TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ik hoor nu such is life
Pages (3): [1] 2 3 »
Wat vind ik ervan............
klinkt eigenlijk wel lekker.
Dikke vocals erdoor, owja mocht je hem willen horen hij wordt ook gedraaid door ferry corsten aan het begin van zijn set van baia beach in oslo.
c ya
[edit] ze laten hem helemaal horen dus misschien ripped men hem wel zo van de radio[edit]
| quote: |
| Originally posted by magrec Dikke vocals erdoor, |
| quote: |
| Originally posted by arno dikke vocals? ik heb dat nummer toch echt zonder vocals, weet je zeker dat het such is life is of heb ik gewoon een verkeerd nummer? |
Hoe lang is de goeie versie eigenlijk? Dan weet ik tenminste welke ik moet dw'en
| quote: |
| Originally posted by MetzZ_!! Hoe lang is de goeie versie eigenlijk? Dan weet ik tenminste welke ik moet dw'en |
| quote: |
| Originally posted by moogwai De goeie versie is nog niet te vinden op het internet |
hmm 8 9 minuutjes
ow ja het was dus wel de goede versie.
btw many miles to soon heeft NOOIT bestaan
kan je wat preciezer zij???
want ik heb dus 3 "versies"
1 many miles too soon (5.51 min) die volgens mij is geweest op TE van 2000
1 acetate ( lost shores remix) (8.55 min) die (volgens mij) een soort remix van de 1e is, en begint met een bombardement(??) en dan verder gaat als many miles too soon
1 such is life (6.09 min) die op geen een van de bovenstaande lijkt...
dus......WIE KAN DUIDELIJKHEID VERSCHAFFEN???????
Such is life is zeker de BESTE!!!!!
Echt super als die vrouw gaat zingen. KIPPENVEL 

En natuurlijk de Marco V remix is SUPERSTRAK

godverdomme....welke vrouw???
blijkbaar heb ik de 3 verkeerde versies


Ik heb hem ook niet. Heb hem alleen in een set van Spider Willem en in een set van Johan Gielen gehoord vrijdag. 

En het is zo vet nummer de rillingen liepen over mijn rug heen. 
kutkutkut
iedereen heb m gehoord behalve ik!!!


| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance kan je wat preciezer zij??? want ik heb dus 3 "versies" 1 many miles too soon (5.51 min) die volgens mij is geweest op TE van 2000 1 acetate ( lost shores remix) (8.55 min) die (volgens mij) een soort remix van de 1e is, en begint met een bombardement(??) en dan verder gaat als many miles too soon 1 such is life (6.09 min) die op geen een van de bovenstaande lijkt... dus......WIE KAN DUIDELIJKHEID VERSCHAFFEN??????? |
| quote: |
| Originally posted by magrec Wat vind ik ervan............ klinkt eigenlijk wel lekker. Dikke vocals erdoor, owja mocht je hem willen horen hij wordt ook gedraaid door ferry corsten aan het begin van zijn set van baia beach in oslo. |
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance kutkutkut iedereen heb m gehoord behalve ik!!! ![]() ![]() |
ok ok, ff for the record
de theme song van sensation= such is life toch?
such is life is t leidje wat je hoort op de sensation site, dus such is life=remix ofzo van "many miles too soon", of niet??
Many miles, too soon was een een nummer gemaakt voor Miles Stutterheim, voor zijn begravenis. En nu heeft Rank 1 het nummer iets veranderd en vocals er in geplaatst en de naam verandert in Such is Life. En Many miles, too soon is dus niet gewoon door iemand verzonnen.
En de Marco V remix begint precies hetzelfde als Many Miles, too soon.
Kan ik such is kife al ergens d/l.
Ik kan wel alleen http omdat ik achter een firewall zit.
| quote: |
| Originally posted by cools Kan ik such is kife al ergens d/l. |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Many miles, too soon was een een nummer gemaakt voor Miles Stutterheim, voor zijn begravenis. En nu heeft Rank 1 het nummer iets veranderd en vocals er in geplaatst en de naam verandert in Such is Life. En Many miles, too soon is dus niet gewoon door iemand verzonnen. En de Marco V remix begint precies hetzelfde als Many Miles, too soon. |
Dat zeg ik ook niet maar op hun site zeggen ze dat het wel een officiele titel voor die plaat was voor de begrafenis van Miles Stutterheim. Dat las ik ergens in dat forum en het was een antwoord van Benno de Goei. Maarja het maakt mij eigenlijk toch niet zo veel uit want such is life is toch veel beter.....
| quote: |
| Originally posted by Remy D Dat zeg ik ook niet maar op hun site zeggen ze dat het wel een officiele titel voor die plaat was voor de begrafenis van Miles Stutterheim. Dat las ik ergens in dat forum en het was een antwoord van Benno de Goei. Maarja het maakt mij eigenlijk toch niet zo veel uit want such is life is toch veel beter..... |
Marco V draaide hem in zijn set op Massive. Dus dan kan je hem in iedergeval luisteren als je die download. Voor de liefhebbers. 
Ik hoorde van iemand dat Such is life de theme-track van Sensation word ofzo.................kweet niet of het waar is...........als ie dan nu al gereleased is vink dat een beetj evreemd.........
latorzz
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.