TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Magik 6

Posted by MennoB on Feb-02-2003 19:50:

Evil1 Magik 6

Ik had deze cd weer eens een keer geluisterd na een hele lange tijd en kwam er achter dat er een paar stukken uit geknipt zijn . Voor zover als ik weet is er een stukje uit de mix van Eyeball (nr2) naar Yahel (nr3) en stuk weggelaten en bij Push (nr13) naar VDM (nr14) is ook een stuk van push weggelaten.

Dit was mij dus opgevallen, zal waarschijnlijk komen omdat ik nu zelf ook draai en deze platen ook gebruik.......

Posted by eXos on Feb-02-2003 20:11:

mmmm, ik snap niet echt waar je heen wilt...

Posted by MennoB on Feb-02-2003 20:12:

Ik wil alleen maar zeggen dat hij dus niet echt live was, omdat het anders niet op cd paste

Posted by Subsonik on Feb-02-2003 20:14:

Het is en blijft een super cd

Posted by arjoderoon on Feb-02-2003 20:44:

tiesto's beste.... maakt me niet uit of er een stukkie uitgeknipt is. t blijft een juweeltje

Posted by MennoB on Feb-02-2003 20:46:

quote:
Originally posted by arjoderoon
tiesto's beste.... maakt me niet uit of er een stukkie uitgeknipt is. t blijft een juweeltje

Ik vind het ook zijn beste en het maakt mij ook niet uit dat er stukken zijn uitgeknipt. Het viel me alleen op.....

Posted by ahp2002 on Feb-02-2003 21:10:

grappig feitje, ik was er echt live bij toen hij het opnam (wist t zelf toen ook nog niet)

en voordat het werd opgenomen draaide hij al een half uurtje in ofzo en toen draaide hij ook: Ian Van Dahl - Castles in the Sky (Absolom Remix)

haha kan je t je voorstellen nu? tiesto die ian van dahl draait

Posted by Teknikol on Feb-02-2003 21:23:

whehe ik schrok al! ik d8 nu komt er geflame over magik 6

als tread title: Magik 6
daar maak je geen vrienden mee

maja het boeit me niet zoveel dat er stukkies uitzijn..blijft top cd

Posted by dj_spare on Feb-02-2003 21:46:

Het klopt idd dat er een stukkie uit Eyeball >> Voyage geknipt is... ik mis ook iets haha... maar het blijft een top cd... het enige nadeel van live cd's is wel het gekrijs op de achtergrond... godverdomme enzow :P

Posted by Raymond on Feb-02-2003 21:56:

quote:
Originally posted by dj_spare
Het klopt idd dat er een stukkie uit Eyeball >> Voyage geknipt is... ik mis ook iets haha... maar het blijft een top cd... het enige nadeel van live cd's is wel het gekrijs op de achtergrond... godverdomme enzow :P

Ik quote ffe 'Godverdommmmmme whhhhhaaat drrrrrraaid ie sleecht!'

Maargoed, in live-cds wordt altijd geknipt, dit omdat de mixen altijd langer zijn dan 74 of 80 minuten en sommige overgangen niet gingen zoals het hoort en deze dan worden bijgesteld!!

Posted by Jesse on Feb-02-2003 21:57:

Gebeurt wel vaker dat er wat geknipt wordt uit opnames voor een mix-cd. Op ITWT 005 kan je het ook goed horen bij de Rank 1 Remix van Let Me Be Your Fantasy.

Posted by dj_spare on Feb-02-2003 23:12:

quote:
Originally posted by Raymond
Ik quote ffe 'Godverdommmmmme whhhhhaaat drrrrrraaid ie sleecht!'

blaat

Je kan er zoveel in horen... ik hoor zoiets van 'GODVERDOMME... VUILE VIEZE SLET'... zo iemand die net een rode wijn over zijn witte shirtje heeft gekregen... :P

Posted by Donna on Feb-02-2003 23:31:

DUH like ie oppeens niet "echt"live is omdat ie bewerkt is om op CD te gooien...
Domme opmerking want live blijft live al knip je der vanalles tussenuit,boeiend? << niet echt *gaap*

En dat je t publiek ertussendoor hoort geeft juist dat extra effect aan magik6 waardoor ie dat party gevoel in je oproept.
Als deze CD net als de andere magiks gewoon in de studio "bereid"was dan had ie deze vette sfeer stukken minder gehad,want wie denkt nu niet elke keer als ie m hoort,"Damnnn bij dat feest had ik graag meegesprongen met de crowd"

Dus t is geen nadeel als je erover nadenkt waardoor de cd je nu eigenlijk juist zo triggert.

Zucht,mannen

Posted by Disney on Feb-03-2003 10:54:

quote:
Originally posted by Donna
DUH like ie oppeens niet "echt"live is omdat ie bewerkt is om op CD te gooien...
Domme opmerking want live blijft live al knip je der vanalles tussenuit,boeiend? << niet echt *gaap*

En dat je t publiek ertussendoor hoort geeft juist dat extra effect aan magik6 waardoor ie dat party gevoel in je oproept.
Als deze CD net als de andere magiks gewoon in de studio "bereid"was dan had ie deze vette sfeer stukken minder gehad,want wie denkt nu niet elke keer als ie m hoort,"Damnnn bij dat feest had ik graag meegesprongen met de crowd"

Dus t is geen nadeel als je erover nadenkt waardoor de cd je nu eigenlijk juist zo triggert.

Zucht,mannen

Wat nou "zucht mannen" . Ben het helemaal met je eens hoor .

Gejuich er tussen door is juist mooi, maar wel frustrerend als je er niet bij was toen die set werd opgenomen .

Grtz

Posted by Donna on Feb-03-2003 12:21:

zow echt wel,en ELKE keer als ik m luister hebbik dat he!

die cd is in principe een martelapparaat:P