TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fanatic
fanatic
aaaa, ja satt � "strolla" forumet � s�g en person som var inloggad som hade exakt samma namn som en artist som ja nyligen h�rt en l�t utav... som e skiiiiiitaabra
helt ny l�t me.. � s� t�nkte ja...
"Aha... den killen gillar me den l�ten... ja tar v�l � skriver... typ...att just den l�ten e bra.. hehe" (i ett pm)
I n�sta sekund.. fick ja tebaka.. "Thanks for the comments on my track och lite releaseinfo
hahahhaha"
COOOOOOLT s�ger ja bara... vilka mer finns d? ja vet ett par typ.. att det e n�n k�nd som brukar titta in i Ta_sweden... Plastic n�t.. hmm, han fr�n tyskland fast som eg. e fr�n grekland.. va ere han heter nu? Plastic angel kanske?
aaaa & att dumonde har skrivit har ja sett me
tuffft 

Airbase, Plastic Angel, Parker
, armin har vart h�r vet jag, dito ox�...
vem var det h�r d� Glorie?
�r du s�ker p� att det var Dumonde d�? F�r det finns typ 10 medlemmar med ungef�r det namnet.....
Vilken tur att du inte flamade honom :-)
D� kanske han hade lagt in s�ng i n�sta l�t f�r att ge igen typ: (sjungs h�gt med ligaya i bakgrunden): "ooh welll glloorrie doooeesn''t likke myy sooonnggss, buut ii doon't carrrere".
ARghh vilket �r 2003 kommer bli :-)
Te 2003
Johan Gielen + Tiesto Vega
Tiesto + Gielen Stockholm
J�nk�ping
�OO flemming Stockholm
Sensation 2003
Muummmmmmmmms och d� har man ju inte ens r�knat med gorgeous alla feta fester hoho
Dj Irish e me h�r
weeeee 
hmm...ne ass�.. den dumondesnubben hette inte Dumonde eller n�t tror ja i namnet, kommer inte ih�g ju
men d kommenterade n�t om sin egen l�t som n�n startat topic om 
Det var Sirocco juuue 
sipo...flama?
���h? va betyder d?
sensation s�ger du? soft killen 
En av Dumonde snubbarna �r signad h�r kommer dock inte ih�g vem av dom det �r...
| quote: |
| Originally posted by mindshooter �r du s�ker p� att det var Dumonde d�? F�r det finns typ 10 medlemmar med ungef�r det namnet..... |

har notera plastic angel dumonde och picottos PR-angent
ja vet att ferry corsten kontaktade en polare till mig p� chatten 
b�da snubbarna hade tydligen m�tts p� en fest i somras..
| Originally posted by Glorie ...flama? ���h? va betyder d? |
DJ Natron har varit h�r ocks�.
sen s� e det ju n�gra h�r som b�rjar bli signade... robstar har vi ju h�r... lightworks och sen tror jag gil schwarts eller va han heter h�ller p� nu ocks�... endre kommer nog ocks� snart 
fan vad bra vi e h�r igentligen 
| Originally posted by dbl DJ Natron har varit h�r ocks�. sen s� e det ju n�gra h�r som b�rjar bli signade... robstar har vi ju h�r... lightworks och sen tror jag gil schwarts eller va han heter h�ller p� nu ocks�... endre kommer nog ocks� snart ![]() fan vad bra vi e h�r igentligen |