TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Stockholm watch out!
Stockholm watch out!
Gissa vem som e p� ett j�vla partyhum�r.. That's right, jag! Och det ska fan festas som det aldrig har festats f�rut. S� h�r ser mina f�ljande dagar ut:
Onsdag: Klassresa till Stockholm (�ntligen!). Bussen g�r fr�n skolan till Helsingfors klockan 15.00, och b�ten g�r v�l 17.30. Sen s� ska det d� festas som sagt.
Torsdag: Spendera dagen i Stockholm (om man orkar stiga upp allts�
), och forts�tta p� kv�llen igen. Det kommer ju inte att k�nnas lika kul p� hemv�gen som p� ditv�gen, men det �r v�l b�st att inte t�nka s� mycket p� det.
Fredag: Hemma igen. F�r v�l ta n�gra �terst�llare p� morgonen, s� man klarar sig. Eftersom man har k�ppt fullt med sprit s� kan man forts�tta supa, och det passar ju j�vla bra att det �r en Fredag 
L�rdag: Min b�sta kompis kommer hem fr�n arm�n till veckoslutet, och han ska supa f�rst�s, och en hurdan kompis �r jag om jag inte �r med honom? S� det blir dag 4 i rad d�..
Fan, levern kommer v�l att f�rskrumpna och massor, massor av hj�rnceller kommer att d�, men va fan, s�nt e det
Och ni som r�kar vara i Stockholm p� torsdagen, om ni ser ett g�ng p� h�gst 14 (bak)fulla finlandssvenskar, s� �r s�kert jag en av dom 
hehehhee... I will for sure watch out
ska h�lla mig borta fr�n sthlm hela helgen d�
hare s� kul 
Tack, det ska jag 
Brudar �r mycket v�lkomna att korsa v�r v�g 
Vet inte vad vi kommer p� f�r fanstyg, vi kanske leker finska terrorister eller n�t.. M�ste ju f�r fan hitta p� n�t radikalt s� man har n�t att ber�tta f�r andra kompisar sen
N�n som har n�t f�rslag?
Hur �r det annars, om man st�r med en burk �l (det �r v�l vanligare med burkar i sverige?) i handen, mitt p� n�t torg tex, f�r man g�ra det? Typ dricka p� allm�n plats mitt p� ljusa dan? Eller kommer polisen och h�ller ut det eller n�t?
du f�r inte dricka p� allm�n plats
hoho... min pappa var p� r�varresa i finland en g�ng
de ringde runt till en massa finska personer fr�n en telefonhytt � fr�ga efter "Rollo" � s� pratade de bara blaha-spr�k me dem.. f�r pappa kunde ju inge finska precis 
sen la de sig f�r att sova i en park i H-fors, men p� den tiden (vet inte hure e nu) fick man inte sova i parker i finland. HELT galet
haha s� d blev bortk�rda av polisen...
men hmm, va ska du kunna hitta p� f�r bustyg? hmmm...ska fundera.
Som i Finland d�.. Jag fick b�ter f�r ca 2� �r sen n�r jag drack p� allm�n plats. Ca 20 euro.. Nuf�rtiden om man �r under�rig tar polisen dej till finkan. Har h�nt �t 2 kompisar.. �r man myndig h�ller dom bara ut drickan..
Jag kom p� att man kan skriva "All Your Base Are Belong To Us" �verallt
Eller f�rs�ka bli bannad n�nstans.. Eller i alla fall utsl�ng n�nstans ifr�n. Vet inte riktigt..
Alla som har id�er, skriv h�r. Bussen g�r som sagt klockan 15.00 imoron (= 14.00 svensk tid), s� jag beh�ver f�rslagen f�re det. 
| quote: |
| Originally posted by Nicke Jag kom p� att man kan skriva "All Your Base Are Belong To Us" �verallt |
l�t ju ganska roligt, men?| quote: |
Alla som har id�er, skriv h�r. Bussen g�r som sagt klockan 15.00 imoron (= 14.00 svensk tid), s� jag beh�ver f�rslagen f�re det. |

haha rolig!
im actually taking Viking Line over to Helsinki on wednesday...strange how that works! hehe have fun i will...cheap boos mmm
Du fattar inte All Your Base? Kolla den h�r d�: All Your Base Are Belong To Us
Biz: This Wednesday? Like in tomorrow? Or next week?
�r sprit billigare i sverige �n i finland? 
| quote: |
| Originally posted by reveal �r sprit billigare i sverige �n i finland? |
Aaaah, fy faan.. J�vlar vilken resa! Orkar inte ber�tta n�t just nu, men imorgon kanske. Det som jag nu kommer ih�g allts� 
N�ja, har inget b�ttre f�r mej just nu, s�.. H�r �r en sammanfattning av resan. Alla tider �r finsk tid, allts� en timme mer �n i Sverige. F�r att skydda alla oskyldiga anges inga namn.
Onsdag
13:00: Slutar skolan, �ker hem, g�r i duschen och dricker 2 Bacardi Breezer Lime (275 ml, 5,1%) och en Super Cide Ice Cactus/Lime (330 ml, 4,5 %).
15:00: Med en best�lld minibuss �ker vi iv�g till Viking Lines hamn.
17:30: B�ten avg�r, och jag och n�gra kompisar g�r till en bar och best�ller varsin drink. Efter det tar vi en till, och sedan best�ller vi bord till buffen.
18:00: Vi �ter god mat och dricker �l samt r�d- och vitvin.
19:00: Vi har �tit f�rdigt och f�rsvinner n�nstans.
Senare p� kv�llen: R�ker en cigarr (inte alls bra)
Natt/morgon: Tillbax i hytten f�r att b�rja sova. Kl�ttrar upp i min kompis s�ng med hytt-telefonluren i handen. Drar lite f�r mycket i den, och hela j�vla telefonen lossnar fr�n v�ggen.. Lite senare �r jag i bara boxers och t-skjora och spriger till hissen. Kommer inte ih�g om jag �kte n�nstans eller kom tillbaka genast..
Torsdag
Morgon: Vaknar helt j�vla hes, min r�st l�ter orov�ckande pipig och kraxig. Beror s�kert p� cigarren jag r�kte p� kv�llen (r�ker inte annars s�). �r dessutom ganska full �nnu. Stiger upp, ser mig i spegeln och ser att det st�r "BIAZ" i pannan och "HC!" p� magen
Dricker lite av kompisens Vodka och kl�r p� mig. Jag och tre andra g�r in till Stockholm.
I Stockholm: Vi g�r till en McDonald's och �ter lite och kastar lite mat p� varandra. Sen g�r vi till n�n butik och kompisen k�per en teddybj�rn �t sin flickv�n. Vi fr�gar en taxi-chauff�r vad det kostar att �ka till hamnen. 120 kr kostar det, men vi har bara 100 kronor. Han t�nker en stund, och g�r sen med p� det.
Tillbaka i hytten sover jag en stund, och g�r sen i duschen. Vi dricker lite i hytten, och genast n�r tax freen �ppnar g�r vi dit f�r att handla. Sen s� b�rjar festandet igen
N�ng�ng 12:00-1:00 kanske: Av n�n anledning g�r jag och 2 andra ner till hytten. En av de andra l�gger sig p� s�ngen och slocknar direkt. Jag f�rs�ker f� liv i honom, men utan resultat. Tar sedan telefonen som ligger p� golvet i v�r hytt, och s�tter luren i byxorna p� honom. Lite senare st�r halva klassen och skrattar �t honom, och l�raren tar n�gra foton av honom. Senare fick vi h�ra att han hade pissat ner sig 3 g�nger..
N�r jag kommer lite senare till hytten st�r min kompis och spolar ner medwurstskivor i WCn. Den har ett j�vla sug, och en annan kommer p� att f�rs�ka spola ner telefonluren, men s� bra s�g den inte.. Lika bra det kanske :lol:
Sen s� forts�tter vi andra festa, och vi g�r upp till (det j�vla lilla) discot, och d�r dricker och dansar vi och har det bra. Utanf�r discot talar jag och en annan med en j�vligt snygg brud, och hon skriver sitt namn p� v�ra magar 
Efter det g�r vi s� sm�ningom ner till hytten igen f�r att sova, d� �r klockan s�kert 5 p� morgonen. Vi sover i n�gra timmar, och vaknar sist av alla..
Fredag
N�r vi vaknar st�r de andra och v�ntar med kl�derna p� i korridoren. V�r hytt ser ut som om den hade varit med om ett bombnedslag, med ca 30 tomma burkar p� golvet. Vi hade byggt en burkpyramid, som rasade av n�n anledning.. Den �ldre l�raren tar stress �ver att telefonen ligger p� golvet. Motvilligt g�r jag med upp till receptionen och f�rklarar att "jag skulle ringa till grannhytten, och s� f�ll jag och den lossnade". Kanske inte s� trov�rdigt, men hon hade inget annat att p�st�.
Sen s� g�r vi ner till hytten igen, kl�r p� oss ytterkl�derna, tar v�ra saker och g�r ut till minibussen som v�ntar. Han som slocknade spyr i bussen (i en papperskorg till all tur), och vi andra har sv�rt att klara oss.
11:30 ca: Hemma igen. B�r in sakerna i rummet och g�r och skita lite. L�gger mig, sover i en par timmar, vaknar och m�r s� j�vla d�ligt. G�r och spy lite, och sen och sova igen. Vaknar ca klockan 16:00, ganska yr �nnu. Jag hade ju t�nkt dricka idag ocks�, men best�mde mig f�r att ta det lugnt ist�llet. �ker in till stan senare p� kv�llen och tr�ffar en kompis, och vi diskuterar resans h�jdpunkter. �ker hem�t ca 1 p� natten, och sover i ca 10 timmar.
L�rdag
Vaknar n�ng�ng efter 11, och min r�st �r fortfarande borta.. �ter, surfar p� n�tet och tar det lugnt. Ca 17 �ker jag till stan f�r att k�pa dricka �t n�gra brudar. Sen �ker jag hem igen, och h�r sitter jag nu och skriver det h�r och dricker lite �l, f�r idag ska jag festa med min kompis som just har kommit hem till veckoslutet fr�n arm�n. Har inget mer att ber�tta just nu, kommer kanske p� n�t senare. M�ste dricka lite mera nu, bussen g�r klockan 20:00..
Vill ni veta n�t speciellt g�r det bra att fr�ga 
hahaha sk�nt g�ng...ni verkar helt galna 
h�jdpunkten m�ste ju varit medwursten i WC'n 
h�h�, domd�ra stackars b�tarna f�r st� ut med ett och annat 
Hahahahaha!!! 
l�ter ju trevligt... b�ttre �n min kv�ll iallafall.. helt kass... kassa polare som inte vill vara ute och festa bara f�r att dem skall upp och jobba.. tr�k m�nsar
det var p� sista �nsdag....
it was crazy coming back - finnish high school graduation! wow all i have to say is johnny walker. mmm|