TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Effe logisch nadenken


Posted by jp on Feb-01-2003 13:14:

Effe logisch nadenken

http://www.start.nl/cgi-bin/logischdenkentest.pl

quote:
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.

Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?


Posted by arj1o1 on Feb-01-2003 13:29:

quote:
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?


jammer dat je niet ziet hoeveel punten je precies hebt


Posted by Blik on Feb-01-2003 13:31:

kan nou niet bepaald zeggen dat het moeilijk was, de laatste paar vragen moest je ff goed bij nadenken


Posted by SnuggLe on Feb-01-2003 14:05:

Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?

Sim-pel... denk dat ik er wel 17 of 18 goed had.


Posted by Pjotr G on Feb-01-2003 14:08:

heb ook "uitstekend" gescoord, maar ja heb al met succes de vakken "logica" en "computationele logica" afgelegd dus niet zo moeilijk


Posted by total woot on Feb-01-2003 14:08:

quote:
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?


Dit zijn de basisbegrippen van logica. Vond ze niet echt moeilijk, maar tis n leuk testje.

Grtzz
WooT


Posted by JunKX on Feb-01-2003 14:35:

Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?


Lachuh test , niet echt heel moeilijk maar toch intressant.


Posted by Kamaya on Feb-01-2003 14:51:

ik vind dit testje een beetje nergens op slaan, allemaal inkoppers....


Posted by total woot on Feb-01-2003 15:28:

[MIERENEUK MODE]
quote:

15. Indien en alleen indien appel rot is, is abrikoos onrijp.
Indien en alleen indien banaan onrijp is, is perzik rijp.



De correct term is Dan en slechts dan als (DESDA), niet indien en alleen indien...

[/MIERENEUK MODE]


Posted by Dj Lex on Feb-01-2003 16:20:

Ja was niet echt hoofdpijn kwekend testje dit, zelfde score als iedereen


Posted by Subsonik on Feb-02-2003 09:47:

hier ook 15-18 punten...en 2 weken gelden had ik me ingeschreven bij datzelfde START en dan willen ze me aan de lopende band zetten....DUS:

a Medewerkers van START kunnen zelf niet logisch nadenken
b START zet iedereen aan de lopende band


Posted by blighty on Feb-02-2003 11:05:

Hi all,

de score "Uitstekend"

Greetings,
Blighty


Posted by Raymond on Feb-02-2003 14:26:

Jezus, wat een gare vragen zeg en dat op zondag middag
Maargoed ook ik had een score van 15-18 en dan dat laatste zinnetje ook, komt dit wel tot uiting in uw werk ?!!!!


Posted by Apoptosis on Feb-02-2003 16:07:

Nou nou, wat een uitdaging zeg

quote:
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?


Posted by Lemming on Feb-02-2003 20:40:

Zelfde score als iedereen hier, maar dit is wel echt makkelijk


Posted by robin on Feb-03-2003 21:06:

robin is nieuw hier.. zou me nog ff voorstellen.. terwijl ik dat dee werd die topic geclosed..sloten bedoel ik.. k denk laat k hier eens bewijzen dat ik intilligent ben, leuke binnenkomer dacht ik zo.. scoor ik 7-14.. voldoende ontwikkeld.. toen heb k t maar weg geklikt.. klte ding



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.