TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- mainstreamlåtar som blivit till trance
mainstreamlåtar som blivit till trance
säg nån cool låt ni hört som de gjort tranceremix av
om ni orkar såklart...
idag hörde ja
The Hose - Rockmania på DI hardtrancekanalen...
det e ju den.. hmm, vad heter den nu, My Sharona..med The Knack....supergut
och
astufft... hoho
de flesta tranceremixar på gamla låtar brukar oftast bli dåliga.
finns några undantag tex Delerium - Silence.
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 de flesta tranceremixar på gamla låtar brukar oftast bli dåliga. |
tycker det finns ganska så många bra låtar.. typ airbase gjorde en låt me Eskobar... mucho bra
blev t.o.m. me bättre i mina öron...
för att ta ett annat ex.
Above and beyonds mix på Dario G - Dream to me är väldigt bra 
Vengaboys - Kiss (Airscape mix) är väl ett utmärkt exempel oxå 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Vengaboys - Kiss (Airscape mix) är väl ett utmärkt exempel oxå |
tycker vi glömmer allt vad DJ sammy och aquagen osv osv och pratar om de riktiga låtarna!
Då syftar jag på tex Pet shop Boys - Home and Dry (Blank and Jones Remix) och andra låter som fått fina remixar som u2 spacebrothers...
| quote: |
| Originally posted by AC. Då syftar jag på tex Pet shop Boys - Home and Dry (Blank and Jones Remix) och andra låter som fått fina remixar som u2 spacebrothers... |
U2 - New Years Dub (Ferry Corsten remix)
är riktigt bra. Såpass bra att Bono ringde Ferry för att hylla den =)
jag tycker Vanguard - Flash e bra 
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 U2 - New Years Dub (Ferry Corsten remix) är riktigt bra. Såpass bra att Bono ringde Ferry för att hylla den =) |
| quote: |
| Originally posted by AnD fan vad tufft, var hörde du det? den är ruggigt bra imo. |

ayumi hamasaki - m (above & beyond remix)
det var nån som nämde vengaboys... asså jag diggar Uncle John From Jamaica stenhårt!!! .... M.I.K.E remixen asså :P
| quote: |
| Originally posted by Glorie hehe, ja håller inte me dig tycker det finns ganska så många bra låtar.. typ airbase gjorde en låt me Eskobar... mucho bra blev t.o.m. me bättre i mina öron... för att ta ett annat ex.men... aaa...fint att du förbarmade dig över mitt topic |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.