TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jag har nöjet att presentera
Jag har nöjet att presentera
Sundsvalls första och enda dansklubb som tydligen nyligen öppnat 
hörde om detta först idag 
(inge vidare fin hemsida, men HÄR e den) 
1/3...e alltså nästa fest..va lägligt, ja KANSKE åker hem då.. ska till tandläkaren den 28, men det skulle ja iofs lika gärna kunna skippa..
Inkfish e ju från S-vall me

ahh jenny! kul att det antligen hander ngt!
woppah! 
den e visserligen på helt fel ställe för vår del
men om s-vall kan fixa sånt här å de går bra kanske sthlm inser att det faktiskt finns en publik 
| quote: |
| Originally posted by Vizay den e visserligen på helt fel ställe för vår del |
reveal jag syftade faktiskt inte på hela TA....dåligt uttryckt av mig....menade givetvis sthlmsdelen...MY BAD...VELLY SOLLY VELLY SOLLY 
| Originally posted by Vizay reveal jag syftade faktiskt inte på hela TA....dåligt uttryckt av mig....menade givetvis sthlmsdelen...MY BAD...VELLY SOLLY VELLY SOLLY |
| Originally posted by reveal men ändå? vart vill du komma? att sundsvall inte ligger i stockholm? du vet vart jag vill komma |
Har ett ärende att utföra i Sundsvall inom den närmsta tiden... kanske ska försöka tajma det.
| Originally posted by Vizay nämen nu tror jag inte riktigt du hänger med här va.....det jag vill komma till har inte med sundsvall å sthlm i sig att göra utan mer att sthlm inte kan flytta till sundsvall eller tvärt om fast helt omvänt lixom....den ena kan inte den andra så att säga fast lite förenklat omvänt...ungefär som jag sa innan fast tvärt emot lixom |

| Originally posted by reveal det jag menar är: va kul att det kom en klubb i sundsvall! oavsett om sthlms-gänget åker dit eller inte, sweta är ju inte bara sthlm, det är HELA sverige |
ok, då är vi överens 
hehe
killar, tssss 
kajplats ligger iaf nere i hamnen... gillar bara inte att d står...progressive house på affischen
hoho
| Originally posted by Aendy Har ett ärende att utföra i Sundsvall inom den närmsta tiden... kanske ska försöka tajma det. |