TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mwhaha, check dit :p
Pages (2): [1] 2 »
Mwhaha, check dit :p
Mwhahaha, dit moest ik gewoon effe neerzetten hier.
Foto van afscheid van K-otik...
Zie die trieste gast janken 

mwhahaha sukkel!!!!
woehahaha
wat vet

ghehe, haddet vorige week in krant gezien ja
In Algemeen Dagblad (dacht ik) stond n hele grote, met de tranen duidelijk over ze gezicht lopend....lullig horr
whaha, ach ik zal het maar bekennen dat ik het ben.. hoef ik tenminste nooit meer een foto in te scannen voor die laat jezelf zien draad
bedenken jullie nou eens nooit dat sommige mensen anders zijn dan jullie? dat er mensen zijn die van carnavalsmuziek houden? of van iets anders? dat sommige mensen niet in staat zijn emotioneel 'volwassen' te reageren?
geef toch niet meteen een oordeel over een ander, kijk eerst naar jezelf!

Ghehehe... LOL
En ja, iedereen is anders... Maar mag je daar dan niet om lachen? Mijn pa lacht zich ook rot alsie 5000 springende debielen in een HMH ziet
En dat komt gewoon omdat hij "ons" niet begrijpt... en op diezelfde manier begrijp ik ook al die K-otic fans niet... (alhoewel die Bouchra ofsow er wel mag zijn
)
gehehehe

Het is jammer dat dit nou weer zo benadrukt moet worden hoe erg sommige mensen het vinden als een gozer jankt. NOU EN!! Emoties tonen is toch normaal??? En ook al is dat omdat hij zijn grootste fans mist of om iets anders. Laad iedereen in zijn waarden.
Beetje sneu dat zoiets dan weer wordt gemaakt!

opzich niks tegen een gast die huilt maar wel sneu dat het om k-otic gaat
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz bedenken jullie nou eens nooit dat sommige mensen anders zijn dan jullie? dat er mensen zijn die van carnavalsmuziek houden? of van iets anders? dat sommige mensen niet in staat zijn emotioneel 'volwassen' te reageren? geef toch niet meteen een oordeel over een ander, kijk eerst naar jezelf! |

Hmm ja iemand mag best zn emoties tonen maar ik vind dit ook wel erg triest, lachwekkend eigenlijk...
Tja, wat zal ik erover zeggen:
Sommige gaan compleet uit hun dak op Tiesto, sommige op Michael Jackson, Sommige op K-otic.
Sommige janken als Tiesto stopt, sommige als Michael Jackson stopt, sommige als K-otic stopt
| Originally posted by Teal'k Tja, wat zal ik erover zeggen: Sommige gaan compleet uit hun dak op Tiesto, sommige op Michael Jackson, Sommige op K-otic. Sommige janken als Tiesto stopt, sommige als Michael Jackson stopt, sommige als K-otic stopt |
Moeten jullie dan niet huilen dat K-Otic uit elkaar is, nou ikke wel hoor
Nee geintje, zo ben ik nie 
| Originally posted by Eye-Riz bedenken jullie nou eens nooit dat sommige mensen anders zijn dan jullie? dat er mensen zijn die van carnavalsmuziek houden? |
Ergens om lachen is altijd goed,iets triest vinden omdat jij zn emoties niet deelt is iets anders.
Mensen uitlachen om dingen waarover ze emoties tonen is pas triest.
Zo word ons namelijk al vroeg geleerd dat je emoties tonen vaak in verkeerde aarde valt en wordt ons dus geleerd je vooral groot te houden bij dingen waar je eigenlijk een enorm dikke strot van hebt.
Je mag lachen,maar niet zeggen dat t sneu en/of triest is waarom ie jankt,dan ben je een bekrompen soul.
Donna en Eye-Riz als moraalpolitie!
Een beetje vrouwelijke invloed op het forum om iedereen down to earth te houden is zo erg nog niet!!
Mijn mening over dit: mjah vond het ook wel lachen hoor
Vooral omdat het altijd vrouwen zijn die over dit soort dingen emotioneel zijn en je eigenlijk nooit mannen hard ziet janken. Nu dus wel, dus daarvan kreeg ik toch wel een glimlach op mijn gezicht. 
Das psies waarom ik zoiets ook grappig/cute vind,ik krijg dan zo'n gevoel van,awwww komaar hoor,krijg je een knuffie

Maar sjee,why die dude een sneue knaap vinden,liever zo1 dan eentje die zn grote bek niet in bedwang heeft omdat ie zich alleen daarmee kan bewijzen,of liever gezegt,denkt te bewijzen
LOL geweldige foto
wat een kutloser zeg hahaha

| Originally posted by Donna 2 eieregooien : Ja,das right,mensen lachen mensen uit omdat ze dingen niet begijpen,iedereen doet dat. Maar er ligt een verschil tussen uitlachen en ergens OM lachen,go figure it out ![]() |

| Originally posted by Donna Mensen uitlachen om dingen waarover ze emoties tonen is pas triest. Zo word ons namelijk al vroeg geleerd dat je emoties tonen vaak in verkeerde aarde valt en wordt ons dus geleerd je vooral groot te houden bij dingen waar je eigenlijk een enorm dikke strot van hebt. |
| Originally posted by Blik yep, en sommige mensen vinden het lachwekkend als mensen moeten janken omdat iemand stopt |
..wat je allemaal niet vind op een tranceforum, maar zeker een droge foto (hoewel die gozer het niet echt droog houd)
Tsja sommige mensen vinden het lachwekkend als je 50 euro betaalt om een dj plaatjes te horen draaien, sommige vinden het lachwekkend als er een kerel staat te janken omdat K-otic uitelkaar is.
btw.. wat iedereen hier over die gozer denkt maakt eigenlijk ook geen ruk uit (of hij moet stieken aan het meelezen zijn)
Of je hem nou een kneus vind (mening), een toffe peer vind (mening)
of als je gewoon zin hebt in een broodje bal
ik vind het prima.
take care of yourself.... and eatchoter
| Originally posted by M5 LOL geweldige foto wat een kutloser zeg hahaha |
ze proberen iedereen hier duidelijk gay te maken, nou, dat lukt jullie niet! jammer he!
Mannen zouden mannen niet zijn als ze dat niet zouden denken
Je bent evengoed wel gay,maar das met gedrag wat je zelf niet door hebt