TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- mainstreamlåtar som blivit till trance


Posted by Glorie on Feb-04-2003 18:16:

Wink mainstreamlåtar som blivit till trance

säg nån cool låt ni hört som de gjort tranceremix av om ni orkar såklart...

idag hörde ja
The Hose - Rockmania på DI hardtrancekanalen...

det e ju den.. hmm, vad heter den nu, My Sharona..med The Knack....supergut och astufft... hoho


Posted by RebeL9 on Feb-04-2003 19:09:

de flesta tranceremixar på gamla låtar brukar oftast bli dåliga.
finns några undantag tex Delerium - Silence.


Posted by Glorie on Feb-05-2003 14:26:

quote:
Originally posted by RebeL9
de flesta tranceremixar på gamla låtar brukar oftast bli dåliga.


hehe, ja håller inte me dig tycker det finns ganska så många bra låtar.. typ airbase gjorde en låt me Eskobar... mucho bra blev t.o.m. me bättre i mina öron... för att ta ett annat ex.

men... aaa...fint att du förbarmade dig över mitt topic


Posted by mindshooter on Feb-05-2003 14:29:

Above and beyonds mix på Dario G - Dream to me är väldigt bra

Vengaboys - Kiss (Airscape mix) är väl ett utmärkt exempel oxå


Posted by Aendy on Feb-05-2003 14:32:

quote:
Originally posted by mindshooter
Vengaboys - Kiss (Airscape mix) är väl ett utmärkt exempel oxå


Ärligt? Är det ens samma låt?


Posted by AC. on Feb-05-2003 14:41:

tycker vi glömmer allt vad DJ sammy och aquagen osv osv och pratar om de riktiga låtarna!

Då syftar jag på tex Pet shop Boys - Home and Dry (Blank and Jones Remix) och andra låter som fått fina remixar som u2 spacebrothers...


Posted by Glorie on Feb-05-2003 14:42:

Cool

quote:
Originally posted by AC.
Då syftar jag på tex Pet shop Boys - Home and Dry (Blank and Jones Remix) och andra låter som fått fina remixar som u2 spacebrothers...


Now we're talking


Posted by RebeL9 on Feb-05-2003 15:45:

U2 - New Years Dub (Ferry Corsten remix)
är riktigt bra. Såpass bra att Bono ringde Ferry för att hylla den =)


Posted by dj_hysterix on Feb-05-2003 16:38:

jag tycker Vanguard - Flash e bra


Posted by AnD on Feb-05-2003 17:37:

quote:
Originally posted by RebeL9
U2 - New Years Dub (Ferry Corsten remix)
är riktigt bra. Såpass bra att Bono ringde Ferry för att hylla den =)


fan vad tufft, var hörde du det?
den är ruggigt bra imo.


Posted by fede on Feb-05-2003 19:01:

quote:
Originally posted by AnD
fan vad tufft, var hörde du det?
den är ruggigt bra imo.


grymt bra låt

d stod i en intervju i trance.nu med ferry..

http://trance.nu/v3/interview_show.php?id=116


Posted by Rikard on Feb-05-2003 19:12:

ayumi hamasaki - m (above & beyond remix)


Posted by zamson on Feb-07-2003 10:57:

det var nån som nämde vengaboys... asså jag diggar Uncle John From Jamaica stenhårt!!! .... M.I.K.E remixen asså :P


Posted by dbl on Feb-07-2003 11:46:

quote:
Originally posted by Glorie
hehe, ja håller inte me dig tycker det finns ganska så många bra låtar.. typ airbase gjorde en låt me Eskobar... mucho bra blev t.o.m. me bättre i mina öron... för att ta ett annat ex.

men... aaa...fint att du förbarmade dig över mitt topic


Första låten jag tänkte på när jag såg threaden...
Eskobar feat. Heather Nova - Someone New (airbase remix)

så xtremt bra bara



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.