TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- (Trance)Nummer met herinnering
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Teal'k on Feb-03-2003 00:02:

(Trance)Nummer met herinnering

Ik was net ff op V8 naar een concert van Bryan Adams aan het kijken (wat een superartiest, maar dat terzijde) en toen kwam ook nog het nummer van hem met chicane - dont give it up langs, en vandaar deze draad want deze plaat brengt gewoon een herinnering mee terug van een paar jaar terug.. Wat zijn jullie nummers met een goede/slechte herinnering?

Ik heb er nog eentje:

CJ Bolland - The prophet als laatste plaat op Dutch Dimension vorig jaar 2feb, wat een afsluiter van een absoluut TOPFEEST was..

Posted by Donna on Feb-03-2003 00:11:

Ja kwam er vanavond achter dat we een jaar geleden om deze tijd onwijs uit onze plaat stonden te gaan daar
HEERLIJK!
Supahfeest en naja ik heb me laten overhalen om toch ook naar tijs in concert te gaan maar ik moet t nog maar zien of dat de sfeer van exactly 1 year ago kan overtreffen...
Maar idd ik kan er beter wel heengaan dan dat ik jullie de volgende dag helemaal hysterisch over een feest hoor wat ZOOO gewldig was
Al denk ik dat dat dan samenzwering zou zijn van jullie om mij te laten boeten voor mn verstandige beslissing.

Dus eigenlijk,door jullie trieste attituudjes moet ik naar dat concert!!!

Posted by Donna on Feb-03-2003 00:15:

Ojah Tom,over memories die ik heb bij bepaalde nummers kan ik wel een boek schrijven ondertussen,kan ik over alles wel geloof ik met mn vage kronkels in mn brains:P

Paar mooiste :
The morrighan-millenium
Freefall-skydive
Insigma-open your eyes

En zo nog VEEEEELE erbij..

Posted by arj1o1 on Feb-03-2003 07:18:

jurgen de vries - the theme
doet me altijd herinneren aan een goede vakantie

Posted by Dj Lex on Feb-03-2003 08:25:

De hele cd ISOS 3 doet me denken aan de prachtige zomer die ik gehad heb
Talla 2XLC - Can you hear the silence (Talla's UK Remix) doet me denken aan de opening van Judge Jules zijn set op Qointact, op dat moment was hij voor mij al de man van de avond

Posted by DjRV on Feb-03-2003 09:00:

Re: (Trance)Nummer met herinnering

quote:
Originally posted by Teal'k
Ik was net ff op V8 naar een concert van Bryan Adams aan het kijken (wat een superartiest, maar dat terzijde) en toen kwam ook nog het nummer van hem met chicane - dont give it up langs, en vandaar deze draad want deze plaat brengt gewoon een herinnering mee terug van een paar jaar terug.. Wat zijn jullie nummers met een goede/slechte herinnering?

Ik heb er nog eentje:

CJ Bolland - The prophet als laatste plaat op Dutch Dimension vorig jaar 2feb, wat een afsluiter van een absoluut TOPFEEST was..

DOH!

cj bolland op dutch dimension doet mij denken aan alle irritante mensen die met onze groep mee waren die het nodig vonden mij op dat moment continue te storen om me mee te vragen om de jassen te halen

Posted by Donna on Feb-03-2003 09:19:

LOL,daar zijn dus mijn wandelingetjes voor bestemd:P
Tegen t einde moeje gewoon maken dat je wegkomt want er zijn altijd wel wat hysterische gasten die al aan jassen en de terugweg denken vanaf een uur of 3 en dat gaan ze uiten op momenten dat je dat niet echt trekt

Dus dan moet je WEGWEZENNNNN!!!

Posted by Raymond on Feb-03-2003 09:59:

Re: Re: (Trance)Nummer met herinnering

quote:
Originally posted by DjRV
DOH!

cj bolland op dutch dimension doet mij denken aan alle irritante mensen die met onze groep mee waren die het nodig vonden mij op dat moment continue te storen om me mee te vragen om de jassen te halen

hahaha.......
M'n vrienden en mij hebben ze uit de zaal moeten sleuren
Tja, we moesten op de eerste metro wachten naar Amsterdam Centraal en die zou pas om 08.15 komen, beetje jammer dat Tijssie er dan al om 07.15 mee stopt lol
Maargoed dit was het beste feest ooit!!!!!!!!!!!!!

Posted by Flipper01 on Feb-03-2003 10:08:

quote:
Originally posted by Dj Lex
De hele cd ISOS 3 doet me denken aan de prachtige zomer die ik gehad heb

Me2! Die cd heb ik op Kreta helemaal grijs gedraaid

Verder vind ik Underworld - Born Slippy echt een heerlijk nummer, een hele goeie herinnering aan dat nummer was de afsluiting van Mysteryland!!

Posted by MennoB on Feb-03-2003 12:04:

Op vakantie vorig jaar hebben we ook de heletijd ISOS 3 gedraaid verders trouwens ook een cd van Yoji @ Dance Valley .

Toen ik een niet leuk smsje van een vriendin van mij kreeg had ik het nummer Clint Fabian - Horizon opstaan, nu als ik elkekeer dat nummer hoor denk ik er weer aan ......

Maarja daar zijn dat soort nummers voor he .

Posted by Partyhardy! on Feb-03-2003 12:24:

quote:
Originally posted by Flipper01
Verder vind ik Underworld - Born Slippy echt een heerlijk nummer, een hele goeie herinnering aan dat nummer was de afsluiting van Mysteryland!!

hier sluit ik me bij aan! wat was dat top zeg!

Posted by Cosmic on Feb-03-2003 15:35:

quote:
Originally posted by MennoB
Clint Fabian - Horizon

Dat is wel een topper die je daar noemt zeg! Een van de beste platen van 2001 als je het mij vraagt.

Posted by Jappio on Feb-03-2003 15:59:

Als ik luister naar Dj Tiesto - Magik Journey en ik sluit mn ogen dan krijg ik echt weer het fantastische gevoel van Dutch Dimension

Verder heb ik nog bepaalde herrineringen aan nummers van Blof, de cd watermakers die heb ik heel veel gedraaid in de periode dat mijn oma is overleden, dus daar heb ik ook van dat soort herinneringen aan..

Pff verder nog traditie om bl�f - mooie dag op te zetten als ik mn cijfers bekijk lol.. Heb geen onvoldoende meer gehaald sinds ik dat nummer op zet

Verder nog veel nummers van andere feesten, al zijn die nie zo speciaal als magik journey..

(summer calling - impulz, southern sun ISOS 3 Release party)

en zo nog wel een zooitje meer

Posted by Bellie on Feb-03-2003 16:38:

Er zijn zoveel nrs die me wel weer aan leuke herinneringen doet denken. Maar degene die me toch het beste zijn bijgebleven zijn.

Three Drives - Sunset In Ibiza En Libra Presents Taylor Anomaly - Calling Your Name (Moogwai Mix).

Sunset In Ibiza draaide gielen toen voor het eerst op Trance Energy in Thialf 30-09-2000. Was pas mn 2de ECHTE feeste en had die avond voor het eerst een pilletje genomen. Tering wat een vette avond was dat. En toen dat nr kwam was ik effies van god los . Mooi was dat.

En Calling Your name draaide ik op Kreta helemaal grijs in 2001. Had ik mn boxies + woofer meegenomen en volume voluit op het balkon.hehe. Dat waren echt 2 vette weken

Posted by Donna on Feb-03-2003 17:10:

Owja summer calling was impulz,die remix van dazzle he!

Posted by Massive on Feb-03-2003 17:53:

rank 1 - airwave!

en non-trance:

van krezip - i would stay moet ik huilen

Posted by Mister_Michel on Feb-03-2003 18:46:

Kweetnimeerwie - shadows: uit met lief
Perpetuous Dreamer - Sound of goodbye: overlijden van een goeie vriend (aan kanker)

Posted by Opti on Feb-03-2003 22:32:

DJ Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix)
Ferry Corsten - Punk
Mauro Picotto - Verdi (Trance Energy 2001 en MysteryLand whaaa!)
BK & Andy Farley - Khemikal Imbalance
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine (word al vrolijk als ik dat gepingel al hoor)

uhm... en nog veeeeeeeel meer waar ik niet op kan komen nu

Posted by Jappio on Feb-03-2003 22:42:

quote:
Originally posted by Donna
Owja summer calling was impulz,die remix van dazzle he!

whaaaa JA! die jij al maanden had maar niet aan mij wilde geven

die ja

damn kippenvel met nog 10 anderen in die grote blackhole zaal

ECHT vet was dat.. Misschien wel het mooiste moment van Impulz! (om 8.30 lol)

Posted by New Wave on Feb-04-2003 09:44:

Eerste nummer van cd 'Tiesto Live @ Innercity'.
Dat is de enige trancenummer die ik leuk vind.
De rest....blegh.

Posted by -TAIS- on Feb-04-2003 10:35:

Signum - Solar Level
Marco V - Tolerance
Tomcraft - Prosac (Tony H Yeah Remix)

In die volgorde aan elkaar gemixt... Ti�sto Solo 2000

Posted by SnuggLe on Feb-04-2003 14:13:

Nah, in ieder geval "Two months off - Underworld" en "Rokk - Come Closer (Pronti&Kalmani remix)". Daar ben ik zaterdag bij Sander K. zo hard van uit mijn dag gegaan dat ik bijna stond te janken van blijdschap. Die herinnering blijft wel even.....

Verder een aantal nummers die op de begrafenis van mijn pa zijn gedraaid. Onder andere Marco Borsato - Waarom nou jij en ook de Waarheid van hem. Die tekst klopt zo goed.
Ook REM - Everybody Hurts, Acda&de Munnick - Naar Huis, Chicane - Salt Water maken me wel verdrietig. Denk dat ik door het overlijden van mijn pa steeds beter naar muziek aan het luisteren ben gegaan. Ze geven meestal wel mijn gemoedstoestand weer.

Qua house enzo zijn het er niet zoveel die me verder echt herinneringen geven. Silence (tiesto remix) geeft me een heerlijk gevoel....netzoals zoveel nummers eigenlijk.

Ow ja, ook nog Gary Jules - Mad World, het supervette nummer uit Donnie Darko. D'r zit echt iets in dat nummer dat me kippenvel geeft. Ook de text....heel erg herkenbaar.

All around me are familiar faces,
worn out places, worn out faces,
Bright and early for their daily races,
going nowhere, going nowhere,
And their tears are filling up their glasses,
no expression, no expression,
Hide my head, I want to drown my sorrow,
no tomorrow, no tomorrow,

And I find it kind of funny,
I find it kind of sad,
The dreams in which I'm dying
are the best I've every had.
I find it hard to tell you,
cause I find it hard to take,
when people run in circles,
it's a very, very
Mad World mad world mad world mad world

Children waiting for the day they feel good,
Happy birthday, happy birthday,
Made to feel the way that every child should
sit and listen, sit and listen.
Went to school and I was very nervous,
No one knew me, no one knew me,
Hello teacher, tell me what's my lesson,
look right through me, look right through me

Posted by SnuggLe on Feb-04-2003 14:15:

Btw nog een ultimate feelgood nummer:

Chemical Brothers - Let forever Be

Kippenvel altijd!

Posted by Flipper01 on Feb-04-2003 18:40:

quote:
Originally posted by SnuggLe
......Daar ben ik zaterdag bij Sander K. zo hard van uit mijn dag gegaan dat ik bijna stond te janken van blijdschap. Die herinnering blijft wel even.....

Dat gevoel ken ik ook! Had ik bij Ti�sto op Dancepop, echt zo mooi toen hij Andain - Summer calling draaide, dat soort momenten vergeet je nooit meer. Net als het begin van zjin set: Magik journey en het eind: Umek - Gatex. Qua gevoel echt een van de beste sets die ik heb meegemaakt!!

Posted by M5 on Feb-04-2003 18:47:

CLoud 69 - Sixty nine Ways (uit tiesto @ sensation die ik grijs gedraaid heb)
Moogwai - Viola (AVB rmx) (ook uit tiesto @ sensation)
Mauro Picotto - Baguette (picotto @ qlimax!!)
Speedy J - Bugmod (Addiction, Mysteryland, Sensation & innercity)

dit zijn toch wel de nummers waar ik heel erg leuke herinneringen bij heb (Y)

Pages (2): [1] 2 »