TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiest interview & set


Posted by NILA.NL on May-18-2001 12:43:

Tiesto interview + set

TIP:Op de volgende link kun je een interview & een dj set van Tiesto in real audio beluisteren:

www.grooveradio.com/servlet/Aod_Mor...89&idrive=FALSE

Veel luisterplezier!!


Posted by Dj Lex on May-18-2001 20:34:

Talking

Thnx ga gelijk ff luisteren of het wat is.


Posted by NILA.NL on May-20-2001 01:43:

Ik vond het een erg soepele set en ook wel een geinig interviewtje... Tiesto als Amerikaan


Posted by Ding Chavez on May-20-2001 09:42:

Ow ja, die grooveradio set, blijkt weer dat Tijs wel wat engelse les kan krijgen
Vooral dat stukje dat ie over Armin van Buuren vertelt: "He's doing fine, mixing tracks and everything.... he's a dj..." en dan die gast van dat radiostation: "oh yeah(???)...right..."
Maar het is idd een lekker setje ja, paar oude nummers (Sirius!! ) en wat lekkere nieuwe, zeker een must have!


Posted by M5 on May-20-2001 10:26:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ow ja, die grooveradio set, blijkt weer dat Tijs wel wat engelse les kan krijgen
Vooral dat stukje dat ie over Armin van Buuren vertelt: "He's doing fine, mixing tracks and everything.... he's a dj..." en dan die gast van dat radiostation: "oh yeah(???)...right..."
Maar het is idd een lekker setje ja, paar oude nummers (Sirius!! ) en wat lekkere nieuwe, zeker een must have!


over Engelse les gesproken ....heb je picotto wel eens gehoord ?


Posted by NILA.NL on May-20-2001 10:55:

Hier ff de tracklist van deze set:
1. Faithless - We Come One (Rollo And Sister Bliss Remix)
2. Schiller - Das Glockenspiel (DJ Tiesto Remix)
3. Ballroom - Come Along (Original Mix)
4. Insigma - Open your Eyes (Insigma Mix)
5. ID
6. DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
7. The Green Martian - Industry
8. Planisphere - Moonshine
9. Subtle By Design - Sirius (DJ Tiesto Remix)
10. Riva - Stringer
11. Moogwai - The Labyrinth (Part I)

quote:

over Engelse les gesproken ....heb je picotto wel eens gehoord ?

Nope, zal wel erg Italiaans/Engels klinken...


Posted by Dj Lex on May-20-2001 19:05:

Talking

Heb alleen nog maar stukje van interview geluisterd, maar beetje gebrekkig engels hoor en toen liep me comp weer is vast, zoals gewoonlijk.

mzzl


Posted by NILA.NL on May-22-2001 14:43:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Heb alleen nog maar stukje van interview geluisterd, maar beetje gebrekkig engels hoor en toen liep me comp weer is vast, zoals gewoonlijk.

mzzl


Het is echt de moeite waard om je computer weer op te starten en het nog een keer te proberen! De mix is namelijk erg soepel!!!


Posted by moogwai on May-22-2001 18:25:

quote:
Originally posted by NILA.NL


Het is echt de moeite waard om je computer weer op te starten en het nog een keer te proberen! De mix is namelijk erg soepel!!!


Die mix is inderdaad de moeite waard.. ik heb 'm al als mp3.

staat op deze site
http://djmixes2k.tripod.com



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.