TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- CLUC FUSION @ Marcanti Amsterdam
Zijn er nog mensen hier die morgenavond (vrijdag de 18e) naar Club Fusion in Marcanti/A'dam gaan????
Aanrader met o.a. Yves de Ruyter en een 3 UUR SET van Armin van Buuren (van 2 tot 5)!!!
Wie gaan er ook??
Cheers,
Sido (50% Bouma-Bros.)
HELAAS.... zoals jullie al wel weten ben ik er (weer) niet bij... volgende week ook al niet mee naar Godskitchen... 2/3 juni is pas weer de volgende "uitgaansmogelijkheid...
HEEL veel plezier in ieder geval!!!
ben helaas ook niet van de partij ik moet ook al weer de volgende dag werken maar ja met armin word hetzeker een toppertje hoor 

ja van yves ben ik niet de grootste fan
Bouma's!
COOLE PICS!!!
en hoe was het???
Ik ben niet geweest, maar voor een sfeerimpressie zie de news & updates button op onderstaand linkje!
| quote: |
| Originally posted by NILA.NL Ik ben niet geweest, maar voor een sfeerimpressie zie de news & updates button op onderstaand linkje! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.