TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- logotype-tävling!
Pages (3): [1] 2 3 »
logotype-tävling!
Hejsan alla glada!
Jag går rakt på sakch några vänner har startat ett litet hobby-projekt som vi kallar TranceClubbers. Ett slags DJ-konglomerat.Vår "grej" ä kort o gott att leta upp schyssta låtar, gamla som nya, och mixa ihop dem till en skön skiva.
Än så länge har vi krystat fram en dubbel-cd, med house på den ena, och trance på den andra.
Nu till problemet; Vi har ingen logotype!
Jag vädjar härmed till alla er som läser detta! Ni som känner er grymma på att rita och teckna,antingen på papper eller dator, ställ upp i denna tävling!
Priset till vinnaren är en dubbel-cd med schysst mixad musik, som självklart pryds av Eran logotype.
FEra förslag tar jag gärna emot på [email protected] (Er boendeadress behövs, då eventuell vinst kan uppstå)
Detta är en ytterst seriös tävling, som pågår fram tom den 20:e februari!
Lycka till, och tack på förhand!
MvH
Pontuz Hyltén
wow
wow här med... en dubbelcd till pris

Betalads ev. vinstskatt av vinnaren?
Är detta en laglig skiva?
jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden 
| quote: |
| Originally posted by Vizay jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden |
| quote: |
| Originally posted by Endre what you talking about? im dead serious. |

| quote: |
| Originally posted by Vizay jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden |
skärpning!
ge snubben en ärlig chans! det kanske är en bra CD, med bra musik som han säger, SERIÖST NU! 
äre ni inte lite väl taskiga nu?
Glorie du har helt rätt
MEN DET ÄR JU LIKFÖRBANNAT SÅ KUL!
Håller med Glorie...sen när slutade vi behandla folk med respekt hära? Tycker att vad än folk säger och gör så ska man behandlas med respekt
Som sagt, är det en laglig skiva? Du skrev att det var en seriös tävling...vilket skivföretag släpps den under?
ok, bara ja som inte tycker det e kul...
har väl dålig humor

men okerå nu ska vi inte va taskiga
det jag måste påpeka först är att många antagligen kommer reagera på erat namn eftersom comunityn tranceClubber redan finns *påpeka*
sedan till frågan....ska det vara något mer än tranceclubbers som ska stå...har ni kanske nått tema?
sitter fortfarande och garvarr ihjäl mig 
sorry grabben men vi har inte haft Flame wars här på 100 år så det är klart man loosar det nångång 
helt ny kille på forumet asså å ni lattjar runt såhär...va ska han tycka & känna när han kommer tillbaka å kollar svaren?
ey pontus...ja kan inte rita alls så ja kan inte va me... men det finns en massa killar här på forumet som har talang alltså..me bildbehandling.. de kanske vill va me å delta
om d slutar busa runt 
jag kan väl försöka göra nått om jag får tid över nån gång... ska d va en logo och omslag? lr bara en logo?
frågan är om inte vi SweTAs är mer intresserade av att ta fram en logga till vår t-shirt *hint, hint*
heh, tror vi skrämde iväg killen mycket?
Connector, ma bitch, din jerk off snubbe äger 
skrattade som fan åt alla svar, men annars så va det inte så roligt.
skall se om jag kan ta och göra något när jag kommer hem på torsdag om jag nu inte har massa anant att göra vilket jag knappast har 
| quote: |
| Originally posted by dbl skall se om jag kan ta och göra något när jag kommer hem på torsdag om jag nu inte har massa anant att göra vilket jag knappast har |
snälla som killarna på qontact eh?

| quote: |
| Originally posted by Glorie aaa, du e snäll pojke dbl liksom shytrance |

| quote: |
| Originally posted by Dioxys snälla som killarna på qontact eh? |
DE var ju inte snäääälla ju, tsss....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.