TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Shockers 26-04-03
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Bellie on Feb-06-2003 16:58:

Shockers 26-04-03

CPU
(Central Processing Unit)

- Montana
- Cristian Varela
- Marco V
- Speedy J (live)
- Dana
- Rush

ICT
(Intelligent Composed Techno)

- Phil Kieran
- K.Cee
- Takkyu Ishino
- Marco Carola
- Jay Denham
- Oliver Ho

UPS
(Uninterrupted Power Suply)

- Isaac
- Pila
- Daniele Mondello
- Jimmy The Sound
- Showtek (live)
- Luna

E=MC^2
(Electro = Musical Controlled Communication)

- Jefferson
- Deu d'electrique
- Steve Mamman
- Monte La Rue
- to be confirmed

Posted by Bellie on Feb-06-2003 16:59:

Vette line up. Alleen doodzonde van Dana.

Posted by mr.marcello on Feb-06-2003 17:03:

quote:
Originally posted by Bellie

He-le-maal mee eens!!

Posted by eXos on Feb-06-2003 17:26:

Mmm, ik wilde gaan minderen met bepaalde zaken maar nu ik dit zo weer zie dan moet ik er maar ook gewoon weer bij zijn. Dan maar 6 feesten achter elkaar

Posted by Rudy on Feb-06-2003 17:37:

Fuck geen chris liebing, maar wel rush

Posted by M5 on Feb-06-2003 17:37:

jaja hier ben ik zeker bij!!!

Jay Denham... (Y)
Marco Carola (Y)
Speedy J.. (Y) (Y)

Posted by magrec on Feb-06-2003 18:15:

Hmm maybe ga ik ook wel.

Maarrre????

Marco v????

Posted by Bellie on Feb-06-2003 18:27:

quote:
Originally posted by magrec
Hmm maybe ga ik ook wel.

Maarrre????

Marco v????

Heb je Dana niet gezien ofzo??
Is toch een lachertje dat zij ertussen staat.

Marco V zie ik echt 1000000x liever. die heeft de laatste tijd wel erg veel tehcnoinvloeden.

Posted by magrec on Feb-06-2003 18:57:

Ik zie de naam van dana niet, ik heb van swamper een optie gekregen op dit forum dat waar dana staatdat er bij mij niks op het scherm komt, hoef ik mij ook niet te eregeren daaraan

maar goed het is wel sneu ja

Posted by franzelare on Feb-06-2003 19:07:

heb in die week 4 feesten in de planning staan en er moet nog wat uit maar dana en marco V dat is toch wel een minpunt!
maarja aan de andere kant dit zou wel de 4de keer shockers worden (dus ik heb er nog geen 1 gemist!)

ik zie nog wel ....

Posted by JunKX on Feb-06-2003 19:21:

YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

/ME SO HORNY!!!!

Daar moeten we ECHT WEL naar toe... Maar ja, Dana... als ik zo even snel kijk staan er al genoeg populaire hardstylers te draaien... Shockers mag dan wel het feest zijn van de wat "hardere" stylen, die Dana heb ik nou toch echt wel gezien Vorige keer stonden al die lomp stuiterende hardstyle boeren nog in een aparte zaal, wat de sfeer in de main zeer ten goed kwam... Misschien volgend jaar toch maar een all-techno feestje van maken??

/me votes yes... nog 4 jaar te gaan... lijst techno.nl

Posted by TranceFool on Feb-06-2003 20:00:

Erg vette line-up ja....wordt nog lastig kiezen met al die feesten. Jammer dat ze Dana niet in die andere zaal hebben gemikt want hier zie ik echt de logika niet van in

Posted by New Wave on Feb-06-2003 20:53:

Misschien gaat Dana weer een technosetje neerpleuren.
Zou opzich wel weer leuk zijn, bij Base in your face deed ze het ook wel leuk.

ICT zaal is wel leuk.
Maaruh, ik g aal naar awakenings en het geld groeit niet op den rug.

Tjow

Posted by Rinus on Feb-06-2003 20:54:

Zitten zeker goeie namen tussen, maar vind het dan weer kut dat ze het zo indelen, Doe gewoon 1 Techno zaal en 1 Hardstyle ofzo, en niet nog eens met wat van alles. ECHT weer een id-t actie.

en dana

Posted by [SigneT] on Feb-06-2003 21:26:

quote:
Originally posted by Bellie

idd wat de neuk doet die daar dan ?

beetje raar hoor

Posted by The Appel on Feb-06-2003 21:52:

HOLY SHIT!

dat wordt zeker vet!

Ik hoop alleen niet dat Speedy J en showtek tegelijk hun "ding" doen: ik wil ze namelijk ERG graag zien (speedy j omdat het hij nu eenmaal een held is, en showtek omdat ik wel benieuwd ben hoe dat in een live-act er uit zal zien (het zijn namelijk 2 gastjes van 19, die overigens wel intens vette nrs maken)).
Maar holy shit! DJ RUSH IS VET!
Kep er nu al zin in.

Groeten uit het zonnige zuiden

PS:
Opzich is er toch niks mis met Marco V? Ok, de eigen producties beginnen een beetje braakneigingen op te wekken(understatement).
Maar behalve dat, valt hij toch wel mee? Innercity bijvoorbeeld, veel techno invloeden, en behalve de eigen producties, is het een top set. Maar goed, ik kijk denk ik met andere ogen naar marco v, omdat hij EN resident was van de toen meest relaxte club in eindhoven, EN binnenkort weer draait in mijn huidige meest relaxte club (maar dat terzijde). Hij past opzich wel op shockers thuis, maar dan niet midden op de avond.

PS2:
Dana daarentegen mag geschrapt worden! Gadver, je kunt geen forum openslaan of het is Dana dit, dana dat. En als ze dan nog es vette tracks draait, maar nee hoor. Tijdens innercity heb ik me echt staan vervelen tijdens haar set ('t was omdat m'n vrienden het zo vet vonden, anders was ik wel naar de techno-area gegaan). Ander simpel voorbeeld: Dana x-qlusive. Part 1 zuigt. en dan niet een beetje, maar echt zo ontzettend dat het echt moeite kost om te luisteren. Nu moet ik toegeven dat part 2 wel goed is (zeker het 1e half uur), maar toch. Dana mag van mij op dit moment een hele grote vakantie nemen en hoeft zich van mij niet meer te laten zien voor het volgend jaar.

Posted by Little Theseus on Feb-06-2003 21:53:

Waarom heeft iedereen het over DANA als dj ISAAC ook komt!?!?!

Die knuppel is minstens zo erg!
T zou een leuk feestje zijn idd als dana bij die andere hardstylebymbo's zou staan en niet tussen rusj en speedy j; dat verdient ze niet!

Posted by ScuL on Feb-06-2003 23:18:

wees niet bang, ik kom toch niet.

de line-up is t� slecht (veel te veel techno )
en die paar hardstyle namen die er staan heb ik al vaak genoeg gezien.
spaar het geld van shockers wel even uit voor defcon 1

dit doet me trouwens een beetje aan innercity denken.
veel van die loze area's waar ik toch geen plezier ga beleven dus dan kan ik het geld beter bewaren.

denk dat de TMF-hooligans ( ) die op X-qlusive Dana waren er anders over denken en jullie Shockers feestje gaan verpesten

Posted by New Wave on Feb-07-2003 10:02:

quote:
Originally posted by ScuL
wees niet bang, ik kom toch niet.

de line-up is t� slecht (veel te veel techno )

Shockers was voorheen Techno-based.......mensen van jouw soort () hebben dat flink weten te verneuken!

Posted by Remy D on Feb-07-2003 12:55:

Denk dat de reden is dat Dana op de Main staat dat ze zo populair is en dat je anders net zo'n effect als vorig jaar krijgt. Main veel open plekken en dus veels te rustig voor een Main. En bij de Hardstyle wordt je bijna doodgedrukt.

Verder vind ik het zeker vette line-up.

Posted by Dr. Kuipers on Feb-07-2003 13:52:

Ik ga ook maar als ik die namen zo zie

Posted by kolkiewolkie on Feb-07-2003 19:40:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Waarom heeft iedereen het over DANA als dj ISAAC ook komt!?!?!

Die knuppel is minstens zo erg!

weet nie waar je dit op baseert maar pas geleden heb ik isaac nog horen draaien (franzelare was dr ook bij) en we kwamen beide tot de conclusie dat ie eigenlijk wel een moddervette set neergezet had en ik vind um niet onlogisch staan tussen pila (hardstyle toch) en luna (hardstyle)..

wat ik wel onlogisch vind is dat Bellie dr nog steeds niet tussenstaat

Posted by magrec on Feb-07-2003 19:42:

Naja die weken in april worden toch al vrij druk dus ik ga niet naar sjokkers dan maar es naar awake ��ns moet de 1e keer zijn

Posted by Akira on Feb-08-2003 01:02:

zeker wel een leuke line up...alleen vond ik de line up van 2 jaar nog steeds beter carlo cox jef mills,luke slater MIss djax,remy etc..etc...

Posted by Siesta on Feb-13-2003 12:45:

sjongejonge, kut boertjes hier, ze gaan allemaal naar shockers toe omdat ze dneke dat et een hardhouse feest is.... echt supertriest

Pages (2): [1] 2 »