TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiest interview & set
Tiesto interview + set
TIP:Op de volgende link kun je een interview & een dj set van Tiesto in real audio beluisteren:
www.grooveradio.com/servlet/Aod_Mor...89&idrive=FALSE
Veel luisterplezier!!
Thnx ga gelijk ff luisteren of het wat is.
Ik vond het een erg soepele set en ook wel een geinig interviewtje... Tiesto als Amerikaan 
Ow ja, die grooveradio set, blijkt weer dat Tijs wel wat engelse les kan krijgen 
Vooral dat stukje dat ie over Armin van Buuren vertelt: "He's doing fine, mixing tracks and everything.... he's a dj..." en dan die gast van dat radiostation: "oh yeah(???)...right..."
Maar het is idd een lekker setje ja, paar oude nummers (Sirius!!
) en wat lekkere nieuwe, zeker een must have!
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Ow ja, die grooveradio set, blijkt weer dat Tijs wel wat engelse les kan krijgen ![]() Vooral dat stukje dat ie over Armin van Buuren vertelt: "He's doing fine, mixing tracks and everything.... he's a dj..." en dan die gast van dat radiostation: "oh yeah(???)...right..." Maar het is idd een lekker setje ja, paar oude nummers (Sirius!! ) en wat lekkere nieuwe, zeker een must have! |
Hier ff de tracklist van deze set:
1. Faithless - We Come One (Rollo And Sister Bliss Remix)
2. Schiller - Das Glockenspiel (DJ Tiesto Remix)
3. Ballroom - Come Along (Original Mix)
4. Insigma - Open your Eyes (Insigma Mix)
5. ID
6. DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
7. The Green Martian - Industry
8. Planisphere - Moonshine
9. Subtle By Design - Sirius (DJ Tiesto Remix)
10. Riva - Stringer
11. Moogwai - The Labyrinth (Part I)
| quote: |
over Engelse les gesproken ....heb je picotto wel eens gehoord ? ![]() |
Heb alleen nog maar stukje van interview geluisterd, maar beetje gebrekkig engels hoor en toen liep me comp weer is vast, zoals gewoonlijk.
mzzl
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Heb alleen nog maar stukje van interview geluisterd, maar beetje gebrekkig engels hoor en toen liep me comp weer is vast, zoals gewoonlijk. mzzl |
| quote: |
| Originally posted by NILA.NL Het is echt de moeite waard om je computer weer op te starten en het nog een keer te proberen! De mix is namelijk erg soepel!!! |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.