TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hebben Aliëns de Columbia neergeschoten?
Hebben Aliëns de Columbia neergeschoten?
Dit las ik vandaag op www.fok.nl
bericht om 14:02
quote:
Columbia neergehaald door UFO volgens National Aero cosmic Agency
Volgens de wetenschapper Fuad Gasimov, hoofd van Azerbeidzjan's National Aero cosmic Agency is de space shuttle Columbia gecrashed doordat er contact gelegd is met wezens die niet geaccepteerd zijn door de world community.
Naar verluid hebben de VS in 1947 een overeenkomst gesloten met hogere beschavingen. In deze overeenkomst staat dat de VS de ruimte enkel voor wetenschappelijk onderzoek mag gebruiken, maar niet voor oorlogsdoeleinden.
De VS heeft volgens Gasimov niet aan deze voorwaarden gedaan, en daarom acht hij het mogelijk dat de buitenaardse wezens sancties hebben getroffen. "Als de VS niet aan deze voorwaarden voldoet kan de woordvoerder van de wezens een dergelijke actie ondernemen. Het lijkt er op dat de Columbia gevaarlijke informatie aan boord had. Vanwege dit feit heeft een UFO de shuttle neergehaald", zegt Gasimov. Er is een vreemd object gezien toen de shuttle neerstortte. "Na de crash heeft president George Bush een subsidie van 3 miljard dollar toegekend voor UFO onderzoek" aldus Gasimov.
en dit bericht om 14:32
quote:
NASA onderzoekt straal die op Columbia afgevuurd wordt
NASA-Onderzoekers van de Columbia space shuttle ramp zijn een merkwaardige foto van de Columbia die de dampkring binnenkomt aan het analyseren.
De foto laat een paarsachtige elektrische straal zien die op de Columbia afgevuurd wordt. De afbeelding werd genomen om 5:53AM. Zeven minuten later brak de shuttle in stukken boven Texas.
De fotograaf wil anoniem blijven en wil niet dat de NASA de afbeelding publiekelijk bekend maakt voordat ze het geanalyseerd hebben.
Afgelopen dinsdag heeft voormalig shuttle astronaut Tammy Jernigan die nu manager is bij Lawrence Livermore Laboratories de foto's naar Mountain View gebracht, waar de foto's met een NASA T-38 jet naar Houston gebracht werden.
Een reporter van de San Fransisco Chronicle was aanwezig toen de astronaut arriveerde. Toen hij de afbeeldingen op een groot beeldscherm liet zien had ze maar een woord: "Wow!".
In die kritieke afbeelding is een gloeiende paarse schicht van licht te zien dat met een kurkentrekkerbeweging naar beneden schiet achter de shuttle langs, en vanonder maakt het een haakse bocht en raakt de shuttle aldaar.
"Het is een anomalie", zegt Jernigan van de NASA. "We gaan dit grondig onderzoeken".
vind het wel een heel vaag verhaal, wat vinden jullie ervan, hoe denken jullie hierover?
ze kunnen niks vinden en nu gaan ze weer aan aliens denken
mwhehe, Planet Earth onder de duim bij groene mannetjes? 
Ze moeten zich een keertje laten zien toch?
Hmm, als een of andere vage professor, bij een of andere nog vagere instantie, wat te zeggen heeft betekent dit natuurlijk helemaal niks. Slap zeg.
En die straal, ja whatever. Laat die foto maar zien dan.
die straal is waarschijnlijk een storing in de atmosfeer of zoiets heb ik gelezen http://sfgate.com/cgi-bin/article.c...07/MN200326.DTL
ik vind eigenlijk die overeenkomst wel interessant. Die amerikanen mochten ruimte alleen gebruiken voor wetenschappelijk onderzoek en niet voor oorlog. Wat staat daar tegenover van de "aliens"?
Vast wel ontwerpen voor nieuwe bommenwerpers die onzichtbaar zijn ofzo 
| quote: |
| Naar verluid hebben de VS in 1947 een overeenkomst gesloten met hogere beschavingen. In deze overeenkomst staat dat de VS de ruimte enkel voor wetenschappelijk onderzoek mag gebruiken, maar niet voor oorlogsdoeleinden. |
Met America weet je t maar nooit
Onzin meer zeg ik niet
what's next?
Bush die verklaard dat hij Irak zal bombarderen omdat er grote druk op hem wordt uitgeoefend door mannetjes van Saturnus? (want die voelen zich ook bedreigd.....)
Grtz
WooT
Ik hoop dat dit waar is. 
Lol.. lijkt me onzin van de bovenste plank dit.. zie je die mannetjes al zweven met hun ultra-gevaarlijke laserstralen
whehehhehe
HUMOR
wat zouden die "aliens" vinden van trance??

alst waar is, zou et wel lache zijn 
Als je weet hoe ingewikkeld het is om een projectiel de ruimte in te schieten en na een (kort) verblijf in de ruimte weer terug op aarde te laten keren en dat allemaal met mensen aan boord zou je weten dat er zo verschikkelijk veel andere zaken deze tragedie kunnen hebben veroorzaakt, dat de optie 'aliën-attack' voor de wat simpelere zielen de meest waarschijnlijke is.
Deze explosie is t.o.v. de eerdere ongelukken in de (bemande) ruimtevaart eerder gemiddeld te noemen (wat natuurlijk niet hetzelfde betekend over de gevolgen in de vorm van het verlies van mensenlevens, niet alleen de bemanning die direct is omgekomen, maar ook de mensen die zouden kunnnen worden gered van ziektes e.d. waar onderzoek naar wordt gedaan buiten het gravitatieverld van de aarde).
Ik hoop dat dit ongeluk zal leiden tot een groter budget voor de ruimtevaart zodat er meer tijd is (want dat tijd geld is geldt zeer zeker voor de ruimtevaart) voor lanceringen en de voorbereiding op eventuele noodsituaties. Ik geloof dat Bush al zo'n 30 miljard dollar extra beschikbaar heeft gemaakt voor het budget van de NASA, wat met deze economische tegenwind erg goed is.
Osama of Saddam hebben buitenaardse bountyhunters ingehuurd om de Space Shuttle neer te schieten.
Bullshit dus allemaal 
Of één van de bemanningsleden wilde net een banaan grijpen (ik zeg niet welke) en stootte met zijn hoofd tegen het 'self-destruct' knopje (als we dan toch alle mogenlijkheden afgaan)

Lassie de ruimtehond was te laat om de stuurloos geworden shuttle te redden.
Weet wel dat ze de neus van de Space Shuttle hebben gevonden...
Micheal Jackson heeft er al 10 miljoen voor geboden!

Oh, ja... Waar staat NASA voor?
Need Another Seven Astranouts!
Whahaha! Wat een onzin joh 
| quote: |
| Originally posted by mansie Oh, ja... Waar staat NASA voor? Need Another Seven Astranouts! |
die 7 astronauten wisten zelf heel goed welk risico ze namen.. simpele som 2% kans dat t mis gaat, als t ze dat waard is moeten zij dat weten,lullig voor ze maar das gewoon pech gehad... t was hun eigen keuze om dat risico te nemen...