TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- logotype-tävling!
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by pontuzh on Feb-03-2003 16:23:

Hello! logotype-tävling!

Hejsan alla glada!
Jag går rakt på sakch några vänner har startat ett litet hobby-projekt som vi kallar TranceClubbers. Ett slags DJ-konglomerat.Vår "grej" ä kort o gott att leta upp schyssta låtar, gamla som nya, och mixa ihop dem till en skön skiva.
Än så länge har vi krystat fram en dubbel-cd, med house på den ena, och trance på den andra.
Nu till problemet; Vi har ingen logotype!

Jag vädjar härmed till alla er som läser detta! Ni som känner er grymma på att rita och teckna,antingen på papper eller dator, ställ upp i denna tävling!
Priset till vinnaren är en dubbel-cd med schysst mixad musik, som självklart pryds av Eran logotype.

FEra förslag tar jag gärna emot på [email protected] (Er boendeadress behövs, då eventuell vinst kan uppstå)

Detta är en ytterst seriös tävling, som pågår fram tom den 20:e februari!
Lycka till, och tack på förhand!
MvH
Pontuz Hyltén


Posted by Endre on Feb-03-2003 16:35:


wow


Posted by Connector on Feb-03-2003 17:08:

wow här med... en dubbelcd till pris


Posted by AC. on Feb-03-2003 17:13:

Betalads ev. vinstskatt av vinnaren?

Är detta en laglig skiva?


Posted by Vizay on Feb-03-2003 17:21:

jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden


Posted by Endre on Feb-03-2003 17:39:

quote:
Originally posted by Vizay
jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden



what you talking about? im dead serious.


Posted by Connector on Feb-03-2003 17:44:

quote:
Originally posted by Endre

what you talking about? im dead serious.


jag med! Jag menar, vem vill inte ha en dubbelcd?


bara tanken på dubbelcd...


Posted by dj_hysterix on Feb-03-2003 17:56:

quote:
Originally posted by Vizay
jag känner hur ironin inte allls flödar i den här tråden


Jag garvar inte..jag garvar inte...jag garvar inte .. jag garvar inte...


Posted by Endre on Feb-03-2003 17:59:


skärpning!
ge snubben en ärlig chans! det kanske är en bra CD, med bra musik som han säger, SERIÖST NU!






































































Posted by Glorie on Feb-03-2003 18:20:

äre ni inte lite väl taskiga nu?


Posted by AC. on Feb-03-2003 18:29:

Talking Glorie du har helt rätt

MEN DET ÄR JU LIKFÖRBANNAT SÅ KUL!


Posted by mindshooter on Feb-03-2003 18:29:

Håller med Glorie...sen när slutade vi behandla folk med respekt hära? Tycker att vad än folk säger och gör så ska man behandlas med respekt

Som sagt, är det en laglig skiva? Du skrev att det var en seriös tävling...vilket skivföretag släpps den under?


Posted by Glorie on Feb-03-2003 18:30:

ok, bara ja som inte tycker det e kul...

har väl dålig humor


Posted by Vizay on Feb-03-2003 18:31:

men okerå nu ska vi inte va taskiga


det jag måste påpeka först är att många antagligen kommer reagera på erat namn eftersom comunityn tranceClubber redan finns *påpeka*

sedan till frågan....ska det vara något mer än tranceclubbers som ska stå...har ni kanske nått tema?


Posted by dj_hysterix on Feb-03-2003 18:36:

sitter fortfarande och garvarr ihjäl mig


Posted by Endre on Feb-03-2003 18:45:


sorry grabben men vi har inte haft Flame wars här på 100 år så det är klart man loosar det nångång


Posted by Glorie on Feb-03-2003 18:59:

helt ny kille på forumet asså å ni lattjar runt såhär...va ska han tycka & känna när han kommer tillbaka å kollar svaren?

ey pontus...ja kan inte rita alls så ja kan inte va me... men det finns en massa killar här på forumet som har talang alltså..me bildbehandling.. de kanske vill va me å delta om d slutar busa runt


Posted by fede on Feb-03-2003 19:10:

jag kan väl försöka göra nått om jag får tid över nån gång... ska d va en logo och omslag? lr bara en logo?


Posted by reveal on Feb-03-2003 20:11:

frågan är om inte vi SweTAs är mer intresserade av att ta fram en logga till vår t-shirt *hint, hint*


Posted by Endre on Feb-03-2003 20:34:


heh, tror vi skrämde iväg killen mycket? Connector, ma bitch, din jerk off snubbe äger


Posted by dbl on Feb-04-2003 07:43:

skrattade som fan åt alla svar, men annars så va det inte så roligt.

skall se om jag kan ta och göra något när jag kommer hem på torsdag om jag nu inte har massa anant att göra vilket jag knappast har


Posted by Glorie on Feb-04-2003 11:08:

Smile

quote:
Originally posted by dbl
skall se om jag kan ta och göra något när jag kommer hem på torsdag om jag nu inte har massa anant att göra vilket jag knappast har


aaa, du e snäll pojke dbl liksom shytrance


Posted by Rikard on Feb-04-2003 11:20:

snälla som killarna på qontact eh?


Posted by dbl on Feb-04-2003 11:51:

quote:
Originally posted by Glorie
aaa, du e snäll pojke dbl liksom shytrance


jag försöker.... jag försöker


Posted by Glorie on Feb-04-2003 11:56:

quote:
Originally posted by Dioxys
snälla som killarna på qontact eh?


hahahha...håll tyst me dig DE var ju inte snäääälla ju, tsss....


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.