TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Planetarion


Posted by Cold on May-18-2001 13:02:

Question

Het heeft wel nix met muziek te maken...maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de tranceaddicts , "addicted" zijn aan planetarion.

http://www.planetarion.com

iemand?


Posted by Robvef on May-18-2001 13:15:

????????

Nog nooit van gehood. Zal eens gaan kijken.

Greetz


Posted by moogwai on May-18-2001 13:20:

quote:
Originally posted by Cold
Het heeft wel nix met muziek te maken...maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de tranceaddicts , "addicted" zijn aan planetarion.

http://www.planetarion.com

iemand?


Ik speel het zelf niet maar enkele klasgenoten van mij zijn ook "verslaafd" zijn aan planetarion.


Posted by Opti on May-18-2001 14:15:

Re: ????????

quote:
Originally posted by Robvef
Nog nooit van gehood. Zal eens gaan kijken.

Greetz


ik ook niet, ff kijken strax...


Posted by -=WVG=- on May-18-2001 18:45:

Ook nog nooit geweest daar...
Ik zal ns n keer kijken wat het is


Posted by Blik on May-18-2001 18:54:

hum planetarion, laten we es kijken wat dat moet voorstellen, zolang het mar geen DBZ is, is alles OK


Posted by Remy D on May-18-2001 19:16:

Talking

Hou het wel bij mijn PS2.


Posted by Mysteric on May-20-2001 12:49:

Ik moet bij plateration eigenlijk aan South Park denken. Aan die aflevering van het Plane-arium. Gingen ze die kids in hypnotiseren enzo...
is south-park eigenlijk nog op tv?


Posted by -=WVG=- on May-20-2001 13:04:

quote:
Originally posted by Mysteric
Ik moet bij plateration eigenlijk aan South Park denken. Aan die aflevering van het Plane-arium. Gingen ze die kids in hypnotiseren enzo...
is south-park eigenlijk nog op tv?


Sinds kort wel weer...Op "v8"...
Ik geloof op Zaterdagavond rond de klok van 19.00 uur, maar dat weet ik niet precies...


Posted by Akira on May-20-2001 19:42:

mijn broertje doet het echt dagelijks...


Posted by Blik on May-20-2001 19:49:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Sinds kort wel weer...Op "v8"...
Ik geloof op Zaterdagavond rond de klok van 19.00 uur, maar dat weet ik niet precies...


19:40 op zaterdagavond volgens mij ja, en het blijft tof, hoe vaak je die afleveringen ook gezien hebt


Posted by Dj Lex on May-22-2001 08:17:

quote:
Originally posted by Remy D
Hou het wel bij mijn PS2.


Yep ik ook. Al speel ik de laatste tijd niet echt veel meer.

En mijn broertje is daar ook helemaal aan verslaafd, moet zelf ook maar is gaan kijken.

mzzl


Posted by Remy D on May-22-2001 13:30:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Yep ik ook. Al speel ik de laatste tijd niet echt veel meer.

Ik ook niet echt maar in Juli komen GT3 en Onimusha uit en dan worden het wel weer lange dagen.


Posted by Dj Lex on May-22-2001 18:22:

quote:
Originally posted by Remy D

Ik ook niet echt maar in Juli komen GT3 en Onimusha uit en dan worden het wel weer lange dagen.


Ja GT3 moet ik hebben en MGS 2 die ga ik ook zeker kopen, maar dat duurt helemaal nog lang.

latersss


Posted by Remy D on May-22-2001 21:32:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Ja GT3 moet ik hebben en MGS 2 die ga ik ook zeker kopen, maar dat duurt helemaal nog lang.

latersss

Ja die word zeker vet, heb al superveel lol gehad aan de demo . Echt een superspel.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.