TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Effe logisch nadenken
Effe logisch nadenken
http://www.start.nl/cgi-bin/logischdenkentest.pl
| quote: |
| Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is. Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk? |
| quote: |
| Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is. Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk? |
kan nou niet bepaald zeggen dat het moeilijk was, de laatste paar vragen moest je ff goed bij nadenken
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?
Sim-pel... denk dat ik er wel 17 of 18 goed had.
heb ook "uitstekend" gescoord, maar ja heb al met succes de vakken "logica" en "computationele logica" afgelegd dus niet zo moeilijk 
| quote: |
| Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is. Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk? |
Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is.
Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk?
Lachuh test
, niet echt heel moeilijk maar toch intressant.
ik vind dit testje een beetje nergens op slaan, allemaal inkoppers....
[MIERENEUK MODE]
| quote: |
15. Indien en alleen indien appel rot is, is abrikoos onrijp. Indien en alleen indien banaan onrijp is, is perzik rijp. |

Ja was niet echt hoofdpijn kwekend testje dit, zelfde score als iedereen
hier ook 15-18 punten...en 2 weken gelden had ik me ingeschreven bij datzelfde START en dan willen ze me aan de lopende band zetten....DUS:
a Medewerkers van START kunnen zelf niet logisch nadenken
b START zet iedereen aan de lopende band
Hi all,
de score "Uitstekend" 
Greetings,
Blighty
Jezus, wat een gare vragen zeg en dat op zondag middag
Maargoed ook ik had een score van 15-18 en dan dat laatste zinnetje ook, komt dit wel tot uiting in uw werk ?!!!!
Nou nou, wat een uitdaging zeg
| quote: |
| Uw score valt in de range van 15-18 punten, hetgeen uitstekend is. Uw logisch denken is goed ontwikkeld. U kunt makkelijk gegevens met elkaar in verband brengen en patronen herkennen. In uw werk komt deze vaardigheid u goed van pas. U kunt ingewikkelde opdrachten aan, omdat u in staat bent daar zelf structuur in aan te brengen. Komt dit wel voldoende tot uiting in uw huidige werk? |
Zelfde score als iedereen hier, maar dit is wel echt makkelijk 
robin is nieuw hier.. zou me nog ff voorstellen.. terwijl ik dat dee werd die topic geclosed..sloten bedoel ik.. k denk laat k hier eens bewijzen dat ik intilligent ben, leuke binnenkomer dacht ik zo.. scoor ik 7-14.. voldoende ontwikkeld.. toen heb k t maar weg geklikt.. kl
te ding
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.