TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jean

Posted by Teal'k on Feb-01-2003 14:02:

King Jean

Na eindeloos gepieker is dan toch de vraag gekomen!! Beargumenteer ook meteen ff

Posted by total woot on Feb-01-2003 14:10:

Re: Jean

quote:
Originally posted by Teal'k
Beargumenteer ook meteen ff

Is dat nodig dan??

eeh, int kort?
Als je gaat scratchen op TE ben je n eikel

Posted by JunKX on Feb-01-2003 14:21:

Jean in een club roelt. Was laatst in de buurt en daar zette ie toch wel een geil setje neer. Hijs not all bad naar mijn mening.

Posted by Opti on Feb-01-2003 14:22:

Love

Jean rules!

Posted by MaGiK54 on Feb-01-2003 14:29:

Ik wil een Jean Solo in de Arena, daarvoor wil ik mee kaartje van Tiesto Solo best voor inruilen. Jean is mijn held en ik wil graag zijn platendragerlakei worden.

Posted by Kamaya on Feb-01-2003 14:56:

ik heb jean 1x live mee mogen maken, op te, jezus wat een kutset....

verder weet ik niks over jean in een club, ik zal er iig niet voor warm lopen...

Posted by Freezel on Feb-01-2003 15:12:

Als Jean Club en Groove draait vind ik het wel lekker klinken. Hij draait dan bijna alle platen naadloos en snel achter elkaar. Hij loopt dan veel minder te potlooien met de platen en het mengpaneel.

Maar zodra hij naar trance en andere stijlen gaat, nee, geen Jean voor mij...

Posted by M5 on Feb-01-2003 15:29:

heb em al tijdje niet meer gehoord, maar vond het altijd wel chill draaien..

iig altijd wel intelligent dance music..

roeleren is misschien wat overdreven , hijs gewoon ok (Y)

Posted by Dj Lex on Feb-01-2003 16:10:

Ja 1x horen draaien en vond het echt heel slecht, pleurt er zomaar wat op en doet altijd van die lompe dinge. Nee geen Jean voor mij

Posted by moogwai on Feb-01-2003 17:53:

Ik hou ik niet van groovy/club/clubtrance.. en als Jean trance draait en geen rare fratsen uithaald is hij wel ok... maar ook niet meer dan dat...

Posted by mr.marcello on Feb-01-2003 18:01:

Als ie maar draait waar ik niet kom vind ik alles goed!

Posted by K.nattick on Feb-01-2003 18:02:

'Groovy' en 'clubby' is Jean op z'n best. Het werd eerder al in deze thread aangehaald: in een club komt Jeans kunnen het best tot z'n recht. Ook gaaf vind ik z'n 'trucs' zeg maar. Altijd experimenteren achter de draaitafels. Soms heb ik het idee dattie geen maat weet te houden. Lijkt mij dat je niet moet mixen om het mixen, maar om een zo gaaf mogelijke, of bijvoorbeeld opbouwend mogelijke set neer te zetten. Da's een minpuntje aan 'em. Op Qontact vorig jaar in Eindhoven zette Jean in mijn ogen een geweldige set neer.

Posted by Raymond on Feb-01-2003 21:46:

Jean is van huis uit geen Trance DJ, dusse dat kan hij ook niet.....
Vraag me ook altijd af wat hij doet op feesten zoals Trance Energy etc...

Maar met Club & Groove, is hij een van de beste.......
Wat kan die gast goed mixen zeg, ga maar eens een keer langs in de powerzone naar een MADHOUSE avond, geheid dat het dak eraf vliegt!!!!!!!

Posted by Otte on Feb-01-2003 23:47:

Ik heb Jean een keer zien draaien op Innercity en daar was hij echt P H A T ! ! !

Hij kijkt heel goed naar het publiek en speelt daar dan ook goed op in. Niet voor niets staat hij al jaren op veel grote feesten en in heeeeeeel veel clubs. Jean is ook voornamelijk in de UK een uithangbord geweest voor de Nederlandse dj's.

Hij heeft NL op de wereldkaart gezet en zo de deur geopend voor andere dj's. Natuurlijk heeft Jean een grote bek en komt soms arrogant over, maar dat is het Amsterdamse wat hij heeft en het beeld wat door de media versterkt is.

Niet voor niets is die gozer compleet binnen, dat kunnen maar weinig dj's zeggen!

Niet alleen qua muziek weet Jean goed wat er te koop is, maar hij heeft gewoon lef en weet ook zakelijk goed zichzelf te verkopen (radio 538, iT, mix-cd's)

Otte

Posted by Otte on Feb-01-2003 23:51:

quote:
Originally posted by Otte
Ik heb Jean een keer zien draaien op Innercity en daar was hij echt P H A T ! ! !

Hij kijkt heel goed naar het publiek en speelt daar dan ook goed op in. Niet voor niets staat hij al jaren op veel grote feesten en in heeeeeeel veel clubs. Jean is ook voornamelijk in de UK een uithangbord geweest voor de Nederlandse dj's.

Hij heeft NL op de wereldkaart gezet en zo de deur geopend voor andere dj's. Natuurlijk heeft Jean een grote bek en komt soms arrogant over, maar dat is het Amsterdamse wat hij heeft en het beeld wat door de media versterkt is.

Niet voor niets is die gozer compleet binnen, dat kunnen maar weinig dj's zeggen!

Niet alleen qua muziek weet Jean goed wat er te koop is, maar hij heeft gewoon lef en weet ook zakelijk goed zichzelf te verkopen (radio 538, iT, mix-cd's)

Otte

Trouwens, wat betreft mixin' skills staat hij gewoon in de wereld top.

Alleen doet hij het de laatste tijd wat rustiger aan, waarom zou hij ook, hij is compleet binnen!!!

Otte

Posted by eieregooie on Feb-02-2003 01:56:

't ligt er een beetje aan wattie draait... maar op zich kannie het wel...

Nadeel vinnik dat 't een beetje een publiekshoer is... hij moet wat meer z'n eigen ding doen... dan zouden mensen meer respect voor 'm hebben denk ik...

Jean is zo'n DJ die de zgn. "Top 40 mensen" ook kennen en vaak ook wel naartoe gaan... en dat vinnik op zich ook wel een prestatie...

Posted by Phu on Feb-02-2003 06:45:

Jean has good skills.

Posted by arj1o1 on Feb-02-2003 08:22:

dat ie met vervroegd pensioen gaat

Posted by LightForce on Feb-02-2003 11:17:

Jean op een trance feest, waar hij trance moet draaien is totaal K*T Heb hem nooit echt goed horen draaien met die stijl van muziek. Geef hem een clubset, en plots draait hij uitstekend.

Heb hem paar keer op Udance gehoord (Club Sounds) en daar draaide hij altijd lekker. En toen keer DanceNation feest geweest, en toen was het huilen met de pet op...

Dus als ik moet uitgaan van zijn performance op trance feesten zeg ik: Jean is K*T. Maar wat betreft Club feesten Tja dan is Jean Super!!

Posted by ScuL on Feb-02-2003 13:41:

paar keer live meegemaakt.
dat is niet voor herhaling vatbaar.

Posted by Odyne on Feb-02-2003 13:55:

ik heb m 1 x live meegemaakt en op zich ging t draaien toen niet erg slecht.. maar wat ik verder van m gehoord heb zn nr's en zn livesets ben ik niet erg over te spreken

Posted by mr.marcello on Feb-02-2003 14:32:

quote:
Originally posted by Odyne
ik heb m 1 x live meegemaakt

DancePop & Intenze......toch?

Posted by Odyne on Feb-02-2003 14:59:

quote:
Originally posted by mr.marcello
DancePop & Intenze......toch?

ow ja.. vond ik m blijkbaar zo slecht dat ik vergeten was dat ik m twee x live heb gezien