TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ik hoor nu such is life
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by magrec on May-19-2001 18:37:

Wat vind ik ervan............

klinkt eigenlijk wel lekker.
Dikke vocals erdoor, owja mocht je hem willen horen hij wordt ook gedraaid door ferry corsten aan het begin van zijn set van baia beach in oslo.

c ya

[edit] ze laten hem helemaal horen dus misschien ripped men hem wel zo van de radio[edit]


Posted by arno on May-20-2001 17:04:

quote:
Originally posted by magrec

Dikke vocals erdoor,


dikke vocals? ik heb dat nummer toch echt zonder vocals, weet je zeker dat het such is life is of heb ik gewoon een verkeerd nummer?


Posted by Blik on May-20-2001 19:44:

quote:
Originally posted by arno


dikke vocals? ik heb dat nummer toch echt zonder vocals, weet je zeker dat het such is life is of heb ik gewoon een verkeerd nummer?


Jij hebt een verkeerd nummer, jij hebt gewoon een remix van many miles too soon volgens mij

ik kan het verkeerd hebben want ik heb er al zoveel verhalen over gehoord, maar dat de jouwe de verkeerde is weet ik wel zeker


Posted by MetzZ_!! on May-20-2001 19:49:

Question

Hoe lang is de goeie versie eigenlijk? Dan weet ik tenminste welke ik moet dw'en


Posted by moogwai on May-20-2001 20:36:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Hoe lang is de goeie versie eigenlijk? Dan weet ik tenminste welke ik moet dw'en


De goeie versie is nog niet te vinden op het internet


Posted by MetzZ_!! on May-20-2001 20:39:

Smoking ..umm..something

quote:
Originally posted by moogwai


De goeie versie is nog niet te vinden op het internet


jaaaa, maar hoe lang is de goeie versie....voor als ie eenmaal wel te dw'en is?


Posted by magrec on May-21-2001 09:11:

hmm 8 9 minuutjes

ow ja het was dus wel de goede versie.

btw many miles to soon heeft NOOIT bestaan


Posted by Opti on May-21-2001 10:47:

kan je wat preciezer zij???
want ik heb dus 3 "versies"


1 many miles too soon (5.51 min) die volgens mij is geweest op TE van 2000
1 acetate ( lost shores remix) (8.55 min) die (volgens mij) een soort remix van de 1e is, en begint met een bombardement(??) en dan verder gaat als many miles too soon
1 such is life (6.09 min) die op geen een van de bovenstaande lijkt...

dus......WIE KAN DUIDELIJKHEID VERSCHAFFEN???????


Posted by Remy D on May-21-2001 10:52:

Such is life is zeker de BESTE!!!!!

Echt super als die vrouw gaat zingen. KIPPENVEL


Posted by Remy D on May-21-2001 10:53:

Talking

En natuurlijk de Marco V remix is SUPERSTRAK


Posted by Opti on May-21-2001 10:54:

godverdomme....welke vrouw???
blijkbaar heb ik de 3 verkeerde versies


Posted by Remy D on May-21-2001 11:00:

Talking

Ik heb hem ook niet. Heb hem alleen in een set van Spider Willem en in een set van Johan Gielen gehoord vrijdag.

En het is zo vet nummer de rillingen liepen over mijn rug heen.


Posted by Opti on May-21-2001 11:05:

kutkutkut
iedereen heb m gehoord behalve ik!!!


Posted by tango on May-21-2001 11:19:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
kan je wat preciezer zij???
want ik heb dus 3 "versies"


1 many miles too soon (5.51 min) die volgens mij is geweest op TE van 2000
1 acetate ( lost shores remix) (8.55 min) die (volgens mij) een soort remix van de 1e is, en begint met een bombardement(??) en dan verder gaat als many miles too soon
1 such is life (6.09 min) die op geen een van de bovenstaande lijkt...

dus......WIE KAN DUIDELIJKHEID VERSCHAFFEN???????


Het antwoord:

1. Inderdaad een radio rip van een nummer uit de set van rank1 @ TE. Iemand heeft hem many miles 2 soon genoemd, wat dus gewoon bullshit is.
2. Is een amateur remix van many miles 2 soon, dus een zware nepperd
3. Is "paradise of love", ook een amateur productie die bekendheid probeert te krijgen door er "rank1" voor te zetten.

De echte such is life is veel vetter dan al deze versie's.

grtz,
TNG


Posted by Opti on May-21-2001 11:25:

quote:
Originally posted by magrec
Wat vind ik ervan............

klinkt eigenlijk wel lekker.
Dikke vocals erdoor, owja mocht je hem willen horen hij wordt ook gedraaid door ferry corsten aan het begin van zijn set van baia beach in oslo.


welke set??
de enige die ik kan vinden is ferry corsten oslo trance sessions

is dat m??


Posted by M5 on May-21-2001 11:28:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
kutkutkut
iedereen heb m gehoord behalve ik!!!


ik ook nog niet ....maare ik ben ook absoluut geen rank1 fan...dus ik treur er niet om..


Posted by Opti on May-21-2001 11:31:

ok ok, ff for the record

de theme song van sensation= such is life toch?
such is life is t leidje wat je hoort op de sensation site, dus such is life=remix ofzo van "many miles too soon", of niet??


Posted by Remy D on May-21-2001 11:40:

Many miles, too soon was een een nummer gemaakt voor Miles Stutterheim, voor zijn begravenis. En nu heeft Rank 1 het nummer iets veranderd en vocals er in geplaatst en de naam verandert in Such is Life. En Many miles, too soon is dus niet gewoon door iemand verzonnen.

En de Marco V remix begint precies hetzelfde als Many Miles, too soon.


Posted by cools on May-21-2001 12:30:

Kan ik such is kife al ergens d/l.
Ik kan wel alleen http omdat ik achter een firewall zit.


Posted by Opti on May-21-2001 13:01:

quote:
Originally posted by cools
Kan ik such is kife al ergens d/l.


jaaaa, dat wil iedereen wel weten.....


Posted by tango on May-21-2001 13:11:

quote:
Originally posted by Remy D
Many miles, too soon was een een nummer gemaakt voor Miles Stutterheim, voor zijn begravenis. En nu heeft Rank 1 het nummer iets veranderd en vocals er in geplaatst en de naam verandert in Such is Life. En Many miles, too soon is dus niet gewoon door iemand verzonnen.

En de Marco V remix begint precies hetzelfde als Many Miles, too soon.


Wedden dat many miles 2 soon nooit een officiele release heeft gehad? Die naam is gewoon door de ripper verzonnen. Dat heb ik zelf van piet & benno gehoord, dus ehm, bewijs het tegendeel maar is.

grtz,
TNG


Posted by Remy D on May-21-2001 14:02:

Dat zeg ik ook niet maar op hun site zeggen ze dat het wel een officiele titel voor die plaat was voor de begrafenis van Miles Stutterheim. Dat las ik ergens in dat forum en het was een antwoord van Benno de Goei. Maarja het maakt mij eigenlijk toch niet zo veel uit want such is life is toch veel beter.....


Posted by Remy D on May-21-2001 14:15:

quote:
Originally posted by Remy D
Dat zeg ik ook niet maar op hun site zeggen ze dat het wel een officiele titel voor die plaat was voor de begrafenis van Miles Stutterheim. Dat las ik ergens in dat forum en het was een antwoord van Benno de Goei. Maarja het maakt mij eigenlijk toch niet zo veel uit want such is life is toch veel beter.....

Dit neem ik dus meteen weer terug..ik was weer eigenwijs en je heb helemaal gelijk. sorry


Posted by Remy D on May-21-2001 16:32:

Talking

Marco V draaide hem in zijn set op Massive. Dus dan kan je hem in iedergeval luisteren als je die download. Voor de liefhebbers.


Posted by New Wave on May-21-2001 17:57:

Ik hoorde van iemand dat Such is life de theme-track van Sensation word ofzo.................kweet niet of het waar is...........als ie dan nu al gereleased is vink dat een beetj evreemd.........

latorzz


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.