TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Afstuderen in Barcelona!!!
wOOOOOOOOOOOt!
JAJAJA!!
'n aantal wisten het al, deze jongen gaat per 20 of 21 februari afstuderen in Barcelona
!!
wordt zwaar relaxed en betekent DUS dat ik voorlopig niet op de feestjes te vinden ben, Nexus wordt zeg maar het afscheidsfeestje van me
. Zoals het nou lijkt kom ik ergens in ... euhm... juni (eind juni welteverstaan) weer, dus dat worden 4 relaxte maanden!
even ter info zeg maar
af en toe zal ik nog wel even langshoppen op TA, even updaten hoe het is enzo, maar ik PROBEER het forum te bannen
(forummen kost namelijk VEEL tijd
) en dr moet wel even afgestudeerd worden namelijk.
qontact houden met moi is natuurlijk altijd mogelijk via de pf-meel of de gewone meel ([email protected]) maar dan weten jullie iig waar ik uithang
... en ja, dit betekent ook dat ik dus qontact ga skippen
of ik moet nog ineens ergens een bag met cash vinden zodat ik even tussendoor terugkom ofzo
MZZL!
Veel plezier in het warme Barca! En wel ff alle gebouwen van Gaudi bekijken he, ze zijn vet! Suc6 ook met het afstuderen (dus niet iedere middag op de Ramblas gaan zitten
)!
Sow das niet verkeerd he, mooie stad, lekker weer
. Ennuh forum moet je wel gewoon blijven bezoeken hoor....
He gerdinand! Veel plezier in Barca! Maak er een mooie tijd van 
hele toffe tijd daar man!!!
en ik hoor het wel hoe het daar is maar eerst nexus nog 
| quote: |
| Originally posted by Jappio He gerdinand! Veel plezier in Barca! Maak er een mooie tijd van |


KW, je houdt toch wel even een afscheidsfeestje voor het forum neem ik aan? 
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink KW, je houdt toch wel even een afscheidsfeestje voor het forum neem ik aan? |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie is goed, regel jij even een HMH in vroomshoop, pvd, armin, judge jules en scott bond |
Kerel have fun daaro!
Hou me op de hoogte hoe het met de dames gaat daar he

Lol, zag deze draad net te laat eigenlijk 
Maar goed, bij deze veel succes (en plezier, maar dat zal wel lukken in Barcelona
)!
Misschien is deze zin wel handig om te onthouden: Uno birra!
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink we zouden het MCC kunnen nemen. |
Veel plezier in Barcelona jongen. Fijn afstudeerprojectje
Ben ik te laat? 
veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he? 
w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he? |
| quote: |
| Originally posted by Switch w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien |
Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken?
| quote: |
| Originally posted by M5 Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken? |
.
)
)
veel succes en plezier daar Gert!
Heey!
kreeg vandaag een mailtje van Kolkie, wilde ik jullie niet onthouden....
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie we zijn dus veilig en goed overgekomen! gisteravond lekker gegeten, kamer is zeer ok, mooi schoon alleen niet supergroot. Zit daro met 4 (!) fransen en 1 duitse, maar die is binnenkort weer weg. *blablablaat* meer nieuws volgt later! p.s. het weer is RUK. het regent gewoon &$&%$ groeten! |
cool hou ons op de hoogte 
zal ik zekers doen!
Denk niet dat Kw vaak op het forum te vinden zal zijn,
hij zou er nog afkickverschijnselen aan over houden zeg 
Hierdoor komt er toch niet toevallig een kamer in de buurt van de TU Delft vrij he
(Stivvekk is druk op zoek)
Hey das toevallig ik had hetzelfde mailtje 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.