TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Planetarion
Het heeft wel nix met muziek te maken...maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de tranceaddicts , "addicted" zijn aan planetarion.
http://www.planetarion.com
iemand?
????????
Nog nooit van gehood. Zal eens gaan kijken.
Greetz
| quote: |
| Originally posted by Cold Het heeft wel nix met muziek te maken...maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de tranceaddicts , "addicted" zijn aan planetarion. http://www.planetarion.com iemand? |
Re: ????????
| quote: |
| Originally posted by Robvef Nog nooit van gehood. Zal eens gaan kijken. Greetz |
Ook nog nooit geweest daar...
Ik zal ns n keer kijken wat het is
hum planetarion, laten we es kijken wat dat moet voorstellen, zolang het mar geen DBZ is, is alles OK
Hou het wel bij mijn PS2. 

Ik moet bij plateration eigenlijk aan South Park denken. Aan die aflevering van het Plane-arium. Gingen ze die kids in hypnotiseren enzo...
is south-park eigenlijk nog op tv?
| quote: |
| Originally posted by Mysteric Ik moet bij plateration eigenlijk aan South Park denken. Aan die aflevering van het Plane-arium. Gingen ze die kids in hypnotiseren enzo... is south-park eigenlijk nog op tv? |
mijn broertje doet het echt dagelijks...
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Sinds kort wel weer...Op "v8"... Ik geloof op Zaterdagavond rond de klok van 19.00 uur, maar dat weet ik niet precies... |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Hou het wel bij mijn PS2. ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Yep ik ook. Al speel ik de laatste tijd niet echt veel meer. |





| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik ook niet echt maar in Juli komen GT3 en Onimusha uit en dan worden het wel weer lange dagen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja GT3 moet ik hebben en MGS 2 die ga ik ook zeker kopen, maar dat duurt helemaal nog lang. latersss |
. Echt een superspel. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.