TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- sensationforum
holy shit als ik van de reacties op het forum daar moet uitgaan dan kan het nogal erg kiddy achtig worden 
boeien ik ga lekker feesten daar.
hehe, kheb het ook gelezen, TMF-gehalte is heeeeeeeeeeel hoog, trieste gasten die allemaal een super vertrouwens hebben in ID&T, ze praten die gasten zelfs na, dieptriest
Ik ga eens even kijken.
P.S. je kan Snake spelen op de site van Sensation
wel grappig om te zien hoe ze happen
Ben ook bezig daar.
Heb alleen nog niet zoveel gepost --> nog maar 1.
Maar alles begint klein.
Allemaal kindjes daarzo. Wel lachen. Bijna van die Sex en Relatie vragen daaro. Zo van: Kun je zwanger raken door het slikken van sperma e.d.
Allemaal newbies.
Greetz
Over kinderachtige replies gesproken...
hehehe LOL
| quote: |
| Originally posted by Obi Over kinderachtige replies gesproken... |
| Originally posted by Robvef Allemaal kindjes daarzo. Wel lachen. Bijna van die Sex en Relatie vragen daaro. Zo van: Kun je zwanger raken door het slikken van sperma |

Wil ik nog even iets aan toevoegen:
Ik begrijp niet wat jullie tegen Sensation hebben. In ieder geval niet waarom jullie er zo op ingaan.
Iemand organiseerd een feest. Het is heel simpel, daar ga je heen, of daar ga je niet heen. Als je jezelf te 'goed' of te 'underground' voelt voor dat feest, ga je dus gewoon niet. Zo simpel is het. Ik begrijp de hele commotie niet moet ik eerlijk zeggen. Als jullie een feest zouden organiseren, en het concept zou mij niet aanstaan, zou ik er niet heengaan, en er verder niet eens aandacht aan besteden. Ik heb het gevoel dat het jullie allemaal erg hoog zit, en ben wel benieuwd waarom.
De hele scene van dance is opgebouwd uit respect. respect voor elkaar. Hier heb ik het gevoel dat jullie jezelf als mega-experts hebben gebombardeerd, en dat alles wat NIET volledig is zoals jullie zouden willen, gewoon slecht is. Dat snap ik niet. Jullie als danceliefhebbers zouden moeten weten dat je nooit iedereen tevreden kan stellen, en dat het ene feest je meer ligt dan het andere. Dus nogmaals,ik snap niet waar jullie je druk om maken.
disclaimer: Ik zeg steeds 'jullie', en scheer de TA's dus nogal over ��n en dezelfde kam. Ik bedoel natuurlijk niet iedereen, maar diegenen die zich zo druk maken...
ik vind jullie reactie zo leuk 
| Originally posted by Obi Wil ik nog even iets aan toevoegen: Ik begrijp niet wat jullie tegen Sensation hebben. In ieder geval niet waarom jullie er zo op ingaan. Iemand organiseerd een feest. Het is heel simpel, daar ga je heen, of daar ga je niet heen. Als je jezelf te 'goed' of te 'underground' voelt voor dat feest, ga je dus gewoon niet. Zo simpel is het. Ik begrijp de hele commotie niet moet ik eerlijk zeggen. Als jullie een feest zouden organiseren, en het concept zou mij niet aanstaan, zou ik er niet heengaan, en er verder niet eens aandacht aan besteden. Ik heb het gevoel dat het jullie allemaal erg hoog zit, en ben wel benieuwd waarom. De hele scene van dance is opgebouwd uit respect. respect voor elkaar. Hier heb ik het gevoel dat jullie jezelf als mega-experts hebben gebombardeerd, en dat alles wat NIET volledig is zoals jullie zouden willen, gewoon slecht is. Dat snap ik niet. Jullie als danceliefhebbers zouden moeten weten dat je nooit iedereen tevreden kan stellen, en dat het ene feest je meer ligt dan het andere. Dus nogmaals,ik snap niet waar jullie je druk om maken. disclaimer: Ik zeg steeds 'jullie', en scheer de TA's dus nogal over ��n en dezelfde kam. Ik bedoel natuurlijk niet iedereen, maar diegenen die zich zo druk maken... |
Idd...als een feest als Wildlife een "slechte" line-up heeft gaat toch ook niemand naar Black-hole mailen dat ze de boel bedonderen?
Dan denk je; och daar ga ik niet heen. Waarom nou wel zo op Sensation zeiken???
OK OK, ik zal t zo uitleggen: als jij naar een supergoeie film bent geweest, laten we zeggen een actiefilm met Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis, jackie Chan, Sylvester Stallone en iedereen was helemaal waus van die film en ze maken een vervolg met .....(wie zal ik eens dissen) Leonardo DiCaprio, Jos Brink (zie jij m al knokken, hahaha)en de afhaalchinees van om de hoek, dan ben je toch ook nie blij...??? Neem ik aan dan, misschien ben jj fan van Jos Brink

| Originally posted by Optimus Trance W8 ff Obi, ij zegt dat wij ons te "goed" voelen, das helemaal nie zo! T zit gewoon zo: Vorig jaar was t een topfeest(van horen zeggen hoor, was er jammer genoeg zelf niet bij) en nu!!!!! Sorry voor Roog hoor, maar who the f*ck!!! Vorig jaar allemaal (bekende) (en buitenlandse) topdj's en nu???? Nix daarvan, "jullie" willen laten zien dat er ook NL dj's zijn die t publiek kunnen vermaken. Ok, snap ik wel, maarreee.....waars Tiesto , Armin van Buuren, Ferry Corsten en Johan Gielen dan?????? Jullie konden net zo goed mij inhuren om te gaan draaien, was nog goedkoper ook, hahaha PS. Waars Rudy, tis toch ZIJN taak om iemand af te zeiken?? OOooooh Rudy, Wheeeeere ar you???? |
Het enige wat ik echt jammer vind is dat er geen leuke buitenlandse DJ bijstaat.
Ik ga wel, omdat ik het onder andere aan vrienden heb beloofd.
Roog --> mis ik toch wel.
Jean --> ach ja, hij staat er, dus ik luister er maar naar.
Rank1 -> ben benieuwd. Schijnt nieuwe show te worden
Marco V --> nog nooit horen draaien, maar die set van Innercity klinnkt wel lekker.
Michel de Hey --> Heb ik altijd al goed gevonden.
Maar het is wel leuk op de forum van Sensation. Ik lach me eige egt dood daaro.
Greetz
| Originally posted by Robvef Maar het is wel leuk op de forum van Sensation. Ik lach me eige egt dood daaro. Greetz |
Wat is er zo komisch dan? En zeg niet dat ik moet gaan kijken, want dar ben ik te lui voor.
Laters
| Originally posted by Dj Lex Wat is er zo komisch dan? En zeg niet dat ik moet gaan kijken, want dar ben ik te lui voor. Laters |
ja je lacht je dood op dat sensation forum, maar ja er is al zoveel gepraat over dat sensation, ik steek liever mijn tijd in echte vette partys zoals dance valley die line up is echt goed
Sensation forum = humor
| Originally posted by Remy D Sensation forum = humor |