TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TV-programma rondom je eigen begrafenis
TV-programma rondom je eigen begrafenis
| quote: |
| Tv-presentator Rolf Wouters heeft een idee ingediend bij de Avro voor een nieuw televisieprogramma getiteld 'Je eigen begrafenis'. Het programma zal bestaan uit deelnemers die gefingeerd doodverklaard worden. Hierna wordt er naar de reacties van de nabestaande gekeken. De nabestaande mogen ook kiezen wat er moet gebeuren met het stoffelijk overschot, wat begraven kan zijn maar ook cremeren. Rolf Wouters heeft het plan zelf bedacht waarop hij het heeft aangeboden aan de Avro. De omroep zegt, in een eerste reactie, het idee leuk te vinden. "Wouters is een integere man, die weet wat hij doet" aldus een woordvoerster. |
Idd ZIEK! Oprotten met dit soort dingen op TV! Wegwezen....
Laat het taboe van begrafenissen lekker zo blijven. Begrafenissen zijn gvd persoonlijk!
Daar erger ik me altijd zo GODSGRUWELIJK aan, mensen die een uitje maken van een bezoek aan het kerkhof! Iedere keer als ik er ben heb je gvd van die koekeloerders, die zo kijken van "Ah, hier ligt die, die ik jong gestorven zeg!" "Ja en dat is dan familie van die en blablablabla". OPROTTEN GVD!!!! Ik heb echt een paar keer op het punt gestaan om die mensen een slag voor de hasses te geven!

Rolf Wouters is een nare man!
Eeh echt oprotten met deze shit. Hoef ik echt niet op tv te hebben.
Laat hem eerst maar effe zijn eigen dood simuleren voordat ie hiermee komt.
Laters
Dit slaat dus echt helemaal nergens op......
Die Rolf Wouters heeft ook afgedaan voor mij!!!!!!
ik vat het geloof ik ff niet...maken ze de "nabestaanden" nou dan wijs dat die persoon echt overleden is?
T is maar wachten op de schadeclaims dan....is dat leuke tv? kijken naar onnodig verdriet
Ja precies lijkt me toch een beetje belachelijk. Zo van, sorry jongen, je moeder is gisteren helaas overleden en dan 10 min later, ow nee het was maar een grapje. Ik zou het toch niet echt grappig vinden...
Zit hier nie echt op te wachten nee... Vind die Rolf toch al een triest figuur...
| Originally posted by Three 'O Three Rolf Wouters is een nare man! |

Volgens mij heeft Bart de Graaf zoiets al eens geprobeerd is het niet?
Zo iets hoorde ik wel de op de radio.
| Originally posted by mansie Volgens mij heeft Bart de Graaf zoiets al eens geprobeerd is het niet? |
dus gewoon kijken wat die familie gaat doen als ze horen dat jij "dood" ben?? wat is dat nou weer voor ziek plan... weg met die gozer.. laat die gast fijn verder gaan met zn "antwoord apperaat".. liepen iniedergeval nog wat lekkere wijven rond in de studio daar..