TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Practical Joke mot Aftonbladet
Practical Joke mot Aftonbladet
Ni kanske har sett l�psedlarna idag om att 2 kamera m�n har haft sex med singeldeltagare i Temptation Island...
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,259026,00.html
Nu �r det ju s� att en av dom manliga deltagarna �r en kompis p� mitt jobb.... Hela historien �r falsk... Aftonbladet hade ringt upp han och fr�gat om det h�nt n�gra skandaler och eftersom han vet att aftonbladet t�nder p� allt s� hittade han p� denna historia vilket nu �r p� l�psedlarna i hela stan... aftonbladet ringde tv� andra deltagare som min arbetskamrat talat med och dom h�ngde p� och bekr�ftade... hela historien har gjort att aftobladet s�ljer kanske mer men dom kommer f� �ta upp det eftersom dom e totalt lurade.... dom kommer iof f�rmodligen vinkla det hela s� dom klarar sig ur det hela...
Jag tycker detta �r skit kul.... att dom drivit med aftonbladet.
Femman � andra sidan �r skit sura p� killen h�r p� jobbet och ska till dom senare idag f�r en diskussion.... ha ha ha
... er action reporter Steve me skurnamotorloiden 
hahahha, va komiskt...
aftonbladet e ju just en s�n tidning (har ju blivit en skvallertidning, delvis) som t�rstar efter stoff som detta...
� d kan nog n�stan g� genom eld f�r skvaller som detta 
vem ere i temptation som du k�nner?
Niklas heter han... han var med mest av alla singlar i f�rra avsnittet...
kan inte g�ra annat �n att ligga dubbelvikt av skratt.....r�tt �t dom snaskande sm� skvallerk�rringarna som skriver den d�r skitblaskan
Totalt r�tt!
HAHAHAHA
R�tt gjort av din kompis....haha..aftonbladet e j�vla idiot-tidningen!

dom brukar skriva en massa skit f�r att s�lja och sedan l�gger dom in en liten notis en vecka efter med en korrigering...
Ni som l�ste min artikel om lunar vet vad jag menar.
Mycket rolig fakta Steve haha
| quote: |
| Originally posted by mindshooter dom brukar skriva en massa skit f�r att s�lja och sedan l�gger dom in en liten notis en vecka efter med en korrigering... |
ur artikeln: -"Johan Westman, programchef p� Kanal 5, k�nde inte till h�ndelsen."
klart inte...
om det som stefan s�ger �r sant, s� �r detta skitcoolt 
bara s�tt dem p� plats... tror fan p� precis vad som helst
hehehehehe... fan va ballt 
hrhr! 
| quote: |
Originally posted by Vizay kan inte g�ra annat �n att ligga dubbelvikt av skratt.....r�tt �t dom snaskande sm� skvallerk�rringarna som skriver den d�r skitblaskan |