TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- CLUC FUSION @ Marcanti Amsterdam


Posted by Bouma-Bros on May-17-2001 09:27:

Zijn er nog mensen hier die morgenavond (vrijdag de 18e) naar Club Fusion in Marcanti/A'dam gaan????

Aanrader met o.a. Yves de Ruyter en een 3 UUR SET van Armin van Buuren (van 2 tot 5)!!!

Wie gaan er ook??

Cheers,
Sido (50% Bouma-Bros.)


Posted by NILA.NL on May-18-2001 00:02:

HELAAS.... zoals jullie al wel weten ben ik er (weer) niet bij... volgende week ook al niet mee naar Godskitchen... 2/3 juni is pas weer de volgende "uitgaansmogelijkheid...
HEEL veel plezier in ieder geval!!!


Posted by Akira on May-18-2001 00:08:

ben helaas ook niet van de partij ik moet ook al weer de volgende dag werken maar ja met armin word hetzeker een toppertje hoor
ja van yves ben ik niet de grootste fan


Posted by NILA.NL on May-22-2001 12:52:

Bouma's!
COOLE PICS!!!


Posted by Akira on May-22-2001 13:01:

en hoe was het???


Posted by NILA.NL on May-22-2001 14:35:

Ik ben niet geweest, maar voor een sfeerimpressie zie de news & updates button op onderstaand linkje!


Posted by Akira on May-22-2001 14:51:

quote:
Originally posted by NILA.NL
Ik ben niet geweest, maar voor een sfeerimpressie zie de news & updates button op onderstaand linkje!


Ok ik zal es gaan kijken



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.