TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Afstuderen in Barcelona!!!


Posted by kolkiewolkie on Feb-04-2003 13:45:

HappyHappy wOOOOOOOOOOOt!

JAJAJA!!

'n aantal wisten het al, deze jongen gaat per 20 of 21 februari afstuderen in Barcelona !!

wordt zwaar relaxed en betekent DUS dat ik voorlopig niet op de feestjes te vinden ben, Nexus wordt zeg maar het afscheidsfeestje van me . Zoals het nou lijkt kom ik ergens in ... euhm... juni (eind juni welteverstaan) weer, dus dat worden 4 relaxte maanden!

even ter info zeg maar

af en toe zal ik nog wel even langshoppen op TA, even updaten hoe het is enzo, maar ik PROBEER het forum te bannen (forummen kost namelijk VEEL tijd ) en dr moet wel even afgestudeerd worden namelijk.

qontact houden met moi is natuurlijk altijd mogelijk via de pf-meel of de gewone meel ([email protected]) maar dan weten jullie iig waar ik uithang

... en ja, dit betekent ook dat ik dus qontact ga skippen of ik moet nog ineens ergens een bag met cash vinden zodat ik even tussendoor terugkom ofzo

MZZL!


Posted by -TAIS- on Feb-04-2003 13:59:

Veel plezier in het warme Barca! En wel ff alle gebouwen van Gaudi bekijken he, ze zijn vet! Suc6 ook met het afstuderen (dus niet iedere middag op de Ramblas gaan zitten )!


Posted by TranceFool on Feb-04-2003 14:04:

Sow das niet verkeerd he, mooie stad, lekker weer . Ennuh forum moet je wel gewoon blijven bezoeken hoor....


Posted by Jappio on Feb-04-2003 14:16:

He gerdinand! Veel plezier in Barca! Maak er een mooie tijd van


Posted by franzelare on Feb-04-2003 14:52:

hele toffe tijd daar man!!!

en ik hoor het wel hoe het daar is maar eerst nexus nog


Posted by Chicane on Feb-04-2003 14:57:

quote:
Originally posted by Jappio
He gerdinand! Veel plezier in Barca! Maak er een mooie tijd van


Wat zeg je??

Kolkmeistro, veel plezier tussen het land van de schone senoritas en lolita's. Niet teveel achter de dames zitten, die hebbie hier in Nederland ook en anders komt er weer geen ene moer van dat afstuderen terecht. Dan kan je veel beter op dit forum lekker blijven plakken, is goed voor je algemene muziekkennis enzo

Maak er een mooie tijd van en wie weet tot feests ergens waar dan ook


Posted by Ruben_Dubbink on Feb-04-2003 15:06:

KW, je houdt toch wel even een afscheidsfeestje voor het forum neem ik aan?


Posted by kolkiewolkie on Feb-04-2003 15:16:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
KW, je houdt toch wel even een afscheidsfeestje voor het forum neem ik aan?


is goed, regel jij even een HMH in vroomshoop, pvd, armin, judge jules en scott bond


Posted by Ruben_Dubbink on Feb-04-2003 15:18:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
is goed, regel jij even een HMH in vroomshoop, pvd, armin, judge jules en scott bond


we zouden het MCC kunnen nemen. En een paar plaatselijke DJ's, maar dan heb je het ook gehad met mijn budget denk ik. Heb jij die pot met goud al gevonden?

GreetZ RubDub


Posted by Dr. Kuipers on Feb-04-2003 16:20:

Kerel have fun daaro!

Hou me op de hoogte hoe het met de dames gaat daar he


Posted by Cosmic on Feb-04-2003 16:28:

Lol, zag deze draad net te laat eigenlijk

Maar goed, bij deze veel succes (en plezier, maar dat zal wel lukken in Barcelona)!

Misschien is deze zin wel handig om te onthouden: Uno birra!


Posted by kolkiewolkie on Feb-04-2003 16:34:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
we zouden het MCC kunnen nemen.


LMAO! als je daar iets houdt kunnen mensen zelfs savonds nog met de trein terug, omdat het gewoon ZO vroeg afgelopen moet zijn


Posted by Dj Lex on Feb-04-2003 16:35:

Veel plezier in Barcelona jongen. Fijn afstudeerprojectje


Ben ik te laat?


Posted by Eye-Riz on Feb-04-2003 17:01:

veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he?


Posted by Switch on Feb-04-2003 17:34:

w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien


Posted by kolkiewolkie on Feb-04-2003 18:07:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
veel succes, enne... wel de goede promoguy uithangen he?


chocosunday gaat iig mee

quote:
Originally posted by Switch
w00t w00t Barcelona is een vette stad, ga vooral naar het stadion, het schip van columbus, en het grote winkelentrum, dat zijn echt mooie plekken om te zien


tijd genoeg zou ik zeggen


Posted by M5 on Feb-04-2003 18:40:

Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken?


Posted by kolkiewolkie on Feb-04-2003 20:58:

quote:
Originally posted by M5
Hey wat ga je daar eigenlijk uitspoken? waar ga je aan werken?


heeeeeeeeeel technisch verhaal

ik KAN het proberen uit te leggen..

euhm, tis op de tech. universiteit daro en die zijn druk bezig een zo volledig mogelijk onderzoek te doen naar hybridevoertuigen (auto's, in dit geval, met zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor. 1 van de dingen die we gaan uitzoeken is hoe je het beste een vliegwiel in zo'n apparaat gaat bouwen, wat het effect is, hoe zo'n ding d'r uit gaat zien. daarnaast hebben ze nog een slimmigheidje bedacht (en dat is dan voornamelijk onze opdracht) waar ik maar niet verder over zal uitwijden hiero, kweenie of dat mag nl. .

kortom, loads en loads of work, en behoorlijk hoog niveau (lees: ik moet nu daadwerkelijk wat gaan doen voor m'n opleiding ) )


Posted by Opti on Feb-04-2003 21:11:

Thumbs up

veel succes en plezier daar Gert!


Posted by Ruben_Dubbink on Feb-20-2003 18:54:

Heey!

kreeg vandaag een mailtje van Kolkie, wilde ik jullie niet onthouden....

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
we zijn dus veilig en goed overgekomen! gisteravond lekker gegeten, kamer is zeer ok, mooi schoon alleen niet supergroot. Zit daro met 4 (!) fransen en 1 duitse, maar die is binnenkort weer weg.

*blablablaat*

meer nieuws volgt later!

p.s. het weer is RUK. het regent gewoon &$&%$

groeten!



Posted by franzelare on Feb-20-2003 18:56:

cool hou ons op de hoogte


Posted by Ruben_Dubbink on Feb-20-2003 19:00:

zal ik zekers doen!
Denk niet dat Kw vaak op het forum te vinden zal zijn,
hij zou er nog afkickverschijnselen aan over houden zeg


Posted by Stivvekk on Feb-20-2003 19:47:

Hierdoor komt er toch niet toevallig een kamer in de buurt van de TU Delft vrij he

(Stivvekk is druk op zoek)


Posted by Dr. Kuipers on Feb-20-2003 20:21:

Hey das toevallig ik had hetzelfde mailtje



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.