tiesto dat goed zou kunnen zou ik niet weten,

maar zou wel vet zijn, tiesto ala cox 3 platen tegelijk!

Posted by ryo on Jan-31-2003 18:59:

Ik ben benieuwd, zou me wel grappig lijken, of ie het wel kan, tja, geen idee, lijkt me wel cool als ie dan een beetje zoiets draait als de space age cd's

Posted by Rinus on Jan-31-2003 19:26:

Hij heeft mijn zegen iig, lijkt me wel een keer kick. Denk wel dat ie effe klein beetje moet oefenen. Tis volgens mijn toch heel anders mixen.

Ltrs.

Posted by TranceFool on Jan-31-2003 19:28:

Op zich leuk dat ie denkt dat hij het kan.....zal het ook niet verkeerd doen denkik anders bied je niet zoiets aan.

Aan de andere kant denk ik, hou je lekker bezig met je 'eigen ding', want ik denk dat de echte technoliefhebbers het niet echt kunnen waarderen.....daarbij misschien het publiek wat Tiesto naar Awakenings meetrekt zal niet iedereen even blij mee zijn.

Posted by New Wave on Jan-31-2003 20:00:

Ik heb het inderdaad ook gelezen.
En van de stand sta ik wel te kieken, vanmiddag was het nog 47% wel om 53% nee.

Ik heb nee gestemt

Posted by Remy D on Jan-31-2003 23:19:

Lijkt me zeker kewl en heb ook ja gestemd. Dan ga ik zeker. Misschien boeken ze hem wel voor het festival.

Tussenstand:
Tiesto liet in BG-Magazine weten dat hij heel graag eens een techno-set op Awakenings zou draaien. Moet Monumental Tiesto boeken voor Awakenings festival?

Ja 58%
Nee 42%

Op Q-dance hielden ze ook zo'n poll over welke X-Qlusive moest gaan volgen na Dana. En nu word het Holland omdat die het meeste was gekozen dus misschien boeken hun Tiesto wel als de meerderheid het wil.

Posted by mr.marcello on Feb-01-2003 00:01:

quote:
Originally posted by TranceFool
Aan de andere kant denk ik, hou je lekker bezig met je 'eigen ding', want ik denk dat de echte technoliefhebbers het niet echt kunnen waarderen.....daarbij misschien het publiek wat Tiesto naar Awakenings meetrekt zal niet iedereen even blij mee zijn.

Daar ben ik dus ook bang voor!
Maar aan de andere kant: waarom zou hij daar niet net zo goed kunnen presteren als met z'n eigen ding! Dusse, laat maar horen Tijs!!

Posted by eieregooie on Feb-01-2003 06:42:

Mja... een technofeestje zou wel kunnen... ligt een beetje aan de stijl van het feest... Ti�sto op Awakenings zou volkomen misplaatst zijn IMO

Posted by Raymond on Feb-01-2003 09:30:

Ik vraag me af, waarom iedereen in Tiesto een Trance dj ziet....
Tja, de laatste paar jaar heeft hij de stroming gepushed door het te draaien, maar deze man heeft nog zo veel meer in petto!

Hij is begonnen als hardcore dj/producer, toen met Basic-Beat in aanraking gekomen meer de techno kant op gegaan, toen nog met een vleugje trance (Lost Treasures series) vervolgens gelijkertijd met de opkomst van Trance de Forbidden Paradise gaan mixen, maar heeft toen hij weg was bij Basic-Beat en vervolgens Black-Hole opstarte de eerste twee delen van Space-Age gemixed, dus deze man is zeker niet vies van techno en ik denk dat we hem die kans ook moeten gunnen.

Posted by MaGiK54 on Feb-01-2003 09:56:

quote:
Originally posted by Raymond

,maar heeft toen hij weg was bij Basic-Beat en vervolgens Black-Hole opstarte de eerste twee delen van Space-Age gemixed, dus deze man is zeker niet vies van techno en ik denk dat we hem die kans ook moeten gunnen.

Deel twee heeftie samen met Montana gemixt. Dit zijn trouwens hele goede cd's. Heb Tiesto in 1999 in de Eau een redelijk harde set horen draaien en het ging redelijk naar de technokant toe, dus ik heb er alle vertrouwen in dat hij een degelijke technoset kan neerzetten.

Posted by MennoB on Feb-01-2003 11:43:

Maar oke Tiesto kan dan wel techno draaien, maar is de techno die tiesto draaid (die in zijn smaak vallen) wel de techno die je op een technofeest wil horen.......??

Posted by Remy D on Feb-01-2003 12:12:

Remy draait toch ook 2 stijlen. Dus waarom niet.

Posted by mido on Feb-01-2003 15:34:

95% l@me reply's detected......

Wanneer krijgt dit forum weer een beetje niveau en gaat iedereen weer naar zijn verstand lullen?

Posted by erm on Feb-01-2003 15:58:

Paul van Dyk heeft er ook een keer gedraaid, dus waarom kan Tiesto het dan niet.

Posted by Opti on Feb-01-2003 16:13:

Jp heeft er ook es gedraaid

Posted by Disney on Feb-03-2003 11:05:

Van mij mag ie, graag zelfs!!!

Op Extrema Forward draaide ie voor zijn doen behoorlijk techno en toen ik ging ik helemaal uit mijn dak. Op Extrema site hadden ze het wel over een trancy set van Tijs, maar wat wil je als je tussen Montana en Dave Clarke moet draaien.

Grtz

Posted by Opti on Feb-11-2003 21:54:

quote:
Uit de Awakenings nieuwsbrief, commentaar van Rocco
>>> Tiesto-poll <<<

In het vooruitstrevende duitse techno-magazine Raveline zag ik
dat DJ
Tiesto in de lezerpoll over 2002 op de 7e plaats was terecht
gekomen
in de top 10 van internationale DJ's. Hij staat daar heel netjes
achter grootheden als DJ Rush, Umek, Carl Cox, Richie Hawtin,
Adam
Beyer en Jeff Mills en laat helden als Dave Clarke en Gayle San
zelfs
achter zich!

Dat Tiesto steeds meer techno draait in zijn sets (ook in
Nederland)
wist ik en toen Tiesto in de laatste BG liet weten dat hij heel
graag
een keer een complete technoset zou draaien op Awakenings, vond
ik
dat het overwegen meer dan waard.

Ik stam als partyfreak uit de tijd dat "house" gewoon "house"
was.
De allereerste houseparties in 1988 en 89 in amsterdam heb ik
allemaal bijgewoond en sindsdien heeft het fenomeen me nooit
meer
losgelaten. Ik heb het dan ook altijd belachelijk gevonden hoe
de
Hollandse hokjesgeest zo nu en dan de kop op stak in deze
continue
veranderende muzikale party-scene.Zo ontstond Awakenings onder
andere
door techno te gaan programmeren in een tijd dat er slechts
ruimte
leek voor "mellow"- en "gabber" parties.

Maar goed, Ik dwaal af. De vraag voor de poll was: Moet
Monumental
Tiesto boeken voor Awakenings Festival? Werkelijk duizenden
mensen
hebben gestemd en vanaf het begin af aan was het een close call.
Uiteindelijk is 54% tegen en 46% voor en gaat het dus niet door!
Ik
moet je eerlijk zeggen dat ik het jammer vind. Ik snap heel goed
waarom een hoop mensen tegen stemmen en velen hebben dit ook nog
eens
uitgelegd op het messageboard. Toch had ik het erg leuk gevonden
om
Tiesto overdag op het open podium te programmeren. Het had een
zware
klus voor hem geworden maar dat is het natuurlijk voor iedere
DJ.
Volgend jaar zullen we weer een Tiesto-poll doen en ik hoop dat
dan de
meerderheid er wel voor openstaat!

Posted by Remy D on Feb-12-2003 09:08:

quote:
Originally posted by Remy D
Lijkt me zeker kewl en heb ook ja gestemd. Dan ga ik zeker. Misschien boeken ze hem wel voor het festival.

Lekker zeg waren ze dus van plan.

Maar er zullen wel weer allemaal trieste technopootjes meerdere keren nee hebben gestemd omdat ze Tiesto triest vinden en niet openstaan voor iets nieuws.

Posted by Opti on Feb-12-2003 09:12:

quote:
Originally posted by Remy D
Lekker zeg waren ze dus van plan.

Maar er zullen wel weer allemaal trieste technopootjes meerdere keren nee hebben gestemd omdat ze Tiesto triest vinden en niet openstaan voor iets nieuws.

idd erg jammer, hij laat zien dat hij een eventuele boeking laat afhangen van zo'n poll Waarschijnlijk hebben veel mensen idd meerdere keren NEE gestemd en is hij "weggestemd" . Had het wel willen zien, Tiesto op Awakenings...

Posted by New Wave on Feb-13-2003 09:49:

quote:
Originally posted by Optimus
idd erg jammer, hij laat zien dat hij een eventuele boeking laat afhangen van zo'n poll Waarschijnlijk hebben veel mensen idd meerdere keren NEE gestemd en is hij "weggestemd" . Had het wel willen zien, Tiesto op Awakenings...

Misschien zus , misschien zo, er zullen waarschijnlijk blablablabla

Laat hem eerst maar een zien dat hij het waard is.
En dan niet omdat hij de beste dj van de wereld is ofzo..dat hij een winkeltje heeft en dat hij soms 2 plaatjes techno in een set draait.
Als hij het voor mijn gevoel verdient dan mag hij van mij op festival draaien.
Tiesto heeft nog geen enkele keer de initiatief genomen om maar wat voor de technoscene van waarde et zijn.

Er zijn kilo's andere techno dj's die de kans moeten krijgen.
Zij zullen niet door Rocco geboekt worden als ze zeggen "ja ik zou wel eens op Awakenings willen draaien"...tuurlijk, dat wilt iedereen.....maaruh, ze moeten het eerst verdienen.

Enals Tiesto zou draaien op het festival komen en duizenden mensen die alleen voor tiesto komen en daarna weer snel naar Trance Energy hollen met hun glitterpakjes.
Blegh.